3 min. čítanie

Spotrebitelia sú čoraz viac náročnejší. V Holandsku očakávajú doručenie zásielky v deň objednania

Zatiaľ čo holandskí doručovatelia balíkov zaznamenali v minulom roku výrazný nárast objemu objednávok, holandskí spotrebitelia čoraz viac očakávajú rýchlejšie doručovanie svojich objednávok. Dopyt po doručení v ten istý deň vzrástol v roku 2021 o 69 %.

Spotrebitelia sú čoraz viac náročnejší. V Holandsku očakávajú doručenie zásielky v deň objednania

Doručovatelia balíkov čoraz častejšie ponúkajú doručenie v ten istý deň ako prémiovú službu. V rámci Holandska ju ponúka niekoľko kuriérov, napríklad Trunkrs a Instabox. Ecommercenews s odvolaním na Sendcloud Shipping Index napísali, že holandskí spotrebitelia pri online nakupovaní čoraz viac požadujú rýchle doručenie. 

V roku 2022 sa zvýši dopyt po doručení v ten istý deň a ekologických možnostiach doručenia.

Podľa prieskumu prepravnej platformy Sendcloud má až 18 % holandských spotrebiteľov potrebu doručenia v ten istý deň, ako si objednali tovar. Nárast o 69 % v najnovšej štúdii naznačuje, že tento trend pokračuje. Okrem toho viac ako polovica holandských spotrebiteľov (58 %) očakáva, že doručenie v ten istý deň je možné, ak je objednávka podaná do poludnia.

zdroj: depositphotos.com

Spoločnosť Sendcloud pomáha eshopom automatizovať procesy doručovania

“Spotrebitelia sú čoraz náročnejší, pokiaľ ide o doručovanie balíkov, a chcú sami rozhodovať o tom, kde, kedy a ako bude balík doručený. Očakávame, že dopyt po doručovaní v rovnaký deň a možnostiach ekologického doručovania sa v roku 2022 ešte zvýši. Pre internetové obchody je preto darom z nebies reagovať na dopyt po flexibilnom doručovaní ponukou viacerých možností,” hovorí Rob van den Heuvel, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Sendcloud.

Holandská logistická spoločnosť PostNL doručila v roku 2021 rekordný počet 384 miliónov balíkov. Napriek tlaku na kuriérov bolo vlani až 83 % balíkov doručených na druhý deň. Dokonca aj v najvyťaženejšom mesiaci, decembri, bolo 81 % balíkov doručených do jedného dňa. Podľa správy bol priemerný čas doručenia balíka 1,3 dňa.

Kvalita doručovania priamo úmerne súvisí s úspechom ecommerce podnikania. Ako získavate spätnú väzbu od svojich zákazníkov, sú spokojní s možnosťami doručovania a viete presne, čo môžete zlepšiť? 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články