1 min. čítanie

Pull marketing

Pull marketing je marketingová stratégia, kde si značka chce pritiahnuť zákazníka namiesto toho, aby mu svoje produkty vnucovala. Svoju stratégiu si zakladá na tom, aby ponúkla riešenie problému zákazníka.

Pull marketing je marketingová stratégia, kde si značka chce pritiahnuť zákazníka namiesto toho, aby mu svoje produkty vnucovala. Svoju stratégiu si zakladá na tom, aby ponúkla riešenie problému zákazníka. Je teda opakom push marketingu, ktorý sa snaží svoje produkty a služby tlačiť zákazníkovi. Takáto taktika sa snaží vybudovať u zákazníkov lojálnosť k značke, ktorí sa k nej v budúcnosti budú vracať.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+