|
2 min. čítanie

Expanzia na trhy CEE (LÁSZLÓ SZABÓ, GROWWW DIGITAL)

Prinášame vám druhý rozhovor s Lászlom Szabó, spoluzakladateľom agentúry Growww Digital. Bavili sme sa o rozdieloch v jednotlivých krajinách centrálnej Európy. Budeme hovoriť o tom, o čom sa bežne nehovorí. Kedy a ako je podľa Lászla vhodné vstúpiť na zahraničné trhy. Aké sú rozdiely v cenách za klik, na aké špecifiká sa treba pripraviť pri krjinách mimo EÚ a mnoho iného sa dozviete v našom rozhovore.  

Expanzia na trhy CEE (LÁSZLÓ SZABÓ, GROWWW DIGITAL)

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:05 či je pravda že Poliaci idú po cenách a Česi po zľavách? Aké sú rozdiely v obchodnom styku a ecommerce v naprieč Európov;
  • 4:39 aké sú ceny za klik v jednotlivých krajinách Európy, ktorá z nich vyčnieva;
  • 7:58 podľa čoho nastavujú cenotvorbu, prispôsobujú ceny kúpyschopnosti trhov v jednotlivých krajinách?
  • 9:53 aké prekážky sú pre Slováka pri vstupe na trhy mimo EÚ?
  • 13:01 Kedy je vhodný moment na vstup do krajín mimo EÚ, na základe čoho sa rozhodnúť.
  • 18:40 aký prístup by zvolil pri expanzii na zahraničné trhy: Vyladiť najprv biznis na vlastnom trhu a potom expandovať alebo skúšať viacero trhov a čakať, či to vyjde?
  • 22:01 či pozná nejaké prípady z konkrétnych krajín, kde sú extrémne nízke marže. Z akých dôvodov a ako vstupujú spoločnosti na takéto trhy.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Rýchlosť načítania je aj o hostingu. Ako vyťažiť maximum aj pre WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)
6 min. čítanie

Rýchlosť načítania je aj o hostingu. Ako vyťažiť maximum aj pre WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)

Myslíte si, že keď si kúpite drahší hosting, váš e-shop poletí rýchlosťou blesku? Omyl. V tomto rozhovore odhaľujeme zákulisie hostingu, ktoré bežný používateľ nikdy nevidí. Dozviete sa, prečo WordPress niekedy spomalí stránku na úroveň internetu z roku 2005, kedy sa oplatí prejsť zo zdieľaného hostingu na VPS, ako sa brániť proti botom a čo všetko […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO  (Miroslav Beňo)
7 min. čítanie

SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je len o technických frázach a nudnom optimalizovaní nadpisov? Omyl! V tomto rozhovore zaznie, ako sa dá pomocou článkov bez platených kampaní zdvojnásobiť počet objednávok, prečo sú návody na citrónovú šťavu pasca a čo má SEO spoločné s obchodnou stratégiou či výkonom Google Ads kampaní. Zistíte, prečo agentúram neveriť len podľa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet