Hneď na začiatku nám Peťo poodhalí niečo zo svojho príbehu a zodpovie na otázku ako je možné, že firma za jeden rok zvýšila svoj obrat z 300 000 € na 1,200 000 €. Ďalej sa dozviete kedy a s akým nástrojom Peťo začínal, kedy sa rozhodol svojmu projektu venovať naplno a prečo.
Následne sa porozprávame o načasovaní, o tom, do akej miery je pre projekt kľúčové, či sa dá spustenie projektu načasovať cielene a ako to bolo v tomto prípade Mangools. Úspech sa často považuje za náhodu a veľa ľudí zabúda, čo všetko tejto „náhode“ predchádzalo. Aký má na túto tému názor Peťo a čo hovorí jeho osobná skúsenosť.
Pokúsime sa zodpovedať aj na otázku, kedy je ten správny moment nechať nejaký projekt tak a začať to skúsiť s niečím novým a zároveň nám Peťo opíše, aký má prístup k vytváraniu produktu on a ako veľmi dôležitý je pre neho marketing. Predstavte si, že máte super nápad na SaaS projekt, ale nie ste programátor a nemáte investora, čo robiť v takomto prípade? Dozviete sa to práve v tomto rozhovore spolu s tým, čo je kľúčové pri hľadaní programátora a či je dôležitejší skill alebo nadšenie.
Dotkneme sa aj problematiky cenotvorby a aké má Mangools skúsenosti s kupónmi a behaviorálnymi emailmi. Vypočujte si tiež ako ľudia reagujú na nástroj zadarmo a či je lepšou marketingovou stratégiou dlhodobo bezplatný produkt s obmedzeným využívaním alebo plnohodnotná freetrail verzia. Peťo nám porozpráva aj o tom, akým spôsobom experimentuje Mangools v rámci marketingu a najmä kedy a na základe čoho priberá do tímu nových ľudí. Na konci rozhovoru nám tiež vysvetlí, prečo sa rozhodol pre spoločný office v Bratislave a úplne na záver poskytne pre začiatočníkov v SaaS projektoch cennú radu.
V tomto videu sa dozviete:
- Ako je možné, že Mangools za jeden rok zvýšili svoj obrat z 300 000 € na 1,200 000 €.
- Kedy a s akým nástrojom začínal Peťo a kedy a prečo sa rozhodol svojmu projektu venovať naplno.
- Do akej miery je pre projekt kľúčové načasovanie, či sa dá spustenie projektu načasovať cielene a ako to bolo v tomto prípade s Mangools.
- Aký má Peťo názor na šťastie a náhodu a čo hovorí jeho osobná skúsenosť.
- Kedy je ten správny moment nechať nejaký projekt tak a začať to skúsiť s niečím novým.
- Aký má Peťo prístup k vytváraniu produktu a ako veľmi dôležitý je pre neho marketing.
- Čo robiť v prípade, že máte super nápad na SaaS projekt, ale nie ste programátor a nemáte investora.
- Čo je kľúčové pri hľadaní programátora a či je dôležitejší skill alebo nadšenie.
- Ako postupovať pri cenotvorbe a čo funguje v prípade Mangools.
- Čo sa stalo, keď Mangools ceny nástrojov zdvojnásobili.
- Aké má Mangools skúsenosti s kupónmi a behaviorálnymi emailmi.
- Či je lepšie z hľadiska marketingu poskytovať dlhodobo bezplatný produkt s obmedzeným využívaním alebo plnohodnotnú freetrail verziu.
- Aké typy publisherov zapája Mangools v rámci affilu a či využívajú obchoďákov.
- Kedy a na základe čoho Mangools priberá do tímu nových ľudí.
- Prečo sa Peťo rozhodol mať pre firmu spoločný office a prečo práve v Bratislave.
- Akým spôsobom Mangools experimentuje v oblasti marketingu?
- Čo by Peťo odporučil začiatočníkovi pri SaaS projekte?