Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Alza hlási zvýšený záujem o využitie projektu Digitálny žiak

Vládny projekt na podporu zvýšenia digitálnej gramotnosti u študentov má úspech – potvrdzuje to aj internetový obchod Alza.sk. Hlavným ťahákom pre mladých ľudí sú notebooky.

Alza hlási zvýšený záujem o využitie projektu Digitálny žiak

Projekt Digitálny žiak, iniciovaný Ministerstvom investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky, poskytuje mladým Slovákom finančný príspevok vo výške 350 € na nákup notebooku. Spoločnosť Alza.sk k tomu pridáva bonus a zľavu na záruku okamžitej výmeny.

„Za prvé tri mesiace od celoplošného spustenia projektu evidujeme medziročný rast o viac ako 13 % v počte predaných notebookov, v rámci kategórie tablety je to nárast o takmer 60 %,“ hovorí Andrea Slaná, country manažérka Alza.sk. E-shop ďalej uvádza, že najobľúbenejším artiklom je notebook, ktorý si v rámci projektu Digitálny žiak volí takmer 77 % zákazníkov. Ten sa pohybuje v priemernej cene 687 €, pri tabletoch je to 508 €. 

Do národného projektu Digitálny žiak na Slovensku spadá približne 152 000 oprávnených študentov. Uplatneniť si digitálny príspevok a zakúpiť si konkrétne digitálne zariadenie je možné v širokej škále maloobchodných prevádzok s digitálnou technikou v rámci celého Slovenska.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky
2 min. čítanie

Black Friday týždeň je za nami. Najvyššie zľavy boli na hodinky, šperky a erotické pomôcky

Black Friday týždeň aj tento rok mnoho ľudí využilo na vianočné nákupy. Podľa údajov Shoptetu, ktorý zabezpečuje fungovanie viac ako 7 000 slovenských e-shopov, Slováci minuli rekordnú sumu. Obrat e-shopov na Shoptete predstavoval počas Black Friday týždňa približne 14,5 milióna eur. Zákazníci teda minuli o vyše dva milióny eur viac ako predošlý rok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+