Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Instagram zmení odporúčania. Na čo sa pripraviť?

V snahe vyrovnať podmienky pre tvorcov obsahu Instagram oznamuje aktualizácie svojich algoritmov na odporúčanie obsahu. Tieto zmeny majú za cieľ prioritizovať originálny obsah, odmeňovať tvorcov všetkých veľkostí a potláčať zoskupovanie obsahu.

Instagram zmení odporúčania. Na čo sa pripraviť?
Zdroj: Meta

Viac príležitostí preraziť

Poznáte to. Profil, ktorému sa podarilo nasadnúť na vlnu trendu, algoritmus úspešne ťahá vpred. Obsah od tvorcov s veľkou sledovanosťou dominoval odporúčaniam, zatiaľ čo menšie profily museli o získanie viditeľnosti bojovať.

Instagram chce tomuto javu predísť novým hodnotením, ktorý menším tvorcom poskytne viac distribúcie. Namiesto toho, aby sa spoliehali výlučne na angažovanosť sledovateľov, každý oprávnený obsah bude zobrazený malému publiku a postupne sa bude rozširovať na základe jeho výkonu.

Zdroj: Meta

Originálny obsah je zlato

Originálny obsah bude mať prednosť pred repostami. Keď Instagram zaznamená identický obsah, odporúča len originály. K tomu pridá repostovaný obsah označený s odkazom na pôvodného tvorcu.

„Vytváranie originálneho obsahu si vyžaduje veľa času a úsilia, takže tí, ktorí ho vytvárajú, by mali získať uznanie a distribúciu, aj keď ho repostujú iné účty,“ vyjadrila sa platforma.

Koniec odporúčania zoskupeného obsahu

Zoskupovania obsahu sú podľa Instagramu neprípustné pre odporúčania. Účty, ktoré často republikujú obsah bez pridania hodnoty, budú vylúčené z odporúčaní. To však neovplyvní účty s licenčnými dohodami alebo povolením od tvorcov obsahu.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Čo očakávať?

Nový prístup sa bude zavádzať nasledujúcich mesiacoch. Zmeny signalizujú posun k spravodlivejšej platforme, kde všetci tvorcovia majú možnosť prosperovať. Aj v rámci e-commerce stratégií bude dôležité prispôsobiť sa novinkám a prinášať originálny a vysoko kvalitný obsah. Citlivé témy, obsah nízkej kvality, falošné alebo klamlivé informácie a politický obsah budú naďalej strážené a upozaďované.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?
4 min. čítanie

Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?

Sociálne siete dôležitú úlohu v každodennom živote používateľov. Každá krajina aj každá veková skupina má svoje špecifiká. Sociálne siete ovplyvňujú nielen osobné interakcie, ale aj marketingové stratégie značiek. Napriek podobnostiam medzi oboma krajinami je možné pozorovať rozdiely v tom, koľko času používajú sociálne siete a aké platformy preferujú. Ak chcete pochopiť zákazníkov, musíte o nich […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+