1 min. čítanie

LinkedIn Premium sa rozšíri aj na stránky spoločnosti

LinkedIn zavádza novú možnosť predplatného, tentokrát sa zameriava na firmy. Cieľom balíka je zvýšiť viditeľnosť značky na platforme.

LinkedIn Premium sa rozšíri aj na stránky spoločnosti
Zdroj: Depositphotos

V prémiovom účte sa spoločnosti môžu tešiť na nové funkcie ako napríklad vlastný CTA button. Značky si budú môcť prispôsobiť tlačidlo s výzvou na akciu na svojej stránke, ktoré používateľov presmeruje na určenú stránku. Nástroj s využitím umelej inteligencie zjednoduší tvorbu obsahu na stránke a pomôže pri zostavovaní príspevkov a aktualizácií stránok.

Podobne ako pri platenom individuálnom členstve, aj tu majú spoločnosti prístup k zoznamu návštevníkov. Vďaka tomu získajú presnejšie informácie o tom, kto si prezrel profil stránky. Referencie od klientov budú pútavejšie – pribudne možnosť citovať spokojného klienta, pridať k tomu obrázok či logo spoločnosti a zobrazenie v hornej časti stránky.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Stránky s prémiovým účtom sa môžu tešiť aj na vyšší rast followerov. Používatelia, ktorí prejavia záujem o obsah stránky, dostanú automaticky pozvánky na sledovanie stránky spoločnosti.

Predplatné je momentálne vo fáze testovania. Vybrané malé a stredné podniky skúšajú balíky od 99 dolárov mesačne.

Prémiové stránky spoločnosti budú od bežných stránok odlíšené špeciálnou ikonou.Špekuluje sa nad tým, že stránky s prémiovým účtom budú uprednostňované pri umiestnení vo výsledkoch vyhľadávania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
TikTok predstavuje Search Ads Campaign
3 min. čítanie

TikTok predstavuje Search Ads Campaign

TikTok rozširuje svoje reklamné možnosti uvedením novej funkcie Search Ads Campaign. Jej cieľom je osloviť používateľov s vysokou pravdepodobnosťou nákupu prostredníctvom výsledkov vyhľadávania v aplikácii TikTok. Čoraz viac ľudí používa sociálne platformy na vyhľadávanie produktov namiesto tradičných vyhľadávačov. A TikTok chce inzerentom umožniť cielenie na používateľov práve v momente, keď aktívne hľadajú informácie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+