Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Instagram predstavil nové formáty reklám

​​Instagram neustále rozširuje svoju ponuku reklamných formátov. Najnovšie testuje reklamy vo výsledkoch vyhľadávania a Reminder Ads, tzv. pripomienkové reklamy. Reminder Ads sú užitočné najmä pre organizátorov online podujatí.

Instagram predstavil nové formáty reklám
Zdroj: Depositphotos

Sociálna sieť Instagram začína testovať reklamy vo výsledkoch vyhľadávania s cieľom osloviť ľudí, ktorí aktívne vyhľadávajú firmy, produkty a obsah. Reklamy sa budú zobrazovať vo feede, ktorý si ľudia môžu posúvať, keď sa dotknú príspevku z výsledkov vyhľadávania.

Reminder Ads

Instagram tiež spúšťa reklamy s pripomenutím, ktoré sú navrhnuté tak, aby firmám uľahčili upozorňovať používateľov na blížiace sa udalosti. Ak napríklad používateľa zaujme reklama na premiéru seriálu, priamy prenos rozhovoru s celebritou alebo športový prenos, stačí kliknúť na tlačidlo “Pripomeňte mi”.

zdroj: Instagram

Zadávateľ reklamy potom môže zobraziť 3 oznámenia (v súvislosti s akciou):

1 deň vopred

15 minút vopred

v čase konania akcie

Príspevok s výzvou na nastavenie pripomenutia nemôže byť zverejnený viac ako 3 mesiace pred akciou alebo do hodiny pred akciou.

Reklama vo vyhľadávaní

Reminder Ads má špecifické využitie, je vhodný najmä pre online podujatia. Instagram však plánuje ďalší formát s oveľa univerzálnejším využitím pre každú značku: reklamy vo vyhľadávaní.

Vyhľadávacie pole na Instagrame nebýva až tak často používané a to chce spoločnosť zmeniť. Ak niekto prejaví záujem o tému súvisiacu so značkou, Instagram mu zobrazí reklamu. Napríklad, keď používateľ zadá do vyhľadávania výraz “starostlivosť o pleť”, zobrazia sa mu reklamy kozmetickej značky.

zdroj: Instagram

Tento formát je teraz vo fáze testovania a oficiálne spustenie sa očakáva v najbližších mesiacoch.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+