
Rozhodnutiu vstúpiť na nový trh predchádzala podrobná analýza
“Rozhodnutiu o otvorení nového trhu predchádza podrobná analýza. Zisťujeme nákupné zvyky miestnych obyvateľov, ako aj trendy vyplývajúce najmä z kultúry daného miesta. 90 % obyvateľov Rakúska využíva internet na dennej báze a takmer 60 % z nich nakupuje online. Podľa našich odhadov môžeme v Rakúsku do roku 2025 očakávať nárast tržieb z elektronického obchodu o 6 až 8 miliárd eur,” hovorí Szymon Bujalski, e-commerce riaditeľ a člen predstavenstva spoločnosti MODIVO SA.
Nový e-shop je v prevádzke pod miestnou doménou eschuhe.at.
Spoločnosť eobuwie.pl má 16-ročné skúsenosťami poskytuje komplexné služby v rámci každého trhu, na ktorom pôsobí. Značka komunikuje v národnom jazyku danej krajiny, ponúka bezpečné doručenie a bezplatné vrátenie tovaru, ako aj overené spôsoby platby.

zdroj: eobuwie.pl
Na Slovensku a v Česku patri eObuv medzi obľúbené značky. Minulý rok poľská značka v spolupráci s Modivom otvorili futuristický koncept predajne v pražskom Smíchove. Ide o koncept nazývaný Phygital a symbolizuje prepojenie fyzického sveta s digitálnym prostredím. Spája výhody online nakupovania so službami kamenného obchodu. Avšak v trochu inom zmysle, ako boli zákazníci doteraz zvyknutí. Namiesto regálov s oblečením a obuvou tu návštevníci nájdu veľkoplošné displeje s aktuálnou ponukou alebo tablety, na ktorých môžu vyhľadávať a objednávať tovar podľa požadovaných parametrov.
Rakúsko je tak už 19. trhom, na ktorom spoločnosť eobuwie.pl v súlade s internou stratégiou medzinárodného rozvoja podniká. Okrem Poľska má spoločnosť zastúpenie aj v Českej republike, Rumunsku, Nemecku, Španielsku, Bulharsku, Grécku, Švajčiarsku, Chorvátsku, Slovinsku, Maďarsku, Litve, Lotyšsku, Taliansku a vo Švédsku, Francúzsku, ako aj na Ukrajine a na Slovensku.