1 min. čítanie

Alza hlási zvýšený záujem o využitie projektu Digitálny žiak

Vládny projekt na podporu zvýšenia digitálnej gramotnosti u študentov má úspech – potvrdzuje to aj internetový obchod Alza.sk. Hlavným ťahákom pre mladých ľudí sú notebooky.

Alza hlási zvýšený záujem o využitie projektu Digitálny žiak

Projekt Digitálny žiak, iniciovaný Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, poskytuje mladým Slovákom finančný príspevok vo výške 350 € na nákup notebooku. Spoločnosť Alza.sk k tomu pridáva bonus a zľavu na záruku okamžitej výmeny.

„Za prvé tri mesiace od celoplošného spustenia projektu evidujeme medziročný rast o viac ako 13 % v počte predaných notebookov, v rámci kategórie tablety je to nárast o takmer 60 %,“ hovorí Andrea Slaná, country manažérka Alza.sk. E-shop ďalej uvádza, že najobľúbenejším artiklom je notebook, ktorý si v rámci projektu Digitálny žiak volí takmer 77 % zákazníkov. Ten sa pohybuje v priemernej cene 687 €, pri tabletoch je to 508 €. 

Do národného projektu Digitálny žiak na Slovensku spadá približne 152 000 oprávnených študentov. Uplatneniť si digitálny príspevok a zakúpiť si konkrétne digitálne zariadenie je možné v širokej škále maloobchodných prevádzok s digitálnou technikou v rámci celého Slovenska.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+