V prémiovom účte sa spoločnosti môžu tešiť na nové funkcie ako napríklad vlastný CTA button. Značky si budú môcť prispôsobiť tlačidlo s výzvou na akciu na svojej stránke, ktoré používateľov presmeruje na určenú stránku. Nástroj s využitím umelej inteligencie zjednoduší tvorbu obsahu na stránke a pomôže pri zostavovaní príspevkov a aktualizácií stránok.
Podobne ako pri platenom individuálnom členstve, aj tu majú spoločnosti prístup k zoznamu návštevníkov. Vďaka tomu získajú presnejšie informácie o tom, kto si prezrel profil stránky. Referencie od klientov budú pútavejšie – pribudne možnosť citovať spokojného klienta, pridať k tomu obrázok či logo spoločnosti a zobrazenie v hornej časti stránky.
Stránky s prémiovým účtom sa môžu tešiť aj na vyšší rast followerov. Používatelia, ktorí prejavia záujem o obsah stránky, dostanú automaticky pozvánky na sledovanie stránky spoločnosti.
Predplatné je momentálne vo fáze testovania. Vybrané malé a stredné podniky skúšajú balíky od 99 dolárov mesačne.
Prémiové stránky spoločnosti budú od bežných stránok odlíšené špeciálnou ikonou.Špekuluje sa nad tým, že stránky s prémiovým účtom budú uprednostňované pri umiestnení vo výsledkoch vyhľadávania.