Čínski predajcovia budú môcť zasielať tovar priamo americkým spotrebiteľom. Amazon sľubuje dodanie v rozsahu deväť až jedenásť dní. Výrobky by sa mali začať prijímať na jeseň tohto roka, presné spustenie ich predaja ešte nebolo oficiálne oznámené.
„Obchod by priamo konkuroval Temu a Shein, dvom novým e-commerce stránkam s väzbami na Čínu, ktoré si v USA získali popularitu,“ uvádza CNBC.
Stratégia Amazonu zahŕňa prezentáciu neznačkových položiek v cene do 20 dolárov, ako sú masážne prístroje na tvár či obaly na telefóny. Rovnako ako Shein, aj táto iniciatíva má predajcom priniesť úsporu nákladov a položky chce výrábať v malých sériách. Väčšie várky sa tvoria v prípade vyššieho dopytu po konkrétnych kúskoch.
Amazon sa snaží prilákať viac čínskych predajcov. Dôkazom je nedávne otvorenie inovačného centra v Šen-čene a zníženie poplatkov za lacné oblečenie. Počet položiek predávaných čínskymi predajcami na Amazone vzrástol v roku 2023 o viac ako 20 %, pričom sa výrazne zvýšil počet obchodníkov s vysokými príjmami.