1 min. čítanie

SWOT analýza

SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojom, ktorý označuje komplexnú vnútornú aj vonkajšiu analýzu projektu, alebo prostredia organizácie. Zameriava sa na silné a slabé stránky, ktoré vychádzajú z interného prostredia a príležitosti a hrozby, ktoré vychádzajú z externého prostredia.

SWOT analýza je strategickým marketingovým nástrojom, ktorý označuje komplexnú vnútornú aj vonkajšiu analýzu projektu, alebo prostredia organizácie. Zameriava sa na silné a slabé stránky, ktoré vychádzajú z interného prostredia a príležitosti a hrozby, ktoré vychádzajú z externého prostredia. Mala by nasledovať po definovaní si jasného cieľa, inak môže byť zbytočná, ale ak je táto analýza správne využitá, môže byť vhodným nástrojom na dosiahnutie cieľa.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+