
Ako si s tým poradiť? Platforma odporúča namiesto lookalike audiences využívať Predictive audiences na zdroje údajov ako sú zoznamy kontaktov, konverzie alebo dáta z Lead Gen Form. Ďalšou možnosťou je Audience Expansion pre Matched Audiences a cielenie na základe LinkedIn atribútov, ako sú zručnosti alebo záujmy. Tieto možnosti pomôžu zväčšiť dosah a identifikovať potenciálnych kupujúcich s najväčšou pravdepodobnosťou konverzie.
Od marca skončia aj Lookalike API. Zákazníci, ktorí na vytvorenie lookalike audience využívajú Marketing Partnera ako napríklad HubSpot, o túto možnosť prídu.
Pri kampaniach, ktoré využívajú lookalike audiences, je potrebné pridať Predictive audiences alebo povoliť Audience Expansion. Nevyužité lookalike audiences budú po 30 dňoch archivované a ich použitie bude statické. Archivované Lookalike audiences budú exspirované a odstránené.
Predictive audiences bude možné vytvárať len z jedného zdroja údajov (Lead Gen Form, zoznam kontaktov alebo konverzie) a musia mať minimálne 300 členov. Audience Expansion je zase zakázaná pre kampane s Predictive audiences.
Celkovo sú tieto zmeny súčasťou snahy LinkedInu o lepšie cielenie a dosahovanie relevantných cieľových skupín pre reklamné kampane.