Page rank je algoritmus, ktorý používa Google na to, aby tak priradil každej stránke hodnotenie, podľa ktorého sa potom objavujú tieto stránky vo výsledkoch vyhľadávania. Robí tak podľa mnohých kritérií, napríklad podľa významu, kvality, alebo podľa množstva spätných linkov, ktoré vedú na dané stránky. Tieto čísla teda určujú hodnotu, popularitu a dôležitosť danej stránky. Ak je stránka ešte úplne nová, tak môže mať aj prázdnu hodnotu, inak sú stránky hodnotené číslami od 1 do 10. Page rank je jedným z kritérií, podľa ktorých sú potom webové stránky usporiadané vo výsledkoch vyhľadávania.
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.