3 min. čítanie

ROZHOVOR: Ako vybudovať globálnu službu s obratom viac ako 1 milióna € a ziskom cez 500 000€ s 8 členným tímom (Peter Hrbáčik, Mangools)

Peter Hrbáčik je riaditeľ firmy, ktorá patrí medzi najlepších poskytovateľov SEO nástrojov. Mangools zakladal v roku 2014 sám a momentálne je súčasťou 8-členného tímu s ročným obratom presahujúcim 1 milión eur. Ako sa mu to podarilo? Existuje tu univerzálny návod na úspech či skrátka treba mať šťastie?

|

Hneď na začiatku nám Peťo poodhalí niečo zo svojho príbehu a zodpovie na otázku ako je možné, že firma za jeden rok zvýšila svoj obrat z 300 000 € na 1,200 000 €. Ďalej sa dozviete kedy a s akým nástrojom Peťo začínal, kedy sa rozhodol svojmu projektu venovať naplno a prečo.

Následne sa porozprávame o načasovaní, o tom, do akej miery je pre projekt kľúčové, či sa dá spustenie projektu načasovať cielene a ako to bolo v tomto prípade Mangools. Úspech sa často považuje za náhodu a veľa ľudí zabúda, čo všetko tejto „náhode“ predchádzalo. Aký má na túto tému názor Peťo a čo hovorí jeho osobná skúsenosť.

Pokúsime sa zodpovedať aj na otázku, kedy je ten správny moment nechať nejaký projekt tak a začať to skúsiť s niečím novým a zároveň nám Peťo opíše, aký má prístup k vytváraniu produktu on a ako veľmi dôležitý je pre neho marketing. Predstavte si, že máte super nápad na SaaS projekt, ale nie ste programátor a nemáte investora, čo robiť v takomto prípade? Dozviete sa to práve v tomto rozhovore spolu s tým, čo je kľúčové pri hľadaní programátora a či je dôležitejší skill alebo nadšenie.

Dotkneme sa aj problematiky cenotvorby a aké má Mangools skúsenosti s kupónmi a behaviorálnymi emailmi. Vypočujte si tiež ako ľudia reagujú na nástroj zadarmo a či je lepšou marketingovou stratégiou dlhodobo bezplatný produkt s obmedzeným využívaním alebo plnohodnotná freetrail verzia. Peťo nám porozpráva aj o tom, akým spôsobom experimentuje Mangools v rámci marketingu a najmä kedy a na základe čoho priberá do tímu nových ľudí. Na konci rozhovoru nám tiež vysvetlí, prečo sa rozhodol pre spoločný office v Bratislave a úplne na záver poskytne pre začiatočníkov v SaaS projektoch cennú radu.

V tomto videu sa dozviete:

  • Ako je možné, že Mangools za jeden rok zvýšili svoj obrat z 300 000 € na 1,200 000 €.
  • Kedy a s akým nástrojom začínal Peťo a kedy a prečo sa rozhodol svojmu projektu venovať naplno.
  • Do akej miery je pre projekt kľúčové načasovanie, či sa dá spustenie projektu načasovať cielene a ako to bolo v tomto prípade s Mangools.
  • Aký má Peťo názor na šťastie a náhodu a čo hovorí jeho osobná skúsenosť.
  • Kedy je ten správny moment nechať nejaký projekt tak a začať to skúsiť s niečím novým.
  • Aký má Peťo prístup k vytváraniu produktu a ako veľmi dôležitý je pre neho marketing.
  • Čo robiť v prípade, že máte super nápad na SaaS projekt, ale nie ste programátor a nemáte investora.
  • Čo je kľúčové pri hľadaní programátora a či je dôležitejší skill alebo nadšenie.
  • Ako postupovať pri cenotvorbe a čo funguje v prípade Mangools.
  • Čo sa stalo, keď Mangools ceny nástrojov zdvojnásobili.
  • Aké má Mangools skúsenosti s kupónmi a behaviorálnymi emailmi.
  • Či je lepšie z hľadiska marketingu poskytovať dlhodobo bezplatný produkt s obmedzeným využívaním alebo plnohodnotnú freetrail verziu.
  • Aké typy publisherov zapája Mangools v rámci affilu a či využívajú obchoďákov.
  • Kedy a na základe čoho Mangools priberá do tímu nových ľudí.
  • Prečo sa Peťo rozhodol mať pre firmu spoločný office a prečo práve v Bratislave.
  • Akým spôsobom Mangools experimentuje v oblasti marketingu?
  • Čo by Peťo odporučil začiatočníkovi pri SaaS projekte?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
6 min. čítanie

Ako robí online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahliadnite do zákulisia marketingu a e-commerce jednej z popredných značiek športového vybavenia. Zistíte, aké stratégie používa pri cenovej politike, ako pristupuje k sezónnym kampaniam a zľavám, a aké technológie využíva na meranie úspešnosti kampaní, vrátane nového nástroja Amplitude. Dozviete sa tiež, prečo sa Decathlon na Slovensku vyhýba spolupráci s influencermi a namiesto toho sa orientuje […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)
6 min. čítanie

SK-NIC a aukcia .sk domén, ktorá sa už nikdy nebude opakovať (Peter Bíro, SK-NIC)

Doteraz nevídaná akcia sa chystá na slovenskom internete! Národný registrátor domén SK-NIC sa chystá uvoľniť domény, ktoré sa doteraz nedali registrovať. Boli jednoducho historicky blokované a nikto ich nevlastní. Či už sa jedná o domény ako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé ďalšie, teraz si ich budete môcť v aukcii vydražiť. Ako to celé bude prebiehať, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+