1 min. čítanie

Ako „vypredať“ svoj e-shop a získať výhodu oproti konkurencii? (Mudrovačka)

Odlíšiť sa so svojím e-shopom v silnom konkurenčnom prostredí, aké máme na Slovensku alebo v Čechách, nie je jednoduché. Nestačí kráčať iba vyšľapanými chodníčkami. Musíte robiť niečo, čo nerobí nikto iný. Musíte svoj e-shop vedieť predať aj sami. Ako na to? Poradíme vám v prvej časti nášho nového formátu „Mudrovačka“.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

Dozviete sa:

  • 00:57 Ako by mal e-shop predávať sám seba?
  • 03:30 Ponúknite konkrétnym značkám „balíček“ s pridanou hodnotou.
  • 07:02 Čo je zaujímavá pridaná hodnota a čo za ňu môžete získať?
  • 10:06 Ako osloviť správnych ľudí z konkrétnych značiek a spoločností?
  • 15:04 Ktoré značky by ste si mali získať ako prvé?
  • 16:40 Zhrnutie na záver

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť „weby pre klientov“ je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby „popadali“. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii „IT project Manager“, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho „mikromanažmentu“. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 „Done is better than perfect“ 👍 „Nestrelíš, nedáš gól“ 👍 „Aj pád na hubu je krok vpred“ 👍 „Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať“ Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do „strieľania“ a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI už nie je “buzzword”, ale reálny nástroj. Ako vie naozaj pomôcť v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)
6 min. čítanie

AI už nie je “buzzword”, ale reálny nástroj. Ako vie naozaj pomôcť v e-commerce? (Michal Kubo, ptagroup)

Umelá inteligencia už dávno nie je len hračka pre veľké firmy. V tomto rozhovore sa dozviete, ako ju dnes využívajú aj menšie e-shopy. Fotky, texty, preklady či videá? Na všetko už je samostatný nástroj. Prečo nie je AI všeliek, ale ani hrozba, ako si mnohí myslia a čo všetko dokáže, keď sa správne skombinuje niekoľko […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Je rýchlosť webu téma aj v roku 2025? Vie byť stále konkurenčná výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)
6 min. čítanie

Je rýchlosť webu téma aj v roku 2025? Vie byť stále konkurenčná výhoda? (Martin Michálek, Pagespeed)

Ak váš e-shop beží pomaly, problém nemusí byť len v hostingu. V tomto rozhovore sa dozviete, ako veľmi ovplyvňuje rýchlosť načítania konverzný pomer, prečo nestačí merať len homepage, čo všetko vedia pokaziť nevinné bannery či skripty z GTM, ako funguje CDN a kedy dáva zmysel VPS. Rieši sa tu, ako sa vyznať v parametroch serverov, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+