1 min. čítanie

Ecommerce kalendár sviatkov na rok 2020

Expandujete s vašim e-shopom do zahraničia? Uvažujete už pri nastavovaní marketingových kampaní globálne? S ecommerce kalendárom sviatkov na rok 2020 od Expandeco už nepremeškáte žiadnu príležitosť.

Ecommerce kalendár sviatkov na rok 2020

Táto prehľadná infografika vám pomôže s plánovaním, na jednom mieste nájdete zhrnuté všetky svetové dni, ako aj dôležité sviatky v 12tich rôznych krajinách. Prispôsobte svoje marketingové kampane jednotlivým trhom a dosahujte ešte lepšie výsledky.

Stiahnite si prehľadné PDF.

“Veríme, že ecommerce kalendár bude pre expandujúcich e-shopárov dobrou pomôckou a možno aj inšpiráciou pre nové marketingové aktivity. Aj takýmto spôsobom sa chceme poďakovať e-shopom za obrovskú dôveru, ktorú prejavovali Našej firme Expandeco pri epxanzii v roku 2019.”  Tomáš Vrtík, Managing partner Expandeco

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
5 min. čítanie

Prieskum slovenských e-shopov (E-shop Barometer 2022)

E-shop Barometer je pravidelný prieskum realizovaný medzi slovenskými e-shopmi s rôznorodou ponukou produktov a služieb. Aj uplynulý siedmy ročník, pod taktovkou ui42 v spolupráci s KPMG na Slovensku, priniesol náhľad pod pokrievku slovenskej e-commerce scény. Prečítajte si aké očakávania mali e-shoperi na Vianoce poznačené energetickou krízou a vysokou infláciou. Aké kroky plánujú napríklad aj v […]

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Prečítať článok
4 min. čítanie

E-shopy s automatickým odporúčaním predávajú efektívnejšie

Cieľom každého e-shopu je predávať. V mori konkurencie, možnostiach marketingových nástrojov a narastajúcich očakávaní zákazníkov je však stále náročnejšie dosahovať stanovené ciele. Stačí dnes väčší budget na reklamu, lepší marketing alebo redizajn webu k tomu, aby boli zákazníci spokojnejší a predaj efektívnejší? 

Robo Háger Robo Háger
Marketing Director
Prečítať článok