1 min. čítanie

Amazon našiel vlastnú cestu ako sa vysporiadať s lacným čínskym tovarom. Bude ho predávať tiež

Spoločnosť Amazon nedávno zjednávala podmienky s čínskymi predajcami. Na stretnutí predstavila plány ohľadom vytvorenia nového obchodu s lacným oblečením, domácim tovarom a ďalšími položkami. Cieľom je priamo konkurovať populárnym platformám elektronického obchodu Temu a Shein.

Amazon našiel vlastnú cestu ako sa vysporiadať s lacným čínskym tovarom. Bude ho predávať tiež
Zdroj: Depositphotos

Čínski predajcovia budú môcť zasielať tovar priamo americkým spotrebiteľom. Amazon sľubuje dodanie v rozsahu deväť až jedenásť dní. Výrobky by sa mali začať prijímať na jeseň tohto roka, presné spustenie ich predaja ešte nebolo oficiálne oznámené.

„Obchod by priamo konkuroval Temu a Shein, dvom novým e-commerce stránkam s väzbami na Čínu, ktoré si v USA získali popularitu,“ uvádza CNBC.

Stratégia Amazonu zahŕňa prezentáciu neznačkových položiek v cene do 20 dolárov, ako sú masážne prístroje na tvár či obaly na telefóny. Rovnako ako Shein, aj táto iniciatíva má predajcom priniesť úsporu nákladov a položky chce výrábať v malých sériách. Väčšie várky sa tvoria v prípade vyššieho dopytu po konkrétnych kúskoch.

Amazon sa snaží prilákať viac čínskych predajcov. Dôkazom je nedávne otvorenie inovačného centra v Šen-čene a zníženie poplatkov za lacné oblečenie. Počet položiek predávaných čínskymi predajcami na Amazone vzrástol v roku 2023 o viac ako 20 %, pričom sa výrazne zvýšil počet obchodníkov s vysokými príjmami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť
4 min. čítanie

Predplatné v e-commerce: 5 trendov, ktoré by ste v roku 2025 nemali prehliadnuť

Predplatné nie je len o streamovacích službách a mesačných boxoch. Podľa správy Subscription Trends Q1 Report 2025 od Subscrybe zažíva celý model predplatného výrazný posun – a e-commerce z toho môže výrazne ťažiť. Vybrali sme päť kľúčových trendov, ktoré majú najväčší dopad na online predaj, a preložili ich do praktických súvislostí pre tých, čo chcú […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?
3 min. čítanie

Zdravie na prvom mieste aj v e-commerce: Ako využiť rastúci dopyt po fitness produktoch?

Spotrebiteľské návyky sa dlhodobo menia v prospech zdravia a wellness. Počet ľudí, ktorí investujú do svojho zdravia, rastie. A to vytvára nové príležitosti pre e-commerce značky. Analýza spoločností Experian a Reward, vychádza z viac ako 1,4 miliardy kartových transakcií a ukazuje, že výdavky na fitness a výživu medziročne vzrástli o 6 %. Predajcovia, ktorí sa […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?
3 min. čítanie

Mall.sk končí ako samostatný e-shop. Čo prinesie prechod na Allegro?

Mall.sk prechádza zásadnou zmenou. 31. marca 2025 prestane fungovať ako samostatná platforma a jeho ponuka sa presunie na Allegro. Tento krok je súčasťou širšej stratégie konsolidácie technologických platforiem v rámci skupiny Allegro. Pre obchodníkov a zákazníkov to prináša viaceré zmeny, ktoré môžu ovplyvniť konkurenciu na slovenskom e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+