Titulný obrázok spoločnosti Lighting Beetle*
Logo Lighting Beetle*

Lighting Beetle*

Customer Experience štúdio Lighting Beetle* pomáha firmám zarábať budovaním výnimočného zákazníckeho zážitku. Sústredí sa na dizajn služieb a digitálnych produktov s cieľom uľahčiť životy miliónom ľudí. Pomáha tiež s tréningom prozákazníckeho uvažovania a CX transformáciou v stredných a veľkých organizáciách.

Lighting Beetle*

80+ špecialistov na dizajn služieb a digitálnych produktov
5 000 000+ používateľov, pre ktorých dizajnujeme služby, každý mesiac
15+ rokov na trhu
60+ projektov

Customer Experience, ktorý zarába.

V Lighting Beetle* sa zameriavame na komplexný a dátovo orientovaný prístup k dizajnu a projektovému manažmentu. Namiesto hádania preferencií zákazníkov ich aktívne počúvame, skúmame ich správanie, na ich základe navrhujeme produkty a služby, ktoré následne neustále testujeme a zlepšujeme.

S tímom 80 expertov a expertiek na dizajn zákazníckej skúsenosti dokážeme realizovať projekty rôzneho rozsahu, či už samostatne alebo ako súčasť vášho tímu. Projekty riadime s dôrazom na rýchlu návratnosť investície prostredníctvom zvyšovania profitu, zlepšenej akvizície alebo vyššej retencie zákazníkov. V spolupráci si zakladáme na dodržiavaní termínov a rozpočtu, otvorenej komunikácii a minimalizovaní zbytočnej práce, čo potvrdzuje aj priemerné hodnotenie spokojnosti klientov na úrovni 8,9 z 10.

Čo sú naše výsledky?

  • Vyššia lojalita zákazníkov
  • Zvyšovanie profitov
  • Jednoduchšia akvizícia nových zákazníkov/klientov
  • Optimalizácia nákladov
  • Lepšia pripravenosť na budúcnosť
  • Zlepšovanie orientácie na zákazníka vo firmách

Naše služby

  • Dizajn služieb: Na základe výskumu spoznáme, ako funguje vaša firma a čo očakávajú vaši zákazníci, aby sme skvalitnili ich obsluhu.
  • Dizajn digitálnych produktov: Skúmame správanie vašich zákazníkov, aby sme tvorili také digitálne produkty, ktoré im zjednodušujú život.
  • Customer Experience transformácia: Tréningom Customer Experience zručností a zavádzaním vnútorných zmien učíme firmy uvažovať prozákaznícky.

Naše služby

Dizajn služieb
Dizajn digitálnych produktov
Customer Experience transformácia

Posledné články

Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
4 min. čítanie

Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V dobe hyper konkurencie už nestačí myslieť len na základné veci. Online podnikanie je čoraz náročnejšie a do hry vstupujú aj nové externé faktory ako marketplaces či väčší apel na cenu a zážitok zákazníka. O čom je dnes e-commerce, prečo je váš zákazník zároveň vašim konkurentom a ako spraviť dobrý prieskum zákazníckej skúsenosti nám prezradila […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok

Recenzie

Martin Viglasky
5/5

Digital Sales Strategy Specialist

„Ste systematickí, spoľahliví, konzistentní a fundovaní. Chápem a mám dôveru vo vaše procesy, postupy a hodnoty. Okrem profesionálnych zručností sa mi dobre pracuje s vašim profilom ľudí.”

Lucian Slavik
5/5

Business Owner

„Musím povedať, že tak skvelú spoluprácu som už dlho nezažil a som rád za váš proaktívny prístup, kreativitu, dobrú organizáciu atď. Oproti minulej agentúre je to o 1 000 000 % lepšie.”

Jean-Christophe Legrand
5/5

Head of Dpt. User Experience

„Ľudia z Lighting Beetle* nedodávajú len dizajny, ale podporujú nás vo zvyšovaní zrelosti v oblasti zákazníckej skúsenosti.”

Prípadové štúdie

Dizajn služby pre predajcu elektroniky NAY

Ako sme reťazcu znásobili tržby cez redizajn predajného procesu a zamestnaneckej skúsenosti

Pozrieť viac na webe

Rebranding Summit Trade a zladenie B2B a B2C kanálov zvýšilo tržby o 80 %

Summit Trade, český distribútor outdoorového oblečenia, nás oslovil s cieľom priniesť novú obchodnú stratégiu, ktorá zosúladí B2B a B2C kanál. Aby sme pochopili potreby oboch segmentov, vykonali sme hĺbkový výskum so zákazníkmi. V spolupráci s klientom sme prioritizovali funkcie pre B2B portál a navrhli ako pristúpiť ku synergii oboch kanálov. Výsledkom bol 80% medziročný rast tržieb, pričom investícia do projektu sa vrátila do 3 mesiacov.

Pozrieť viac na webe

Ako modernizácia eshopu Martinusu priniesla 25 % nárast mobilných konverzií

Martinus je najpopulárnejšie kníhkupectvo na Slovensku s 28-ročnou tradíciou. Dôvodom jeho popularity je skvelá používateľská skúsenosť, široká ponuka produktov a vynikajúca starostlivosť o zákazníkov. Po piatich rokoch však jeho webová stránka začala pôsobiť nemoderne a niekedy až nekonzistentne. Mohli za to nové funkcionality, s ktorými sa v pôvodnom dizajne nepočítalo.

Pozrieť viac na webe

Vyberáme z nášho tímu

Michal Blažej
Managing director

+421 905 385 103 blazej@lbstudio.sk

Dominika Babulicová
Marketing director ‭

+421 904 409 527‬ babulicova@lbstudio.sk

Alžbeta Ivanovičová
Service Design Lead

+421 908 782 406 ivanovicova@lbstudio.sk

Kristína Malíková
CX Transformation Lead

+421 907 427 660 malikova@lbstudio.sk

Marek Hrabovský
Digital Product Design Lead

+421 910 678 707 hrabovsky@lbstudio.sk

Lucia Ciranová
Business Design Lead

+421 902 628 830 ciranova@lbstudio.sk

Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+