Výraz lead v marketingovej oblasti označuje najmä získanie zákazníka. Je to tiež jedným z druhov konverzie. Leadom označujeme zákazníka, ktorý prejavil záujem o náš produkt, alebo službu. Takíto zákazníci sú základom úspešného marketingu a niektoré spoločnosti za týchto zákazníkov aj platia. Výraz lead má súvis aj s Lead Generation marketingom, ktorého primárnou úlohou je takýchto zákazníkov získavať a snažiť sa nadviazať s nimi nákupný vzťah aj v budúcnosti.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]