Vysoká vizuálna angažovanosť: Pinterest je vizuálna platforma, kde obrázky a videá hrajú kľúčovú úlohu. Týmto spôsobom môžu značky vytvoriť atraktívne a inšpiratívne reklamy, ktoré majú vysokú mieru angažovanosti.
Nákupné úmysly používateľov: Používatelia Pinterestu často používajú platformu na hľadanie inšpirácie pre nákupy, čo z neho robí ideálne miesto na prezentáciu produktov a služieb.
Dlhodobý efekt reklám: Reklamy na Pintereste majú dlhšiu životnosť, pretože piny môžu byť zdieľané a repinované dlho po ich pôvodnom zverejnení. Napríklad ak e-shop s jedlom pridá pin recept, user si ho uloží a niekoľkokrát prehrá/pozrie.
Cielenie na Pinterest Ads
Pinterest ponúka pokročilé možnosti cielenia, ktoré umožňujú inzerentom získať správne publikum. Okrem klasického cielenia na základe demografie a záujmov môžete na Pintereste cieliť aj na kľúčové slová. Táto možnosť umožňuje inzerentom zamerať sa na konkrétne frázy, ktoré používajú používatelia pri vyhľadávaní inšpirácie.
Pre sledovanie aktuálnych trendov a kľúčových slov, ktoré sú populárne medzi používateľmi Pinterestu, môžete navštíviť Pinterest Trends. Nástroj vám poskytne prehľad o tom, čo je aktuálne populárne, a pomôže vám lepšie nastaviť kľúčové slová pre jednotlivé kampane.
V porovnaní s Google Trends sa na Pinterest Trends skôr prejavia trendy a dokážete tak lepšie odhadnúť napríklad začiatok sezóny.
Tvorba kampaní
Pri tvorbe kampaní na Pinterest Ads je dôležité zabezpečiť dostatočnú variabilitu reklám. Nie je však dobré miešať video so statickým obsahom v jednej podskupine. Odporúčame vytvoriť aspoň štyri rôzne reklamy pre jednu podskupinu. Okrem toho, že si otestujete kreatívy, budete mať aj lepšie výsledky.
Postupné rozbiehanie kampaní
Kampane na Pintereste sa rozbiehajú postupne. Na základe našich skúseností sme zistili, že niektorí klienti dosiahli cieľové PNO (podiel nákladov na obrat) až po 4 – 6 týždňoch. Nemuseli sme pritom do kampaní výrazne zasahovať.
Krátkodobé akcie
Z prvého pohľadu sa môže zdať, že krátkodobé (impulzívne akcie) napríklad MDŽ, MDD, Letný výpredaj, Nočné nakupovanie a podobne, nemusia na Pintereste fungovať. Ideálne je vytvoriť kampaň, kde budú jednotlivé akcie v podskupinách vopred naplánované a neustále bude bežať minimálne jedna kreatíva.
V prípade, že akcia skončí a vy nemáte čo promovať, odporúčame sa ku kampani v budúcnosti vrátiť a vytvoriť novú podskupinu. Kampaň už bude mať dáta z predošlých akcií a vďaka tomu dokáže mať lepšie výsledky ako nová kampaň.
Rady Pinterest accountov
Rady od Pinterest accountov nie sú len o navyšovaní kreditov do reklám. Títo odborníci majú detailné znalosti o platforme a poskytnú vám cenné rady a odporúčania na zlepšenie výkonu vašich kampaní. Preto je dôležité počúvať ich a implementovať rady do stratégie.
Pinterest account vám dokáže zasielať sezónne tipy. Nemusíte tak neustále sledovať trendy.
Väčšie spendy a mesačná fakturácia
Pri väčších reklamných rozpočtoch máte možnosť mesačnej fakturácie s mesačnou splatnosťou. To môže byť výhodné pre vaše finančné plánovanie a cash flow. Ak plánujete investovať väčšie sumy do reklám na Pintereste, zvážte túto možnosť a kontaktujte podporu Pinterestu pre viac informácií. Pri niektorých účtoch je táto možnosť dostupná už od 1000 eur mesačne.
V prípade, že máte ďalšie otázky, neváhajte sa na nás obrátiť https://targetovo.sk/kontakt/