1 min. čítanie

Do Reels môžete pridať až 20 piesní

Instagram predstavil funkciu, ktorá robí z používateľov DJov. Do Reels je možné pridávať až 20 skladieb v rámci jedného klipu. Môžete ich prekrývať či spájať a vytvoriť tak svoj vlastný unikátny mix.

Do Reels môžete pridať až 20 piesní
Zdroj: Depositphotos

Doteraz ste mohli upravovať hudbu v iných editoroch, no výhodou novej vychytávky na Instagrame je možnosť ovládať všetko z jedného miesta. Pridávať nálepky, prelínať skladby, písať text, použiť náhle zmeny hudby a vytvárať nové verzie piesní. Ostatní používatelia budú môcť použiť novo vytvorené audio vo svojich vlastných klipoch a budú mať prístup k úplnému zoznamu skladieb, ktoré ste pridali.

Ak si chcete funkciu vyskúšať, zájdite do video editora, kde by ste mali vidieť nové tlačidlo Add to mix. Určite skladby, ktoré chcete použiť, vyberte ich presné časti a rozhodnite sa, do ktorej časti videa ich umiestnite.

 

Zobraziť tento príspevok na Instagrame

 

Príspevok, ktorý zdieľa Instagram’s @Creators (@creators)

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+