Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

GymBeam v objemovke. Narástol aj vďaka Black Friday

Značka GymBeam sa v e-commerce skloňuje viac a viac. Rok 2023 bol bezpochyby rekordný – okrem obratu cez 4 miliardy korún dosiahla medziročný rast 60 % a priazeň jej vyslovilo 1,5 milióna nových zákazníkov. Čo chystá do nového roka?

GymBeam v objemovke. Narástol aj vďaka Black Friday
Zdroj: GymBeam

Najväčší e-shop s fitness sortimentom v našom regióne naplno vyťažil Black Friday – spoločnosti sa podarilo predať rekordný milión kusov produktov a dosiahnuť medziročný nárast o 76 %.

O raste firmy sme sa porozprávali s Daliborom Cicmanom, zakladateľom a CEO značky GymBeam v našom štúdiu.

|

V novom roku sa spoločnosť chce sústrediť predovšetkým na upevňovanie pozície na už existujúcich trhoch. Slovenský a český trh sú najsilnejšie a zamerajú sa aj na najnovší trh v Taliansku a DACH región. Najväčšie zmeny značku čakajú v oblasti logistiky. GymBeam chce dominovať s 5 logistickými centrami a novým unikátnym autostorom v Košiciach. Investícia za takmer 147 miliónov korún by mala zastrešiť automatizáciu až 80 % objednávok. Firma vďaka tomu chce sústrediť viac pracovnej sily na sofistikovanejšiu prácu, než je expedícia. Navyše je v pláne otvorenie skladu v Taliansku.

E-shop plný vlastnej značky

GymBeam má vo svojom portfóliu viac ako 120 značiek a tisíce produktov a až 80 % sortimentu tvorí ich vlastná značka. Ponúka sa navýšenie čísla, no CEO GymBeamu Dalibor Cicman to pre tento rok nevníma ako prioritu. „Sme schopní prirodzene zvyšovať podiel našich vlastných produktov. Zákazníci sa k nám vracajú a my môžeme nielen predikovať, aké produkty si vyberú, ale hlavne upravovať produkty priamo podľa ich potrieb. Ako strategickou prioritou tak stále vnímame spokojnosť zákazníkov, tá je pre nás vždy na prvom mieste.” uzatvára Cicman.

Najčerstvejší rozhovor s Mariánom Greššákom z GymBeamu sa zameriava na dôležitosť videoprodukcie značky, vďaka ktorej rastie.

|

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe