1 min. čítanie

Kniha: Tvorba úspešného zarábajúceho blogu (autori Štefan Polgári a Janko Januška)

V krátkom video rozhovore sa porozprávali dvaja autori novej knihy pre blogerov, Štefan Polgári a Janko Januška. Dozviete ako kniha vznikla a prečo ju určite odporúčame zaradiť do vašej knižnice. Kniha je určená pre nováčikov, ktorým ukáže cestu k úspešnému blogu, tak pokročilým autorom. Medzi autormi sú desiatky skúsených blogerov - experti na SEO, content, linkbuilding, sociálne siete či WordPress. Kniha  s názvom Tvorba úspešného zarábajúceho blogu prináša ich príbehy, case-studies a odporúčania.  

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:04 Úvod od o knihe od autora Štefana
  • 2:13 Ako dlho trvalo Jankovi pripraviť jeho kapitolu?
  • 2:43 Zostavoval Janko feedback na svoju časť postupne?
  • 3:30 Naplní obsah očakávania nováčikov, ako aj aktívnych blogerov?
  • 4:38 Má zmysel kúpiť knihu aj pre firmy, ktoré riešia firemný blog alebo marketérov?
  • 6:38 Kto je cieľová skupina knihy a čo jej má kniha svojim obsahom priniesť?
  • 7:25 Aké boli reakcie Jankových kolegov na knihu?
  • 7:51 A aký bol prvý feedback od prvých čitateľov?
  • 8:43 V knihe je viac ako 40 autorov, ktorú časť okrem svojej by Janko špeciálne odporučil?
  • 9:28 Pár slov na záver od autora Štefana

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
1 min. čítanie

Ako postaviť performance oddelenie, ktoré doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Večný boj medzi tým, či mať interný tím, agentúru, alebo nebodaj sa spoliehať na freelancera, je stále v kurze. Každá z menovaných možností má svoje výhody aj nevýhody. Ako zákazník by ste si mali vedieť vyhodnotiť, čo sa vám najviac oplatí a samozrejme aj trošku tejto práci rozumieť, pokiaľ nechcete zostať oklamaní… Kedy je vhodné […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+