1 min. čítanie

LinkedIn Premium sa rozšíri aj na stránky spoločnosti

LinkedIn zavádza novú možnosť predplatného, tentokrát sa zameriava na firmy. Cieľom balíka je zvýšiť viditeľnosť značky na platforme.

LinkedIn Premium sa rozšíri aj na stránky spoločnosti
Zdroj: Depositphotos

V prémiovom účte sa spoločnosti môžu tešiť na nové funkcie ako napríklad vlastný CTA button. Značky si budú môcť prispôsobiť tlačidlo s výzvou na akciu na svojej stránke, ktoré používateľov presmeruje na určenú stránku. Nástroj s využitím umelej inteligencie zjednoduší tvorbu obsahu na stránke a pomôže pri zostavovaní príspevkov a aktualizácií stránok.

Podobne ako pri platenom individuálnom členstve, aj tu majú spoločnosti prístup k zoznamu návštevníkov. Vďaka tomu získajú presnejšie informácie o tom, kto si prezrel profil stránky. Referencie od klientov budú pútavejšie – pribudne možnosť citovať spokojného klienta, pridať k tomu obrázok či logo spoločnosti a zobrazenie v hornej časti stránky.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Stránky s prémiovým účtom sa môžu tešiť aj na vyšší rast followerov. Používatelia, ktorí prejavia záujem o obsah stránky, dostanú automaticky pozvánky na sledovanie stránky spoločnosti.

Predplatné je momentálne vo fáze testovania. Vybrané malé a stredné podniky skúšajú balíky od 99 dolárov mesačne.

Prémiové stránky spoločnosti budú od bežných stránok odlíšené špeciálnou ikonou.Špekuluje sa nad tým, že stránky s prémiovým účtom budú uprednostňované pri umiestnení vo výsledkoch vyhľadávania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge