Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
Titulný obrázok spoločnosti Lighting Beetle*
Logo Lighting Beetle*

Lighting Beetle*

Customer Experience štúdio Lighting Beetle* pomáha firmám zarábať budovaním výnimočného zákazníckeho zážitku. Sústredí sa na dizajn služieb a digitálnych produktov s cieľom uľahčiť životy miliónom ľudí. Pomáha tiež s tréningom prozákazníckeho uvažovania a CX transformáciou v stredných a veľkých organizáciách.

Lighting Beetle*

80+ špecialistov na dizajn služieb a digitálnych produktov
5 000 000+ používateľov, pre ktorých dizajnujeme služby, každý mesiac
15+ rokov na trhu
60+ projektov

Customer Experience, ktorý zarába.

V Lighting Beetle* sa zameriavame na komplexný a dátovo orientovaný prístup k dizajnu a projektovému manažmentu. Namiesto hádania preferencií zákazníkov ich aktívne počúvame, skúmame ich správanie, na ich základe navrhujeme produkty a služby, ktoré následne neustále testujeme a zlepšujeme.

S tímom 80 expertov a expertiek na dizajn zákazníckej skúsenosti dokážeme realizovať projekty rôzneho rozsahu, či už samostatne alebo ako súčasť vášho tímu. Projekty riadime s dôrazom na rýchlu návratnosť investície prostredníctvom zvyšovania profitu, zlepšenej akvizície alebo vyššej retencie zákazníkov. V spolupráci si zakladáme na dodržiavaní termínov a rozpočtu, otvorenej komunikácii a minimalizovaní zbytočnej práce, čo potvrdzuje aj priemerné hodnotenie spokojnosti klientov na úrovni 8,9 z 10.

Čo sú naše výsledky?

  • Vyššia lojalita zákazníkov
  • Zvyšovanie profitov
  • Jednoduchšia akvizícia nových zákazníkov/klientov
  • Optimalizácia nákladov
  • Lepšia pripravenosť na budúcnosť
  • Zlepšovanie orientácie na zákazníka vo firmách

Naše služby

  • Dizajn služieb: Na základe výskumu spoznáme, ako funguje vaša firma a čo očakávajú vaši zákazníci, aby sme skvalitnili ich obsluhu.
  • Dizajn digitálnych produktov: Skúmame správanie vašich zákazníkov, aby sme tvorili také digitálne produkty, ktoré im zjednodušujú život.
  • Customer Experience transformácia: Tréningom Customer Experience zručností a zavádzaním vnútorných zmien učíme firmy uvažovať prozákaznícky.

Naše služby

Dizajn služieb
Dizajn digitálnych produktov
Customer Experience transformácia

Posledné články

Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
4 min. čítanie

Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V dobe hyper konkurencie už nestačí myslieť len na základné veci. Online podnikanie je čoraz náročnejšie a do hry vstupujú aj nové externé faktory ako marketplaces či väčší apel na cenu a zážitok zákazníka. O čom je dnes e-commerce, prečo je váš zákazník zároveň vašim konkurentom a ako spraviť dobrý prieskum zákazníckej skúsenosti nám prezradila […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Recenzie

Martin Viglasky
5/5

Digital Sales Strategy Specialist

„Ste systematickí, spoľahliví, konzistentní a fundovaní. Chápem a mám dôveru vo vaše procesy, postupy a hodnoty. Okrem profesionálnych zručností sa mi dobre pracuje s vašim profilom ľudí.”

Lucian Slavik
5/5

Business Owner

„Musím povedať, že tak skvelú spoluprácu som už dlho nezažil a som rád za váš proaktívny prístup, kreativitu, dobrú organizáciu atď. Oproti minulej agentúre je to o 1 000 000 % lepšie.”

Jean-Christophe Legrand
5/5

Head of Dpt. User Experience

„Ľudia z Lighting Beetle* nedodávajú len dizajny, ale podporujú nás vo zvyšovaní zrelosti v oblasti zákazníckej skúsenosti.”

Prípadové štúdie

Dizajn služby pre predajcu elektroniky NAY

Ako sme reťazcu znásobili tržby cez redizajn predajného procesu a zamestnaneckej skúsenosti

Pozrieť viac na webe

Rebranding Summit Trade a zladenie B2B a B2C kanálov zvýšilo tržby o 80 %

Summit Trade, český distribútor outdoorového oblečenia, nás oslovil s cieľom priniesť novú obchodnú stratégiu, ktorá zosúladí B2B a B2C kanál. Aby sme pochopili potreby oboch segmentov, vykonali sme hĺbkový výskum so zákazníkmi. V spolupráci s klientom sme prioritizovali funkcie pre B2B portál a navrhli ako pristúpiť ku synergii oboch kanálov. Výsledkom bol 80% medziročný rast tržieb, pričom investícia do projektu sa vrátila do 3 mesiacov.

Pozrieť viac na webe

Ako modernizácia eshopu Martinusu priniesla 25 % nárast mobilných konverzií

Martinus je najpopulárnejšie kníhkupectvo na Slovensku s 28-ročnou tradíciou. Dôvodom jeho popularity je skvelá používateľská skúsenosť, široká ponuka produktov a vynikajúca starostlivosť o zákazníkov. Po piatich rokoch však jeho webová stránka začala pôsobiť nemoderne a niekedy až nekonzistentne. Mohli za to nové funkcionality, s ktorými sa v pôvodnom dizajne nepočítalo.

Pozrieť viac na webe

Posledné videá

Vyberáme z nášho tímu

Michal Blažej
Managing director

+421 905 385 103 blazej@lbstudio.sk

Dominika Babulicová
Marketing director ‭

+421 904 409 527‬ babulicova@lbstudio.sk

Alžbeta Ivanovičová
Service Design Lead

+421 908 782 406 ivanovicova@lbstudio.sk

Kristína Malíková
CX Transformation Lead

+421 907 427 660 malikova@lbstudio.sk

Marek Hrabovský
Digital Product Design Lead

+421 910 678 707 hrabovsky@lbstudio.sk

Lucia Ciranová
Business Design Lead

+421 902 628 830 ciranova@lbstudio.sk