2 min. čítanie

Snapchat predstavuje nové nástroje na podporu predaja

Snapchat pridáva inovatívne nástroje, ktoré majú podporiť predaje. Stavil na technológie rozšírenej reality (AR) a strojového učenia, ktoré majú zlepšiť zapojenie značiek a zvýšiť konverzie.

Snapchat predstavuje nové nástroje na podporu predaja
Zdroj: Snapchat

Značky teraz môžu vytvárať vlastné reklamy v rozšírenej realite. Stačí do Lenses nahrať jednoduchý text alebo obrázok a Snapchat vyrobí špeciálny efekt, ktorý môžu užívatelia použiť do svojho obsahu.

„Pomocou rozšírení AR Extensions zlepšíme spôsob, akým Snapchatteri vnímajú reklamy a umožníme inzerentom integrovať objektívy a AR Lenses priamo do všetkých našich reklamných formátov vrátane Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budú môcť prezentovať svoje produkty a IP a zdieľať svoj značkový svet so Snapchattermi prostredníctvom rozšírenej reality priamo cez svoje reklamy,“ približuje Snapchat.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Jedným z významných pokrokov je investícia Snapchatu do strojového učenia a automatizácie. Platforme sa údajne podarilo výrazne skrátiť čas potrebný na vytvorenie 2D katalógov produktov na interaktívne funkcie, čo je výhoda pre značky, ktoré majú v pláne využívať virtuálne kabínky.

Aj keď v našich končinách Snapchat netrhá rekordy návštevnosti oproti iným platformám, má tu svoje miesto a zastúpenie. Že sa spoločnosti darí, potvrdzujú finančné výsledky – za prvý štvrťrok 2024 hlási nárast tržieb o 21 % na 1,195 milióna dolárov. Počet malých a stredných inzerentov vzrástol o 85 %.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako nové funkcie Meta pomôžu e-shopom zvýšiť predaje počas sviatkov
4 min. čítanie

Ako nové funkcie Meta pomôžu e-shopom zvýšiť predaje počas sviatkov

Obdobie horlivého nakupovania sa blíži a spoločnosť Meta predstavila nové možnosti pre e-commerce segment. Novými nástrojmi chce pomôcť pri zvyšovaní predaja a efektívnejšom oslovení zákazníkov. Marketéri budú mať priestor na zvýraznenie či pripomenutie zliav, s Location Ads dokážu osloviť turistov a svoj priestor dostanú aj kamenné prevádzky. Tieto inovácie sľubujú optimalizovanejší a personalizovaný prístup k […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane
3 min. čítanie

Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane

S blížiacim sa obdobím Vianoc a Black Friday sa e-commerce firmy pripravujú na jedno z najrušnejších nákupných období roka. Meta a jej platformy, najmä Facebook a Instagram, zohrávajú kľúčovú úlohu v marketingových kampaniach po celý rok. Počas najväčších nákupných sviatkov ich marketéri, pochopiteľne, nemôžu vynechať. Meta vytvorila príručku s tipmi na optimalizáciu kampaní a zlepšenie […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?
3 min. čítanie

Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?

Sociálne médiá naďalej formujú spôsoby, akými firmy komunikujú so spotrebiteľmi. Report od spoločnosti Tubular so zameraním na sociálne médiá zdôrazňuje hlavné trendy a zmeny, na ktoré musia e-commerce profesionáli reagovať. Ak vás zaujíma vývoj sociálnych médií, pozrite sa na najdôležitejšie poznatky, ktoré vám pomôžu udržať si náskok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+