Zaujíma ma
6. júla 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
6. júla 2022

Ako „vypredať“ svoj e-shop a získať výhodu oproti konkurencii? (Mudrovačka)

2 min čítanie

Odlíšiť sa so svojím e-shopom v silnom konkurenčnom prostredí, aké máme na Slovensku alebo v Čechách, nie je jednoduché. Nestačí kráčať iba vyšľapanými chodníčkami. Musíte robiť niečo, čo nerobí nikto iný. Musíte svoj e-shop vedieť predať aj sami. Ako na to? Poradíme vám v prvej časti nášho nového formátu „Mudrovačka“.

   

Dozviete sa:

  • 00:57 Ako by mal e-shop predávať sám seba?
  • 03:30 Ponúknite konkrétnym značkám „balíček“ s pridanou hodnotou.
  • 07:02 Čo je zaujímavá pridaná hodnota a čo za ňu môžete získať?
  • 10:06 Ako osloviť správnych ľudí z konkrétnych značiek a spoločností?
  • 15:04 Ktoré značky by ste si mali získať ako prvé?
  • 16:40 Zhrnutie na záver

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Posledné
Obľúbené