Značky teraz môžu vytvárať vlastné reklamy v rozšírenej realite. Stačí do Lenses nahrať jednoduchý text alebo obrázok a Snapchat vyrobí špeciálny efekt, ktorý môžu užívatelia použiť do svojho obsahu.
„Pomocou rozšírení AR Extensions zlepšíme spôsob, akým Snapchatteri vnímajú reklamy a umožníme inzerentom integrovať objektívy a AR Lenses priamo do všetkých našich reklamných formátov vrátane Dynamic Product Ads, Snap Ads, Collection Ads, Commercials a Spotlight Ads. Inzerenti budú môcť prezentovať svoje produkty a IP a zdieľať svoj značkový svet so Snapchattermi prostredníctvom rozšírenej reality priamo cez svoje reklamy,“ približuje Snapchat.
Jedným z významných pokrokov je investícia Snapchatu do strojového učenia a automatizácie. Platforme sa údajne podarilo výrazne skrátiť čas potrebný na vytvorenie 2D katalógov produktov na interaktívne funkcie, čo je výhoda pre značky, ktoré majú v pláne využívať virtuálne kabínky.
Aj keď v našich končinách Snapchat netrhá rekordy návštevnosti oproti iným platformám, má tu svoje miesto a zastúpenie. Že sa spoločnosti darí, potvrdzujú finančné výsledky – za prvý štvrťrok 2024 hlási nárast tržieb o 21 % na 1,195 milióna dolárov. Počet malých a stredných inzerentov vzrástol o 85 %.