2 min. čítanie

TikTok chce byť užitočný. Nový vzdelávací feed vypustil už aj do Európy

V USA prebieha snaha zakázať TikTok pre obavy zo zneužitia dát a Európska únia ho prešetruje pre možné porušenie Aktu o digitálnych službách. Platforma sa snaží dokázať, že stojí za pozornosť mladých ľudí a prináša viac vzdelávacieho obsahu.

TikTok chce byť užitočný. Nový vzdelávací feed vypustil už aj do Európy
Zdroj: Depositphotos

Vzdelávací kanál STEM (skratka pre Science, Technology, Engineering a Mathematics) bol v Spojených štátoch predstavený už minulý rok. TikTok chcel podľa vlastných slov užívateľom priniesť “ďalšie objavovanie” a “vyhradený priestor na skúmanie širokej škály inšpiratívnych, zábavných a obohacujúcich videí týkajúcich sa vedy, techniky, inžinierstva a matematiky”.

Po odskúšaní na americkom trhu platforma rozširuje obsah aj do Európy. Dnes oznámila spustenie novinky pre Veľkú Britániu a Írsko.

“S cieľom povzbudiť mladých ľudí, aby sa venovali týmto témam, budú mať osoby mladšie ako 18 rokov predvolene zapnutý kanál STEM, ale podľa vlastného uváženia si môžu upraviť nastavenia obsahu v aplikácii. Tí, ktorí majú viac ako 18 rokov, a hľadajú obohacujúci kanál s obsahom, si môžu kanál STEM zapnúť tak, že prejdú do nastavení obsahu v aplikácii. Od spustenia v USA navštevuje kanál STEM každý týždeň tretina tínedžerov,” tvrdí TikTok.

Je očividné, že TikTok sa snaží posilniť svoju pozíciu ako vzdelávací nástroj pre mladých používateľov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Zároveň tým vzniká príležitosť pre marketérov – STEM kanál môže čoskoro aj u nás prerásť do nového trendu a vytvoriť nové podhubie pri tvorbe kampaní alebo pri komunikácii so zákazníkmi. Do nového feedu sa môžete dostať cez hashtagy ako napríklad #STEM, #education, #science alebo #technology. Vďaka tomu sa videá zaradia do príslušných kategórií a môžu sa zobraziť na STEM kanáli.

“Aby sme komunite TikToku pomohli priniesť vysokokvalitný obsah STEM, rozširujeme naše partnerstvá so spoločnosťou Common Sense Networks, ktorej poslaním je vytvárať a kurátorsky zabezpečovať bezpečný, veku primeraný a pútavý obsah pre mladých ľudí a rodiny, a s globálnym lídrom v oblasti žurnalistiky Poynter Institute, ktorý pokrýva Európu.”  tvrdí TikTok.

Kedy sa novinka rozšíri aj do ďalších krajín je zatiaľ otázne. Situáciu budeme sledovať a informovať o zmenách, preto sa určite prihláste na odber denného newslettera. ⬇️

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+