Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

TikTok chce byť užitočný. Nový vzdelávací feed vypustil už aj do Európy

V USA prebieha snaha zakázať TikTok pre obavy zo zneužitia dát a Európska únia ho prešetruje pre možné porušenie Aktu o digitálnych službách. Platforma sa snaží dokázať, že stojí za pozornosť mladých ľudí a prináša viac vzdelávacieho obsahu.

TikTok chce byť užitočný. Nový vzdelávací feed vypustil už aj do Európy
Zdroj: Depositphotos

Vzdelávací kanál STEM (skratka pre Science, Technology, Engineering a Mathematics) bol v Spojených štátoch predstavený už minulý rok. TikTok chcel podľa vlastných slov užívateľom priniesť “ďalšie objavovanie” a “vyhradený priestor na skúmanie širokej škály inšpiratívnych, zábavných a obohacujúcich videí týkajúcich sa vedy, techniky, inžinierstva a matematiky”.

Po odskúšaní na americkom trhu platforma rozširuje obsah aj do Európy. Dnes oznámila spustenie novinky pre Veľkú Britániu a Írsko.

“S cieľom povzbudiť mladých ľudí, aby sa venovali týmto témam, budú mať osoby mladšie ako 18 rokov predvolene zapnutý kanál STEM, ale podľa vlastného uváženia si môžu upraviť nastavenia obsahu v aplikácii. Tí, ktorí majú viac ako 18 rokov, a hľadajú obohacujúci kanál s obsahom, si môžu kanál STEM zapnúť tak, že prejdú do nastavení obsahu v aplikácii. Od spustenia v USA navštevuje kanál STEM každý týždeň tretina tínedžerov,” tvrdí TikTok.

Je očividné, že TikTok sa snaží posilniť svoju pozíciu ako vzdelávací nástroj pre mladých používateľov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Zároveň tým vzniká príležitosť pre marketérov – STEM kanál môže čoskoro aj u nás prerásť do nového trendu a vytvoriť nové podhubie pri tvorbe kampaní alebo pri komunikácii so zákazníkmi. Do nového feedu sa môžete dostať cez hashtagy ako napríklad #STEM, #education, #science alebo #technology. Vďaka tomu sa videá zaradia do príslušných kategórií a môžu sa zobraziť na STEM kanáli.

“Aby sme komunite TikToku pomohli priniesť vysokokvalitný obsah STEM, rozširujeme naše partnerstvá so spoločnosťou Common Sense Networks, ktorej poslaním je vytvárať a kurátorsky zabezpečovať bezpečný, veku primeraný a pútavý obsah pre mladých ľudí a rodiny, a s globálnym lídrom v oblasti žurnalistiky Poynter Institute, ktorý pokrýva Európu.”  tvrdí TikTok.

Kedy sa novinka rozšíri aj do ďalších krajín je zatiaľ otázne. Situáciu budeme sledovať a informovať o zmenách, preto sa určite prihláste na odber denného newslettera. ⬇️

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?
3 min. čítanie

Ako fungujú tunajší Boomers na sociálnych sieťach?

Sociálne médiá už dávno nie sú doménou len mladšej generácie. Čerstvé údaje z prieskumu AMI Digital ukazujú, že aj boomeri, teda ľudia vo vekovej kategórii 65+, trávia online prekvapivo veľa času. Aké platformy využívajú, čo ich na sociálnych sieťach zaujíma a čo by z toho mohli vyťažiť e-commerce hráči?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál
3 min. čítanie

Rast Pinterestu potvrdzuje jeho marketingový potenciál

Pinterest uzavrel rok 2024 s rastúcimi tržbami, rastúcim počtom aktívnych používateľov a lepším hodnotením reklamy. Platforma sa čoraz viac dostáva do povedomia ako priestor na objavovanie a nakupovanie produktov a potvrdzuje svoj význam v digitálnom marketingu aj e-commerce. Čo stojí za jej úspechom a aké príležitosti prináša značkám a inzerentom?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+