1 min. čítanie

Legendárne logo Twitteru má dnes skončiť. Modrého vtáčika nahradí písmeno X

Legendárne logo Twitteru má skončiť. Musk to oznámil v sérii príspevkov na Twitteri. Chcel by, aby zmena celosvetovo nastala už dnes.

Legendárne logo Twitteru má dnes skončiť. Modrého vtáčika nahradí písmeno X

Impulzívne rozhodnutie alebo premyslená stratégia?

Miliardár Elon Musk v nedeľu uviedol, že plánuje zmeniť logo sociálnej siete Twitter, ktorú vlastní. Známeho modrého vtáčika má nahradiť písmeno X. TASR správu prevzala z agentúry AP.

Musk, ktorý vlastní aj spoločnosti Tesla a SpaceX, v sérii príspevkov na Twitteri avizoval, že zmenu by chcel celosvetovo uskutočniť už v pondelok. “A čoskoro sa rozlúčime so značkou Twitter a postupne aj so všetkými vtákmi,” napísal.

Elon Musk sa stal majiteľom Twitteru vlani v októbri, odkúpil ho za zhruba 44 miliárd dolárov. Táto sociálna sieť odvtedy prešla niekoľkými zmenami a zaznamenala viacero ťažkostí. Musk po príchode na čelo Twitteru prepustil mnoho zamestnancov vrátane takzvaných moderátorov obsahu, ktorí odstraňovali nenávistné prejavy.

Majiteľ Twitteru v máji angažoval na post výkonnej riaditeľky tejto sociálnej siete Lindu Yaccarinovú, ktorá predtým pôsobila vo vedení americkej mediálnej spoločnosti NBCUniversal ako manažérka špecializujúca sa na reklamný priemysel, pripomína AP.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+