1 min. čítanie

Ako vzniklo expo a konferencia Reshoper (Eva Knirschová, Reshoper)

Eva Knirschová je riaditeľka Reshoperu, pred dvoma rokmi to bolo Ecommerce Expo. Je to veľké expo spojené s konferenciou, určené pre e-shopy a poskytovateľov rôznych ecommerce služieb. Rozprávali sme sa o tom, ako vznikol Reshoper, čo tomu predchádzalo, čo robila Eva predtým, a kam sa plánuje  uberať ďalej. Aké sú trendy v zahraničí a čo z toho chce preniesť k nám.

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:48 čomu sa Eva venovala úplne na začiatku svojej kariéry, aké vtedy boli možnosti v ecommerce;
  • 4:19 ako jej pomáhajú skúsenosti s vlastným e-shopom, pri riešení konferencie Reshoper;
  • 5:21 koľko rokov prevádzkovala e-shop a prečo sa ho vzdala;
  • 7:03 akým spôsobom sa dostala k Ecommerce Expu, prečo sa rozhodli prvý krát spojiť expo s konferenciou;
  • 10:58 v čom sú zahraničné expá iné ako tie české;
  • 14:39 prečo Ecommerce Expo rebrandovali na Reshoper, či sa im darí na Reshoper priviesť zahraničných vystavovateľov;
  • 19:04 ako sa vyvíja záujem vystavovateľov z roka na rok, koľko percent z nich je nových;
  • 21:42 kto je ideálny zákazník Expa, ako najlepšie využiť návštevu Expa a ako by sa mal pripraviť vystavovateľ;
  • 22:36 pozvánka na Reshoper, kedy, kde a za koľko.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)
1 min. čítanie

Prečo má výrazne lepší efekt platené vzdelávanie, než to zadarmo? (Adam Cagala – Akademio)

Učiť sa nové veci je základom ľudskej podstaty, aby sme nezačali stagnovať. Svet sa vyvíja a my by sme sa mali s ním, pretože skôr či neskôr nás to dobehne. Ale prečo by ste si mali vybrať platené kurzy v online svete? Aký to má celkovo benefit, čím je platforma Akademio jedinečná a či je […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)
1 min. čítanie

Nezdá sa to, ale efektívne odosielanie balíkov je veda, čo šetrí tisíce EUR (Tomáš Záškvara – Neoship)

Doprava vie byť kľúčovým prvkom medzi úspechom a neúspechom biznisu. Ale nie je vždy najlepšie spoliehať sa len na lacné riešenia. Čo vie ušetriť reálne financie, ako môže v tomto segmente pomôcť prostredník a či dokážu vďaka spoluprácam ponúknuť lepšie ceny nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Tomáš Záškvara, konateľ v Neoship.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+