Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
3 min. čítanie

Český insurtech Tuito získal investíciu milión eur

Campiri, Slevomat, E-chalupy, Boataround, Outfindo alebo Mobil Pohotovost - to sú e-shopy, v ktorých si zákazník môže okamžite a jednoducho vybaviť potrebné poistenie k zakúpenému výrobku alebo službe. Tuito zatiaľ nájdete na platformách stredne veľkých e-shopov, ale v súčasnosti sa zaoberá aj spoločnosťami, ktoré patria medzi českú špičku.

Český insurtech Tuito získal investíciu milión eur
Zdroj: Depositphotos

Purple Ventures a Nation 1 investujú milión eur

Od svojho založenia v roku 2020 prešlo Tuito dlhú cestu. Teraz oznamuje ďalší veľký míľnik, ktorým je prvá investícia rizikového kapitálu vo výške 1 milión eur od spoločností Purple Ventures a Nation 1. Tuito založili Petr Zapletal a Michal Štěrba, bývalý šéf poisťovne Českej spořitelny.

“V Českej republike dokáže predať dobrú poistnú zmluvu na službu alebo produkt len veľmi málo ľudí, v skutočnosti len niekoľko najväčších hráčov. To platí tak pre e-shopy, ako aj pre tradičné spoločnosti s kamennými pobočkami a e-shopmi. Napriek tomu podľa údajov EÚ existuje v tomto segmente obrovský priestor na podnikanie. Väčší hráči v oblasti e-commerce síce poistenie neponúkajú, ale ide len o akýsi prívesok, ktorý v praxi veľa peňazí neprináša,” opisuje situáciu na trhu Petr Zapletal a pokračuje.

Týždenný podcast UPdate

Od stredných e-shopov k špičke

Spoločnosť Tuito funguje na princípe embedded poistenia, čo znamená, že sama vyvíja technológiu, ktorú následne integruje do stránky obchodníka, ktorý potom poistenie ďalej predáva svojim zákazníkom. Tuito ponúka integráciu technológie v priebehu niekoľkých dní a následne podporuje predaj poistenia v e-shopoch aj tým, že poskytuje školenia ich zamestnancom a spolupracuje s manažérmi kamenných e-shopov. Podľa Petra Zapletala je časovo najnáročnejšou časťou procesu vyjednanie podmienok spolupráce s prevádzkovateľom, potom je to proces v trvaní niekoľkých dní, maximálne týždňov.

Petr Zapletal prezradil, že sa chystajú podpísať spoluprácu s nemenovaným, ale veľkým hráčom na českom e-commerce trhu, čo je zmena oproti minulosti, keď sa tím Tuito zameriaval najmä na menšie e-shopy. Tuito totiž za posledný rok zistilo, že dokáže pomôcť aj stredne veľkým e-shopom s kamennými pobočkami, preto sa teraz viac sústredí na tento segment. “Teraz rokujeme s väčšími firmami z oblasti cestovného ruchu, s predajcami elektroniky, potrieb pre domácnosť či domácich miláčikov, ale aj s agregátormi nehnuteľností,” hovorí Petr Zapletal.

“Tuito je prvý insurtech v Českej republike, ktorý nás zaujal,” hovorí Jan Staněk z Purple Ventures a pokračuje: “Poisťovne sa o to pokúšali už niekoľkokrát, ale neboli veľmi úspešné. Na spojenie konzervatívneho finančného sveta a sveta elektronického obchodu je naozaj potrebné mať dlhoročné skúsenosti z oboch oblastí. Peter a obaja Michalovia v Tuite sú presne tou ideálnou kombináciou odborníkov z oboch svetov, čo je vidieť na tom, ako Tuito rýchlo rastie, hoci e-commerce prechádza očistcom.”

Zdroj: tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+