1 min. čítanie

Lidl v Dánsku postupne ukončí predaj tabakových výrobkov

Lidl sa stane prvým reťazcom s potravinami v krajine, ktorý si stanovil za cieľ ukončiť predaj tabakových výrobkov.

Lidl v Dánsku postupne ukončí predaj tabakových výrobkov

Lidl bez tabaku

Dánska divízia nemeckého diskontného reťazca Lidl v utorok oznámila, že obchody v škandinávskej krajine ukončia v roku 2028 predaj tabakových produktov.

Dánske obchody Lidl už pritom stiahli z pultov pätinu (20 percent) balíčkov cigariet, uviedla spoločnosť. Zároveň všetky nové obchody reťazca už nebudú predávať tabakové výrobky. Prvý obchod bez tabaku sa otvorí v severnom meste Herning vo štvrtok.

Jeden z iniciátorov tohto kroku, zástupca manažéra nákupu spoločnosti Lidl Denmark Khalil Jehya Taleb, označil toto rozhodnutie za “dôležitý krok k budúcnosti bez dymu”.

Podľa dánskej onkologickej spoločnosti v krajine zomrie každý rok takmer 16-tisíc ľudí na následky fajčenia.

V Holandsku už Lidl prestal predávať tabakové výrobky od jesene 2021. Od roku 2024 už holandské supermarkety vo všeobecnosti nebudú môcť predávať cigarety a iné tabakové výrobky.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+