2 min. čítanie

LinkedIn vylepšuje premium balíček pre malé a stredné firmy

LinkedIn predstavuje Premium Company Pages – funkciu, ktorá má prilákať malé a stredné podniky, aby zlepšili svoju prezentáciu. LinkedIn chce novými nástrojmi pomôcť podnikom zefektívniť ich prítomnosť na platforme a efektívnejšie generovať potenciálnych zákazníkov.

LinkedIn vylepšuje premium balíček pre malé a stredné firmy
Zdroj: Depositphotos

Vylepšené nástroje

Predplatitelia Premium Company Page budú mať k dispozícii súbor nových funkcií na propagáciu svojich firiem, ako napríklad

  • Call to Action: CTA prvky si budete môcť prispôsobiť tak, aby generovali viac potenciálnych zákazníkov priamo zo stránky vašej spoločnosti.
  • Automatické pozvánky: Ľudí, ktorí sa zaujímajú o vašu firemnú stránku alebo obsah, budete môcť automatizovane vyzvať k sledovali vašej stránky. K tomu bude neobmedzený počet správ k žiadostiam o pripojenie a InMail.
  • Page Visitor Insights: K dispozícii dostanete cenné informácie o tom, kto navštevuje vašu stránku.
  • Zobrazenie referencií: Premium firemné stránky získajú možnosť zobraziť referencie zákazníkov v sekcii Services Showcase.
  • AI Writing Assistant Tools: Umelá inteligencia pomôže pri vytváraní a úprave príspevkov.
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Ceny a dostupnosť

Hodnota premium firemných profilov na LinkedIne do veľkej miery závisí od toho, ako veľmi je LinkedIn súčasťou vašej stratégie generovania potenciálnych zákazníkov. Cena predplatného LinkedIn Premium Business začína na 99 dolárov mesačne, pri ročnej platbe je poskytnutá zľava.

Spomínané vylepšenia sú aktuálne v testovacej fáze a očakáva sa, že do konca júla budú dostupné celosvetovo.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+