Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

GymBeam v objemovke. Narástol aj vďaka Black Friday

Značka GymBeam sa v e-commerce skloňuje viac a viac. Rok 2023 bol bezpochyby rekordný – okrem obratu cez 4 miliardy korún dosiahla medziročný rast 60 % a priazeň jej vyslovilo 1,5 milióna nových zákazníkov. Čo chystá do nového roka?

GymBeam v objemovke. Narástol aj vďaka Black Friday
Zdroj: GymBeam

Najväčší e-shop s fitness sortimentom v našom regióne naplno vyťažil Black Friday – spoločnosti sa podarilo predať rekordný milión kusov produktov a dosiahnuť medziročný nárast o 76 %.

O raste firmy sme sa porozprávali s Daliborom Cicmanom, zakladateľom a CEO značky GymBeam v našom štúdiu.

|

V novom roku sa spoločnosť chce sústrediť predovšetkým na upevňovanie pozície na už existujúcich trhoch. Slovenský a český trh sú najsilnejšie a zamerajú sa aj na najnovší trh v Taliansku a DACH región. Najväčšie zmeny značku čakajú v oblasti logistiky. GymBeam chce dominovať s 5 logistickými centrami a novým unikátnym autostorom v Košiciach. Investícia za takmer 147 miliónov korún by mala zastrešiť automatizáciu až 80 % objednávok. Firma vďaka tomu chce sústrediť viac pracovnej sily na sofistikovanejšiu prácu, než je expedícia. Navyše je v pláne otvorenie skladu v Taliansku.

E-shop plný vlastnej značky

GymBeam má vo svojom portfóliu viac ako 120 značiek a tisíce produktov a až 80 % sortimentu tvorí ich vlastná značka. Ponúka sa navýšenie čísla, no CEO GymBeamu Dalibor Cicman to pre tento rok nevníma ako prioritu. „Sme schopní prirodzene zvyšovať podiel našich vlastných produktov. Zákazníci sa k nám vracajú a my môžeme nielen predikovať, aké produkty si vyberú, ale hlavne upravovať produkty priamo podľa ich potrieb. Ako strategickou prioritou tak stále vnímame spokojnosť zákazníkov, tá je pre nás vždy na prvom mieste.” uzatvára Cicman.

Najčerstvejší rozhovor s Mariánom Greššákom z GymBeamu sa zameriava na dôležitosť videoprodukcie značky, vďaka ktorej rastie.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+