1 min. čítanie

Amazon našiel vlastnú cestu ako sa vysporiadať s lacným čínskym tovarom. Bude ho predávať tiež

Spoločnosť Amazon nedávno zjednávala podmienky s čínskymi predajcami. Na stretnutí predstavila plány ohľadom vytvorenia nového obchodu s lacným oblečením, domácim tovarom a ďalšími položkami. Cieľom je priamo konkurovať populárnym platformám elektronického obchodu Temu a Shein.

Amazon našiel vlastnú cestu ako sa vysporiadať s lacným čínskym tovarom. Bude ho predávať tiež
Zdroj: Depositphotos

Čínski predajcovia budú môcť zasielať tovar priamo americkým spotrebiteľom. Amazon sľubuje dodanie v rozsahu deväť až jedenásť dní. Výrobky by sa mali začať prijímať na jeseň tohto roka, presné spustenie ich predaja ešte nebolo oficiálne oznámené.

„Obchod by priamo konkuroval Temu a Shein, dvom novým e-commerce stránkam s väzbami na Čínu, ktoré si v USA získali popularitu,“ uvádza CNBC.

Stratégia Amazonu zahŕňa prezentáciu neznačkových položiek v cene do 20 dolárov, ako sú masážne prístroje na tvár či obaly na telefóny. Rovnako ako Shein, aj táto iniciatíva má predajcom priniesť úsporu nákladov a položky chce výrábať v malých sériách. Väčšie várky sa tvoria v prípade vyššieho dopytu po konkrétnych kúskoch.

Amazon sa snaží prilákať viac čínskych predajcov. Dôkazom je nedávne otvorenie inovačného centra v Šen-čene a zníženie poplatkov za lacné oblečenie. Počet položiek predávaných čínskymi predajcami na Amazone vzrástol v roku 2023 o viac ako 20 %, pričom sa výrazne zvýšil počet obchodníkov s vysokými príjmami.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+