Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Koncom mesiaca LinkedIn zruší lookalike publiká

Od 29. februára 2024 na LinkedIne nebude možné vytvoriť nové lookalike audiences. Dáta existujúcich lookalike audiences sa už nebudú obnovovať. Aktívne kampane, ktoré budú v prelomovom období využívať takéto cielenie, budú pokračovať v doručovaní s použitím statického publika.

Koncom mesiaca LinkedIn zruší lookalike publiká
Zdroj: Depositphotos

Ako si s tým poradiť? Platforma odporúča namiesto lookalike audiences využívať Predictive audiences na zdroje údajov ako sú zoznamy kontaktov, konverzie alebo dáta z Lead Gen Form. Ďalšou možnosťou je Audience Expansion pre Matched Audiences a cielenie na základe LinkedIn atribútov, ako sú zručnosti alebo záujmy. Tieto možnosti pomôžu zväčšiť dosah a identifikovať potenciálnych kupujúcich s najväčšou pravdepodobnosťou konverzie.

Od marca skončia aj Lookalike API. Zákazníci, ktorí na vytvorenie lookalike audience využívajú Marketing Partnera ako napríklad HubSpot, o túto možnosť prídu.

Pri kampaniach, ktoré využívajú lookalike audiences, je potrebné pridať Predictive audiences alebo povoliť Audience Expansion. Nevyužité lookalike audiences budú po 30 dňoch archivované a ich použitie bude statické. Archivované Lookalike audiences budú exspirované a odstránené.

Predictive audiences bude možné vytvárať len z jedného zdroja údajov (Lead Gen Form, zoznam kontaktov alebo konverzie) a musia mať minimálne 300 členov. Audience Expansion je zase zakázaná pre kampane s Predictive audiences.

Celkovo sú tieto zmeny súčasťou snahy LinkedInu o lepšie cielenie a dosahovanie relevantných cieľových skupín pre reklamné kampane.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní
2 min. čítanie

Facebook aktualizuje pravidlá pre ukladanie živých vysielaní

Facebook oznámil významné zmeny týkajúce sa správy živých videí na svojej sieti. Dôležitá zmena vstupuje do platnosti dnes, 19. februára 2025 – všetky nové živé vysielania budú na platforme dostupné len 30 dní po ich odvysielaní. Po mesiaci Facebook automaticky vymaže všetky videá zo svojich serverov. Zistite, ako bude fungovať ukladanie živých vysielaní na Facebooku […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?
5 min. čítanie

Čo ľudia očakávajú od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Sociálne médiá sú dnes jedným z najdôležitejších kanálov pre značky, ktoré chcú zaujať, budovať vzťahy so zákazníkmi a podporovať predaj. Najnovší Sprout Social Index™ 2025 odhaľuje, ako sa menia očakávania spotrebiteľov a čo musia značky urobiť, aby zostali relevantné. Aké sú očakávania od značiek na sociálnych sieťach v roku 2025?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+