2 min. čítanie

Seznam.cz je novým mediálnym partnerom futbalovej Slavie

Mediálne partnerstvo českej internetovej jednotky a futbalového klubu zahŕňa komunikáciu, marketing a obchodnú spoluprácu.

Seznam.cz je novým mediálnym partnerom futbalovej Slavie

Zviditeľnenie klubu a celkovej prestíže futbalu

Futbalový klub SK Slavia Praha uzavrel mediálne partnerstvo s českým internetovým lídrom Seznam.cz. Cieľom partnerstva je zviditeľniť športové a ďalšie strategické aktivity Slavie v očiach českej verejnosti. Mediálne partnerstvo zahŕňa komunikačnú, marketingovú a obchodnú spoluprácu a jeho súčasťou je aj exkluzívny obsah v médiách pod značkou Seznam.cz. Klub od partnerstva očakáva zvýšenie záujmu verejnosti o dianie okolo seba vrátane CSR aktivít a zvýšenie celkovej prestíže futbalu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

“Ako česká spoločnosť radi podporujeme domáce športové aktivity a viem, že naši používatelia vítajú podrobné informácie o zápasoch, hráčoch a stratégiách. Radi im poskytneme tie najkvalitnejšie informácie, napríklad prostredníctvom našej domovskej stránky, portálu Sport.cz alebo publikačnej platformy Seznam Médium, a klub podporíme aj marketingovo,” povedal Jiří Vítek, riaditeľ pre obsahové služby a sociálny ekosystém spoločnosti Seznam.cz.

“Chceme dosiahnuť vyššiu návštevnosť a sledovanosť našich zápasov a tiež získať viac investícií do rozvoja infraštruktúry so zameraním na mládež a aktivity v oblasti sociálnej zodpovednosti. Spojenie síl so spoločnosťou Seznam je logickým krokom k dosiahnutiu týchto cieľov,” povedal o spolupráci Jaroslav Tvrdík, predseda predstavenstva SK Slavia Praha. “Teší ma aj to, že v spoločnosti Seznam pôsobí veľký počet slavistov,” poznamenal.

Credit: Mediar.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov
3 min. čítanie

Neprijatie vlastného tela ovplyvňuje nákupné správanie Čechov

Hoci módne trendy do určitej miery formujú módne preferencie spotrebiteľov, najnovší výskum GLAMI Fashion (Re)search ukazuje, že pri nákupe oblečenia stále prevládajú stereotypy, a to ako z hľadiska štandardov krásy a postavy, tak aj veku. V dôsledku toho tretina Čechov radšej vynecháva letné aktivity, aby neodhalila svoje telo, a tretina Čechov nad 55 rokov pociťuje […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+