Najväčší e-shop s fitness sortimentom v našom regióne naplno vyťažil Black Friday – spoločnosti sa podarilo predať rekordný milión kusov produktov a dosiahnuť medziročný nárast o 76 %.
O raste firmy sme sa porozprávali s Daliborom Cicmanom, zakladateľom a CEO značky GymBeam v našom štúdiu.
V novom roku sa spoločnosť chce sústrediť predovšetkým na upevňovanie pozície na už existujúcich trhoch. Slovenský a český trh sú najsilnejšie a zamerajú sa aj na najnovší trh v Taliansku a DACH región. Najväčšie zmeny značku čakajú v oblasti logistiky. GymBeam chce dominovať s 5 logistickými centrami a novým unikátnym autostorom v Košiciach. Investícia za takmer 147 miliónov korún by mala zastrešiť automatizáciu až 80 % objednávok. Firma vďaka tomu chce sústrediť viac pracovnej sily na sofistikovanejšiu prácu, než je expedícia. Navyše je v pláne otvorenie skladu v Taliansku.
E-shop plný vlastnej značky
GymBeam má vo svojom portfóliu viac ako 120 značiek a tisíce produktov a až 80 % sortimentu tvorí ich vlastná značka. Ponúka sa navýšenie čísla, no CEO GymBeamu Dalibor Cicman to pre tento rok nevníma ako prioritu. „Sme schopní prirodzene zvyšovať podiel našich vlastných produktov. Zákazníci sa k nám vracajú a my môžeme nielen predikovať, aké produkty si vyberú, ale hlavne upravovať produkty priamo podľa ich potrieb. Ako strategickou prioritou tak stále vnímame spokojnosť zákazníkov, tá je pre nás vždy na prvom mieste.” uzatvára Cicman.
Najčerstvejší rozhovor s Mariánom Greššákom z GymBeamu sa zameriava na dôležitosť videoprodukcie značky, vďaka ktorej rastie.