Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Instagram predstavil nové formáty reklám

​​Instagram neustále rozširuje svoju ponuku reklamných formátov. Najnovšie testuje reklamy vo výsledkoch vyhľadávania a Reminder Ads, tzv. pripomienkové reklamy. Reminder Ads sú užitočné najmä pre organizátorov online podujatí.

Instagram predstavil nové formáty reklám
Zdroj: Depositphotos

Sociálna sieť Instagram začína testovať reklamy vo výsledkoch vyhľadávania s cieľom osloviť ľudí, ktorí aktívne vyhľadávajú firmy, produkty a obsah. Reklamy sa budú zobrazovať vo feede, ktorý si ľudia môžu posúvať, keď sa dotknú príspevku z výsledkov vyhľadávania.

Reminder Ads

Instagram tiež spúšťa reklamy s pripomenutím, ktoré sú navrhnuté tak, aby firmám uľahčili upozorňovať používateľov na blížiace sa udalosti. Ak napríklad používateľa zaujme reklama na premiéru seriálu, priamy prenos rozhovoru s celebritou alebo športový prenos, stačí kliknúť na tlačidlo “Pripomeňte mi”.

zdroj: Instagram

Zadávateľ reklamy potom môže zobraziť 3 oznámenia (v súvislosti s akciou):

1 deň vopred

15 minút vopred

v čase konania akcie

Príspevok s výzvou na nastavenie pripomenutia nemôže byť zverejnený viac ako 3 mesiace pred akciou alebo do hodiny pred akciou.

Reklama vo vyhľadávaní

Reminder Ads má špecifické využitie, je vhodný najmä pre online podujatia. Instagram však plánuje ďalší formát s oveľa univerzálnejším využitím pre každú značku: reklamy vo vyhľadávaní.

Vyhľadávacie pole na Instagrame nebýva až tak často používané a to chce spoločnosť zmeniť. Ak niekto prejaví záujem o tému súvisiacu so značkou, Instagram mu zobrazí reklamu. Napríklad, keď používateľ zadá do vyhľadávania výraz “starostlivosť o pleť”, zobrazia sa mu reklamy kozmetickej značky.

zdroj: Instagram

Tento formát je teraz vo fáze testovania a oficiálne spustenie sa očakáva v najbližších mesiacoch.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+