3 min. čítanie

Spoločnosť Barion umožní spoločnosti Aukro poskytovať rýchlejšie a bezpečnejšie platby

Spoločnosti Barion a Aukro spolupracujú s cieľom ponúknuť zákazníkom efektívnejšie možnosti platieb na online trhovisku prostredníctvom platobnej brány Barion Smart Gateway.

Spoločnosť Barion umožní spoločnosti Aukro poskytovať rýchlejšie a bezpečnejšie platby
Zdroj: Depositphotos

Spoločnosť Barion, ktorá poskytuje špecializované nástroje v oblasti online platieb, nadviazala spoluprácu s najväčším českým online trhoviskom Aukro. Toto partnerstvo predstavuje ďalší míľnik v misii spoločnosti Barion poskytovať rýchle a bezpečné bezhotovostné platby a prinesie zákazníkom Aukra širšie možnosti platieb.

“Celá filozofia spoločnosti Barion je postavená na inováciách a bezpečnosti v platobnom prostredí. Spolupráca so spoločnosťou Aukro je pre nás ďalším dôležitým krokom k naplneniu našej misie stať sa lídrom v oblasti bezhotovostných platieb. Aukro je ikonou online nakupovania v Českej republike, preto považujeme za veľkú príležitosť, že môžeme našimi technologickými riešeniami prispieť k tomu, aby ich zákazníci platili ešte lepšie a bezpečnejšie,” hovorí Balázs Judik, marketingový riaditeľ spoločnosti Barion.

Technologické inovácie

Ako spoločnosť, ktorá sa pýši inováciami a spoľahlivosťou, prináša Barion do partnerstva niekoľko kľúčových technologických výhod. Platobná brána Barion Smart Gateway ponúka konverzný pomer viac ako 90 %, čo je v porovnaní s konkurenciou nadpriemerný výkon. Transaction Response Engine (TRA) kontroluje viac ako 60 rôznych parametrov platby vrátane IP adresy, e-mailovej adresy a typu karty, aby sa zabránilo zneužitiu karty počas online platieb.

Riešenie Barion Pixel poskytne spoločnosti Aukro užitočné analýzy správania zákazníkov. To jej umožní lepšie pochopiť ich potreby a prispôsobiť svoje služby tak, aby im čo najlepšie vyhovovali.

Týždenný podcast UPdate

Výhody pre Aukro a jej návštevníkov

Vďaka tomuto partnerstvu môžu teraz zákazníci Aukro používať Apple Pay a Google Pay. K dispozícii je aj digitálna peňaženka Barion Wallet, ktorú v súčasnosti používa viac ako pol milióna používateľov v strednej a východnej Európe. Inteligentná brána Barion ponúka transparentné a nízke ceny Interchange++ (IC++) a zmiešané poplatky. Bezpečnosť je okrem iného zabezpečená dôkladnou autentifikáciou zákazníkov pomocou protokolu 3-D Secure (3DS) a súborom medzinárodne uznávaných bezpečnostných štandardov PCI DSS.

“V spoločnosti Aukro neustále hľadáme spôsoby, ako našim používateľom spríjemniť nakupovanie. Partnerstvo so spoločnosťou Barion nám umožní ponúknuť našim zákazníkom ešte rýchlejšie, pohodlnejšie a hlavne bezpečnejšie možnosti platieb,” komentuje Rostislav Moric, CFO spoločnosti Aukro.

Viac informácií o službe Barion Smart Gateway nájdete tu.

O spoločnosti Barion

Spoločnosť Barion Payment Inc. bola založená v roku 2015 v Maďarsku, kde si tiež vybudovala dominantné postavenie v oblasti online platieb. Dnes spravuje údaje o viac ako 8 miliónoch platobných kariet a jej služby využíva viac ako 14 000 online obchodníkov v piatich európskych krajinách vrátane Českej republiky. Barion Smart Gateway ponúka rýchlu a bezpečnú platobnú bránu, ktorá funguje pre najobľúbenejšie typy platieb. Podporuje osem jazykov (maďarčinu, angličtinu, nemčinu, francúzštinu, španielčinu, slovenčinu, slovinčinu, češtinu) a štyri meny (eurá, doláre, maďarské forinty a české koruny).

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+