1 min. čítanie

Neevidovanie tržieb. Finančná správa odhalila porušovanie zákona o eKase

Kontrolóri Finančnej správy preverili v novembri 883 firiem, pričom porušenie zákona o používaní elektronickej registračnej pokladnice zistili v 192 prípadoch. Najčastejšie podnikatelia neevidovali tržby, informovala v piatok FS.

Neevidovanie tržieb. Finančná správa odhalila porušovanie zákona o eKase

Najhoršie dopadli gastro a retail

Finančná správa v novembri kontrolovala najmä pohostinstvá, jedálne, zariadenia účelového stravovania, ale tiež nešpecializované predajne v maloobchode. Z celkového počtu kontrol bolo uskutočnených 611 formou online monitorovania na mieste a 328 formou kontrolných nákupov.

„Porušenie zákona odhalili kontrolóri v 192 prípadoch, čo predstavuje 58,4 percenta z celkového počtu kontrolných nákupov a 19,86 percenta z celkového počtu kontrol vrátane monitorovania,“ spresnila hovorkyňa FS Martina Rybanská. Podnikatelia pritom najčastejšie porušili zákon tým, že neevidovali tržby, čo sa preukázalo v 141 prípadoch. Kontrolóri uložili pokuty vo výške 46 340 eur.

Opakované porušenie zákona 

Pracovníci FS sa okrem iného zamerali aj na podnikateľov, ktorí v minulosti tržbu neevidovali. Celkovo takto skontrolovali 36 podnikateľov a v desiatich prípadoch opakovaných kontrolných nákupov zistili rovnaké porušenie zákona.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+