1 min. čítanie

Kniha: Tvorba úspešného zarábajúceho blogu (autori Štefan Polgári a Janko Januška)

V krátkom video rozhovore sa porozprávali dvaja autori novej knihy pre blogerov, Štefan Polgári a Janko Januška. Dozviete ako kniha vznikla a prečo ju určite odporúčame zaradiť do vašej knižnice. Kniha je určená pre nováčikov, ktorým ukáže cestu k úspešnému blogu, tak pokročilým autorom. Medzi autormi sú desiatky skúsených blogerov - experti na SEO, content, linkbuilding, sociálne siete či WordPress. Kniha  s názvom Tvorba úspešného zarábajúceho blogu prináša ich príbehy, case-studies a odporúčania.  

|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:04 Úvod od o knihe od autora Štefana
  • 2:13 Ako dlho trvalo Jankovi pripraviť jeho kapitolu?
  • 2:43 Zostavoval Janko feedback na svoju časť postupne?
  • 3:30 Naplní obsah očakávania nováčikov, ako aj aktívnych blogerov?
  • 4:38 Má zmysel kúpiť knihu aj pre firmy, ktoré riešia firemný blog alebo marketérov?
  • 6:38 Kto je cieľová skupina knihy a čo jej má kniha svojim obsahom priniesť?
  • 7:25 Aké boli reakcie Jankových kolegov na knihu?
  • 7:51 A aký bol prvý feedback od prvých čitateľov?
  • 8:43 V knihe je viac ako 40 autorov, ktorú časť okrem svojej by Janko špeciálne odporučil?
  • 9:28 Pár slov na záver od autora Štefana

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+