1 min. čítanie

O vzniku a fungovaní najväčšej slovenskej affiliate siete (Štefan Polgári, Dognet)

Štefan Polgári je spoluzakladateľ a riaditeľ najväčšej slovenskej affiliate siete Dognet. Je rešpektovaným marketingovým odborníkom, ktorý sa o svoje poznatky delí so všetkým a názory sa nebojí hovoriť nahlas. V ďalšej časti rozhovorov Ecommerce Bridge nám porozprával aj o tom, ako kedysi začínal s internetom iba po štvrtej popoludní a čím všetkým si prešiel, kým sa dostal tam, kde je dnes.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:12 Aké boli Štefanove úplne začiatky v online?
  • 04:02 O akej práci kedysi sníval a prečo neuznáva vysokú školu?
  • 08:36 Čomu sa venoval popri svojom krátkom vysokoškolskom štúdiu?
  • 09:24 Ako začal s affiliate sieťou Dognet?
  • 11:03 Kde všade v súčasnosti Dognet pôsobí?
  • 12:54 Čo všetko sa od štartu Dognetu zmenilo?
  • 15:07 Ako sa zo Štefana stal renomovaný predajca kníh?
  • 18:19 Akú vzdelávaciu knihu pripravuje najbližšie?
  • 19:29 Ako vyzerá proces vydávania knihy zo Štefanovho pohľadu?
  • 23:29 Plánuje vytvoriť kurz o online marketingu?
  • 25:34 Ako je na tom s angličtinou a či má aj globálne ambície?
  • 27:57 Čo Štefana na jeho práci najviac baví?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+