1 min. čítanie

Meta reaguje na nový zákon DMA. Buduje vlastný obchod s aplikáciami

Spoločnosť Meta testuje vlastný obchod s aplikáciami na Facebooku. To by umožnilo vývojárom prezentovať svoje aplikácie a uľahčilo by to používateľom ich priame stiahnutie bez toho, aby museli opustiť sociálnu sieť.

Meta reaguje na nový zákon DMA. Buduje vlastný obchod s aplikáciami

Meta testuje vlastný obchod s aplikáciami na Facebooku

Spoločnosť Meta plánuje umožniť sťahovanie aplikácií prostredníctvom reklám na Facebooku. To by jej mohlo umožniť konkurovať najväčším online obchodom s aplikáciami, ako sú Google Play a App Store.

Tento krok, ktorý sa bude týkať len európskych používateľov a vývojárov, je reakciou na pripravovaný zákon EÚ o digitálnych trhoch (DMA). Ten bude vyžadovať, aby spoločnosti Google a Apple sprístupnili svoje mobilné platformy alternatívnym spôsobom sťahovania aplikácií. To by mohlo spoločnosti Meta umožniť získať väčšiu kontrolu nad distribúciou aplikácií a potenciálne aj nad platbami v aplikáciách.

Nový typ reklám sa má začať ako pilotný projekt s niekoľkými vybranými vývojármi aplikácií pre Android ešte v tomto roku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+