|
1 min. čítanie

Ako vzniklo expo a konferencia Reshoper (Eva Knirschová, Reshoper)

Eva Knirschová je riaditeľka Reshoperu, pred dvoma rokmi to bolo Ecommerce Expo. Je to veľké expo spojené s konferenciou, určené pre e-shopy a poskytovateľov rôznych ecommerce služieb. Rozprávali sme sa o tom, ako vznikol Reshoper, čo tomu predchádzalo, čo robila Eva predtým, a kam sa plánuje  uberať ďalej. Aké sú trendy v zahraničí a čo z toho chce preniesť k nám.

Ako vzniklo expo a konferencia Reshoper (Eva Knirschová, Reshoper)

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:48 čomu sa Eva venovala úplne na začiatku svojej kariéry, aké vtedy boli možnosti v ecommerce;
  • 4:19 ako jej pomáhajú skúsenosti s vlastným e-shopom, pri riešení konferencie Reshoper;
  • 5:21 koľko rokov prevádzkovala e-shop a prečo sa ho vzdala;
  • 7:03 akým spôsobom sa dostala k Ecommerce Expu, prečo sa rozhodli prvý krát spojiť expo s konferenciou;
  • 10:58 v čom sú zahraničné expá iné ako tie české;
  • 14:39 prečo Ecommerce Expo rebrandovali na Reshoper, či sa im darí na Reshoper priviesť zahraničných vystavovateľov;
  • 19:04 ako sa vyvíja záujem vystavovateľov z roka na rok, koľko percent z nich je nových;
  • 21:42 kto je ideálny zákazník Expa, ako najlepšie využiť návštevu Expa a ako by sa mal pripraviť vystavovateľ;
  • 22:36 pozvánka na Reshoper, kedy, kde a za koľko.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Rýchlosť načítania je aj o hostingu. Ako vyťažiť maximum aj pre WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)
6 min. čítanie

Rýchlosť načítania je aj o hostingu. Ako vyťažiť maximum aj pre WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)

Myslíte si, že keď si kúpite drahší hosting, váš e-shop poletí rýchlosťou blesku? Omyl. V tomto rozhovore odhaľujeme zákulisie hostingu, ktoré bežný používateľ nikdy nevidí. Dozviete sa, prečo WordPress niekedy spomalí stránku na úroveň internetu z roku 2005, kedy sa oplatí prejsť zo zdieľaného hostingu na VPS, ako sa brániť proti botom a čo všetko […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO  (Miroslav Beňo)
7 min. čítanie

SEO a CEO. Ako by mal riaditeľ vnímať, vyhodnocovať a pristupovať k SEO (Miroslav Beňo)

Myslíte si, že SEO je len o technických frázach a nudnom optimalizovaní nadpisov? Omyl! V tomto rozhovore zaznie, ako sa dá pomocou článkov bez platených kampaní zdvojnásobiť počet objednávok, prečo sú návody na citrónovú šťavu pasca a čo má SEO spoločné s obchodnou stratégiou či výkonom Google Ads kampaní. Zistíte, prečo agentúram neveriť len podľa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet