1 min. čítanie

Do Reels môžete pridať až 20 piesní

Instagram predstavil funkciu, ktorá robí z používateľov DJov. Do Reels je možné pridávať až 20 skladieb v rámci jedného klipu. Môžete ich prekrývať či spájať a vytvoriť tak svoj vlastný unikátny mix.

Do Reels môžete pridať až 20 piesní
Zdroj: Depositphotos

Doteraz ste mohli upravovať hudbu v iných editoroch, no výhodou novej vychytávky na Instagrame je možnosť ovládať všetko z jedného miesta. Pridávať nálepky, prelínať skladby, písať text, použiť náhle zmeny hudby a vytvárať nové verzie piesní. Ostatní používatelia budú môcť použiť novo vytvorené audio vo svojich vlastných klipoch a budú mať prístup k úplnému zoznamu skladieb, ktoré ste pridali.

Ak si chcete funkciu vyskúšať, zájdite do video editora, kde by ste mali vidieť nové tlačidlo Add to mix. Určite skladby, ktoré chcete použiť, vyberte ich presné časti a rozhodnite sa, do ktorej časti videa ich umiestnite.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Instagram’s @Creators (@creators)

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge