1 min. čítanie

Ako „vypredať“ svoj e-shop a získať výhodu oproti konkurencii? (Mudrovačka)

Odlíšiť sa so svojím e-shopom v silnom konkurenčnom prostredí, aké máme na Slovensku alebo v Čechách, nie je jednoduché. Nestačí kráčať iba vyšľapanými chodníčkami. Musíte robiť niečo, čo nerobí nikto iný. Musíte svoj e-shop vedieť predať aj sami. Ako na to? Poradíme vám v prvej časti nášho nového formátu „Mudrovačka“.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

Dozviete sa:

  • 00:57 Ako by mal e-shop predávať sám seba?
  • 03:30 Ponúknite konkrétnym značkám „balíček“ s pridanou hodnotou.
  • 07:02 Čo je zaujímavá pridaná hodnota a čo za ňu môžete získať?
  • 10:06 Ako osloviť správnych ľudí z konkrétnych značiek a spoločností?
  • 15:04 Ktoré značky by ste si mali získať ako prvé?
  • 16:40 Zhrnutie na záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prvý mesiac reklamy na SK TikToku. Bude to ďalší “povinný” kanál pre marketing? (Marcel Milo, Groow)
6 min. čítanie

Prvý mesiac reklamy na SK TikToku. Bude to ďalší “povinný” kanál pre marketing? (Marcel Milo, Groow)

Po dlhom čakaní sme sa dočkali aj na Slovensku a 1.8.2024 boli oficiálne spustené reklamy na našom trhu. Prešiel mesiac a už máme aj nejaké prvé výsledky od agentúr či klientov, ktorí sa toho neboja a pustili sa do novinky s vervou. Prečo reklamný systém TikToku prišiel na Slovensko až teraz, či sa nastavujú reklamy […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Prvý mesiac TikTok reklám na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024
7 min. čítanie

Prvý mesiac TikTok reklám na Slovensku, vratky a novinky z Google či Instagramu | MUDROVAČKA 08/2024

Veronika si odkrútila premiéru v horúcom kresle Mudrovačky! A išlo jej to náramne… Spolu sme si prešli viacero zaujímavých tém. Ba to chvíľami až vyzeralo, že sa nejednalo o súhrn noviniek za letný mesiac. Rozoberali sme prvý mesiac TikTok reklamy na Slovensku, opravovanie reklamovaného tovaru, mobile commerce, vratky v e-commerce, či viaceré novinky z Instagramu […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+