![Instagram predstavil nové formáty reklám](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2023/03/Depositphotos_259006168_XL-fotor-20230614144445-1200x630.jpg)
Sociálna sieť Instagram začína testovať reklamy vo výsledkoch vyhľadávania s cieľom osloviť ľudí, ktorí aktívne vyhľadávajú firmy, produkty a obsah. Reklamy sa budú zobrazovať vo feede, ktorý si ľudia môžu posúvať, keď sa dotknú príspevku z výsledkov vyhľadávania.
Reminder Ads
Instagram tiež spúšťa reklamy s pripomenutím, ktoré sú navrhnuté tak, aby firmám uľahčili upozorňovať používateľov na blížiace sa udalosti. Ak napríklad používateľa zaujme reklama na premiéru seriálu, priamy prenos rozhovoru s celebritou alebo športový prenos, stačí kliknúť na tlačidlo “Pripomeňte mi”.
![](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2023/03/reminder_ads_instagram_3.jpg)
zdroj: Instagram
Zadávateľ reklamy potom môže zobraziť 3 oznámenia (v súvislosti s akciou):
1 deň vopred
15 minút vopred
v čase konania akcie
Príspevok s výzvou na nastavenie pripomenutia nemôže byť zverejnený viac ako 3 mesiace pred akciou alebo do hodiny pred akciou.
Reklama vo vyhľadávaní
Reminder Ads má špecifické využitie, je vhodný najmä pre online podujatia. Instagram však plánuje ďalší formát s oveľa univerzálnejším využitím pre každú značku: reklamy vo vyhľadávaní.
Vyhľadávacie pole na Instagrame nebýva až tak často používané a to chce spoločnosť zmeniť. Ak niekto prejaví záujem o tému súvisiacu so značkou, Instagram mu zobrazí reklamu. Napríklad, keď používateľ zadá do vyhľadávania výraz “starostlivosť o pleť”, zobrazia sa mu reklamy kozmetickej značky.
![](https://www.ecommercebridge.sk/wp-content/uploads/2023/03/search_ads_instagram.jpg)
zdroj: Instagram
Tento formát je teraz vo fáze testovania a oficiálne spustenie sa očakáva v najbližších mesiacoch.