2 min. čítanie

LinkedIn vylepšuje premium balíček pre malé a stredné firmy

LinkedIn predstavuje Premium Company Pages – funkciu, ktorá má prilákať malé a stredné podniky, aby zlepšili svoju prezentáciu. LinkedIn chce novými nástrojmi pomôcť podnikom zefektívniť ich prítomnosť na platforme a efektívnejšie generovať potenciálnych zákazníkov.

LinkedIn vylepšuje premium balíček pre malé a stredné firmy
Zdroj: Depositphotos

Vylepšené nástroje

Predplatitelia Premium Company Page budú mať k dispozícii súbor nových funkcií na propagáciu svojich firiem, ako napríklad

  • Call to Action: CTA prvky si budete môcť prispôsobiť tak, aby generovali viac potenciálnych zákazníkov priamo zo stránky vašej spoločnosti.
  • Automatické pozvánky: Ľudí, ktorí sa zaujímajú o vašu firemnú stránku alebo obsah, budete môcť automatizovane vyzvať k sledovali vašej stránky. K tomu bude neobmedzený počet správ k žiadostiam o pripojenie a InMail.
  • Page Visitor Insights: K dispozícii dostanete cenné informácie o tom, kto navštevuje vašu stránku.
  • Zobrazenie referencií: Premium firemné stránky získajú možnosť zobraziť referencie zákazníkov v sekcii Services Showcase.
  • AI Writing Assistant Tools: Umelá inteligencia pomôže pri vytváraní a úprave príspevkov.
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Ceny a dostupnosť

Hodnota premium firemných profilov na LinkedIne do veľkej miery závisí od toho, ako veľmi je LinkedIn súčasťou vašej stratégie generovania potenciálnych zákazníkov. Cena predplatného LinkedIn Premium Business začína na 99 dolárov mesačne, pri ročnej platbe je poskytnutá zľava.

Spomínané vylepšenia sú aktuálne v testovacej fáze a očakáva sa, že do konca júla budú dostupné celosvetovo.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+