2 min. čítanie

Seznam.cz je novým mediálnym partnerom futbalovej Slavie

Mediálne partnerstvo českej internetovej jednotky a futbalového klubu zahŕňa komunikáciu, marketing a obchodnú spoluprácu.

Seznam.cz je novým mediálnym partnerom futbalovej Slavie

Zviditeľnenie klubu a celkovej prestíže futbalu

Futbalový klub SK Slavia Praha uzavrel mediálne partnerstvo s českým internetovým lídrom Seznam.cz. Cieľom partnerstva je zviditeľniť športové a ďalšie strategické aktivity Slavie v očiach českej verejnosti. Mediálne partnerstvo zahŕňa komunikačnú, marketingovú a obchodnú spoluprácu a jeho súčasťou je aj exkluzívny obsah v médiách pod značkou Seznam.cz. Klub od partnerstva očakáva zvýšenie záujmu verejnosti o dianie okolo seba vrátane CSR aktivít a zvýšenie celkovej prestíže futbalu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

„Ako česká spoločnosť radi podporujeme domáce športové aktivity a viem, že naši používatelia vítajú podrobné informácie o zápasoch, hráčoch a stratégiách. Radi im poskytneme tie najkvalitnejšie informácie, napríklad prostredníctvom našej domovskej stránky, portálu Sport.cz alebo publikačnej platformy Seznam Médium, a klub podporíme aj marketingovo,“ povedal Jiří Vítek, riaditeľ pre obsahové služby a sociálny ekosystém spoločnosti Seznam.cz.

„Chceme dosiahnuť vyššiu návštevnosť a sledovanosť našich zápasov a tiež získať viac investícií do rozvoja infraštruktúry so zameraním na mládež a aktivity v oblasti sociálnej zodpovednosti. Spojenie síl so spoločnosťou Seznam je logickým krokom k dosiahnutiu týchto cieľov,“ povedal o spolupráci Jaroslav Tvrdík, predseda predstavenstva SK Slavia Praha. „Teší ma aj to, že v spoločnosti Seznam pôsobí veľký počet slavistov,“ poznamenal.

Credit: Mediar.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+