2 min. čítanie

Meta spustila centrum pre tvorcov na platforme Threads

Meta predstavila nové centrum pre tvorcov na Threads. Ponúka napríklad základné návody, ako začať a rozvíjať svoju prítomnosť na platforme či rady ohľadom nastavenia účtu a prispôsobenie kanála. Na druhej strane postráda podrobné poznatky založené na dátach.

Meta spustila centrum pre tvorcov na platforme Threads
Zdroj: Depositphotos

Meta spustila informačný hub pre tvorcov na Threads, ktorý ponúka vysvetlenia a tipy, ako vytvárať a rozširovať svoju prítomnosť na tejto sociálnej sieti. Web poskytuje základného sprievodcu začiatkami používania aplikácie prostredníctvom prepojenia s účtom na Instagrame.

Centrum obsahuje poznámky o tematických štítkoch, keďže hashtagy nie sú k dispozícii. Odporúčania sa zameriavajú hlavne na frekvenciu zverejňovania príspevkov na základe interného výskumu. Ide o užitočný zdroj informácií najmä pre nových používateľov, ktorí hľadajú základnú orientáciu na platforme.

Používatelia stále musia využiť prihlásenie cez Instagram, a to aj napriek tomu, že sa Threads snaží odlíšiť od materskej platformy. Webová stránka tiež ponúka návody, ako Threads funguje a ako si prispôsobiť kanál podľa vlastných záujmov.

Hoci aplikácia navrhuje zaujímavé témy, hlavným nedostatkom Threads je absencia hashtagov. Keďže platforma hashtgy neumožňuje, vytvorila sekciu venovanú Topic Tags, alebo tiež tematickým štítkom.

Zdroj: Creators.instagram.com

Napriek tomu sú poznámky a návody stále všeobecné a chýbajú im štatisticky podložené vhľady. Na základe interného výskumu tvorcov na Threads počas 30-dňového obdobia je jediným dátovo podporeným odporúčaním frekvencia zverejňovania príspevkov.

Ak chcete na Threads začať alebo si rozvinúť vlastný profil, toto centrum pre tvorcov vám poslúži ako dobrý štart. Síce nie je nabité hlbokými dátovými analýzami, poskytne vám aspoň základnú orientáciu pre vaše prvé kroky na platforme.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge