Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Dáva e-shopom zmysel TV reklama? Kedy by sa do nej mali pustiť? (Jakub Kováč, JANDL)

Marketingový stratég z agentúry JANDL, Jakub Kováč, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa robia reklamné kampane v televízii a či je tento kanál vhodný aj pre internetové obchody.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:17 Je pravda, že televízie dnes nemajú dostatok priestoru pre reklamu?
  • 03:52 Aký je rozdiel medzi reklamou napr. na YouTube a lineárnou televíziou?
  • 08:40 Trpia dnes všetky reklamné kanály kvôli silnejúcim online kampaniam?
  • 12:34 Kedy a ako sa dostal e-commerce do televíznej reklamy?
  • 15:25 Ako sa vyhodnocuje efektívnosť reklamy v televízii?
  • 18:34 Kedy by mal e-shop začať zvažovať televíznu reklamu?
  • 23:12 Aký je postup, keď si chcete kúpiť reklamu v televízii?
  • 28:22 Na koľko vás vyjde mediálny spend v televízii?
  • 32:15 Ako funguje nákup reklamy v menších televíziách?
  • 37:08 Môžete si kúpiť reklamu v TV aj v konkrétnom vysielacom slote?
  • 44:00 Koľko stojí prvý reklamný spot po televíznych novinách?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technológie budúcnosti, alebo ako získať náskok už teraz (Alex Prochyra, Zircon Tree)
5 min. čítanie

Marketingové technológie budúcnosti, alebo ako získať náskok už teraz (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitálna reklama prechádza výraznými zmenami. Kľúčovým faktorom úspechu je schopnosť oslovovať relevantné publikum prostredníctvom moderných technológií, ako je umelá inteligencia, a pokročilých formátov reklamy. Dôraz sa presúva z kvantity na kvalitu – namiesto slepého naháňania preklikov je dôležitejšia viditeľnosť reklám a ich zapamätateľnosť. Efektívne kampane vyžadujú správnu prácu s dátami, ktorých analýza umožňuje informované rozhodovanie, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Billboardy a e-commerce? Jedna z ciest ku kvalitnému brandingu a komunikácii (Ivan Peller, Nubium)
4 min. čítanie

Billboardy a e-commerce? Jedna z ciest ku kvalitnému brandingu a komunikácii (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkovo OOH plochy sú jednou z kontroverzných tém. Samozrejme ide o vizuálny smog a celkové preplnenie verejného priestoru týmito pútačmi. Ale v marketingovom mixe majú stále svoje pevné miesto a pre niektoré spoločnosti vedia byť kľúčové. Či sú billboardy stále dobrý komunikačný kanál, kedy začali do OOH prichádzať online firmy a ako si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+