SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojom, ktorý označuje komplexnú vnútornú aj vonkajšiu analýzu projektu, alebo prostredia organizácie. Zameriava sa na silné a slabé stránky, ktoré vychádzajú z interného prostredia a príležitosti a hrozby, ktoré vychádzajú z externého prostredia. Mala by nasledovať po definovaní si jasného cieľa, inak môže byť zbytočná, ale ak je táto analýza správne využitá, môže byť vhodným nástrojom na dosiahnutie cieľa.
Čo je digitálna garáž?
Digitálna garáž od Google je bezplatný online vzdelávací program. Umožňuje vám rozšíriť a upevniť svoje zručnosti cez kurzy z oblasti digitálneho marketingu. Možno dokonca aj získať prácu, po ktorej tak túžite a naštartovať novú kariéru Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým Vám nič neunikne 🚀 Denný newsletter Týždenný […]