1 min. čítanie

Dáva e-shopom zmysel TV reklama? Kedy by sa do nej mali pustiť? (Jakub Kováč, JANDL)

Marketingový stratég z agentúry JANDL, Jakub Kováč, nám v tejto časti magazínu Ecommerce Bridge porozprával, ako sa robia reklamné kampane v televízii a či je tento kanál vhodný aj pre internetové obchody.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:17 Je pravda, že televízie dnes nemajú dostatok priestoru pre reklamu?
  • 03:52 Aký je rozdiel medzi reklamou napr. na YouTube a lineárnou televíziou?
  • 08:40 Trpia dnes všetky reklamné kanály kvôli silnejúcim online kampaniam?
  • 12:34 Kedy a ako sa dostal e-commerce do televíznej reklamy?
  • 15:25 Ako sa vyhodnocuje efektívnosť reklamy v televízii?
  • 18:34 Kedy by mal e-shop začať zvažovať televíznu reklamu?
  • 23:12 Aký je postup, keď si chcete kúpiť reklamu v televízii?
  • 28:22 Na koľko vás vyjde mediálny spend v televízii?
  • 32:15 Ako funguje nákup reklamy v menších televíziách?
  • 37:08 Môžete si kúpiť reklamu v TV aj v konkrétnom vysielacom slote?
  • 44:00 Koľko stojí prvý reklamný spot po televíznych novinách?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)
4 min. čítanie

SuperFaktúra a jej milión vystavených faktúr mesačne! Ako robia marketing? (Branislav Šimo, SuperFaktúra)

Podnikateľské prostredie medzi software na fakturáciu je pomerne saturované. Spoločnosť SuperFaktúra to ale aj napriek tomu zvláda a je jednotkou na slovenskom trhu. Ich model platenia od začiatku sa im osvedčil a majú aj napriek tomu vysoké LTV u zákazníkov. Snažia sa zaujať prístupom a kvalitou. Okrem iného sa tiež dozviete, ako im funguje 7 […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
4 min. čítanie

Ako dokáže umelá inteligencia e-shopom ušetriť veľa času a peňazí? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umelá inteligencia ako buzzword posledných mesiacov stále rezonuje v marketingových a biznis kruhoch. Aké všetky možnosti nám ponúka a v čom dokáže byť užitočná v rámci online podnikania? Tipy pre využitie AI pre e-shopy nám prišiel dať Tomáš Brunovský, Architekt IT riešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+