2 min. čítanie

Obľúbená obuv Eobuwie prichádza do Rakúska

Multibrandová platforma Eobuwie.pl, ktorú vlastní spoločnosť MODIVO S.A., začína svoj predaj v Rakúsku. Jedná sa v poradí o 19. krajinu, v ktorej spoločnosť pôsobí. Túto správu priniesol poľský Bankier.

Obľúbená obuv Eobuwie prichádza do Rakúska

Rozhodnutiu vstúpiť na nový trh predchádzala podrobná analýza

“Rozhodnutiu o otvorení nového trhu predchádza podrobná analýza. Zisťujeme nákupné zvyky miestnych obyvateľov, ako aj trendy vyplývajúce najmä z kultúry daného miesta. 90 % obyvateľov Rakúska využíva internet na dennej báze a takmer 60 % z nich nakupuje online. Podľa našich odhadov môžeme v Rakúsku do roku 2025 očakávať nárast tržieb z elektronického obchodu o 6 až 8 miliárd eur,” hovorí Szymon Bujalski, e-commerce riaditeľ a člen predstavenstva spoločnosti MODIVO SA.

Nový e-shop je v prevádzke pod miestnou doménou eschuhe.at.

Spoločnosť eobuwie.pl má 16-ročné skúsenosťami poskytuje komplexné služby v rámci každého trhu, na ktorom pôsobí. Značka komunikuje v národnom jazyku danej krajiny, ponúka bezpečné doručenie a bezplatné vrátenie tovaru, ako aj overené spôsoby platby.

zdroj: eobuwie.pl

Na Slovensku a v Česku patri eObuv medzi obľúbené značky. Minulý rok poľská značka v spolupráci s Modivom otvorili futuristický koncept predajne v pražskom Smíchove. Ide o koncept nazývaný Phygital a symbolizuje prepojenie fyzického sveta s digitálnym prostredím. Spája výhody online nakupovania so službami kamenného obchodu. Avšak v trochu inom zmysle, ako boli zákazníci doteraz zvyknutí. Namiesto regálov s oblečením a obuvou tu návštevníci nájdu veľkoplošné displeje s aktuálnou ponukou alebo tablety, na ktorých môžu vyhľadávať a objednávať tovar podľa požadovaných parametrov.

Rakúsko je tak už 19. trhom, na ktorom spoločnosť eobuwie.pl v súlade s internou stratégiou medzinárodného rozvoja podniká. Okrem Poľska má spoločnosť zastúpenie aj v Českej republike, Rumunsku, Nemecku, Španielsku, Bulharsku, Grécku, Švajčiarsku, Chorvátsku, Slovinsku, Maďarsku, Litve, Lotyšsku, Taliansku a vo Švédsku, Francúzsku, ako aj na Ukrajine a na Slovensku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Virtuálny obchod Lacoste chce meniť e-commerce

Lacoste považuje svoj virtuálny projekt za ambiciózny a ponúka pohlcujúcu interaktívnu cestu, ktorá podľa značky znamená “znovuobjavenie elektronického obchodu”. Nech to už znamená čokoľvek, Lacoste nastúpila do vlaku, v ktorom sa vezú už Gucci, Adidas a ďalší. 

Redakcia Redakcia
Prečítať článok