1 min. čítanie

Ako „vypredať“ svoj e-shop a získať výhodu oproti konkurencii? (Mudrovačka)

Odlíšiť sa so svojím e-shopom v silnom konkurenčnom prostredí, aké máme na Slovensku alebo v Čechách, nie je jednoduché. Nestačí kráčať iba vyšľapanými chodníčkami. Musíte robiť niečo, čo nerobí nikto iný. Musíte svoj e-shop vedieť predať aj sami. Ako na to? Poradíme vám v prvej časti nášho nového formátu „Mudrovačka“.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

Dozviete sa:

  • 00:57 Ako by mal e-shop predávať sám seba?
  • 03:30 Ponúknite konkrétnym značkám „balíček“ s pridanou hodnotou.
  • 07:02 Čo je zaujímavá pridaná hodnota a čo za ňu môžete získať?
  • 10:06 Ako osloviť správnych ľudí z konkrétnych značiek a spoločností?
  • 15:04 Ktoré značky by ste si mali získať ako prvé?
  • 16:40 Zhrnutie na záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok