Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Snapchat predstavuje nové nástroje na podporu predaja

Snapchat pridáva inovatívne nástroje, ktoré majú podporiť predaje. Stavil na technológie rozšírenej reality (AR) a strojového učenia, ktoré majú zlepšiť zapojenie značiek a zvýšiť konverzie.

Snapchat predstavuje nové nástroje na podporu predaja
Zdroj: Snapchat

Značky teraz môžu vytvárať vlastné reklamy v rozšírenej realite. Stačí do Lenses nahrať jednoduchý text alebo obrázok a Snapchat vyrobí špeciálny efekt, ktorý môžu užívatelia použiť do svojho obsahu.

„Pomocou rozšírení AR Extensions zlepšíme spôsob, akým Snapchatteri vnímajú reklamy a umožníme inzerentom integrovať objektívy a AR Lenses priamo do všetkých našich reklamných formátov vrátane Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budú môcť prezentovať svoje produkty a IP a zdieľať svoj značkový svet so Snapchattermi prostredníctvom rozšírenej reality priamo cez svoje reklamy,“ približuje Snapchat.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Jedným z významných pokrokov je investícia Snapchatu do strojového učenia a automatizácie. Platforme sa údajne podarilo výrazne skrátiť čas potrebný na vytvorenie 2D katalógov produktov na interaktívne funkcie, čo je výhoda pre značky, ktoré majú v pláne využívať virtuálne kabínky.

Aj keď v našich končinách Snapchat netrhá rekordy návštevnosti oproti iným platformám, má tu svoje miesto a zastúpenie. Že sa spoločnosti darí, potvrdzujú finančné výsledky – za prvý štvrťrok 2024 hlási nárast tržieb o 21 % na 1,195 milióna dolárov. Počet malých a stredných inzerentov vzrástol o 85 %.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe