Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v "zakázanom" segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex... Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky a sexshop celkovo, či je v tomto segmente veľká konkurencia a taktiež ako zvládajú pomerne dobrú retenciu nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedala Martina Melíšková, Brand Manager z iSEXshop.sk

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:40 Aký je hlavný rozdiel v komunikácii sexshopu a iného odvetvia?
  • 03:18 Dajú sa jednoducho zapnúť performance kampane a všetko bude fungovať?
  • 04:41 Aké akvizičné kanály sú teda pre tento segment využiteľné?
  • 06:49 Vie fungovať aj reklama na porno stránkach?
  • 09:03 Ako sa získavajú influenceri pri sexshope?
  • 10:58 Je v tomto segmente veľká konkurencia? ?
  • 12:41 Funguje aj tu klasický boj o cenu?
  • 16:01 Je pri erotických pomôckach vendor marketing?
  • 17:50 Ako je to s retenciou?
  • 22:13 Majú na e-shope aj produkty vlastných značiek?
  • 22:37 Posúva sa nejako vnímanie ľudí ohľadom tejto témy?
  • 23:23 Čo je v tomto segmente starostlivosť o zákazníka?
  • 24:56 Kedy sa značka rebranduje aj na Slovensku?
  • 29:08 Kde sa dá v rámci segmentu ešte posunúť?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
4 min. čítanie

Dobrá zákaznícka skúsenosť ako kľúč k úspechu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V dobe hyper konkurencie už nestačí myslieť len na základné veci. Online podnikanie je čoraz náročnejšie a do hry vstupujú aj nové externé faktory ako marketplaces či väčší apel na cenu a zážitok zákazníka. O čom je dnes e-commerce, prečo je váš zákazník zároveň vašim konkurentom a ako spraviť dobrý prieskum zákazníckej skúsenosti nám prezradila […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako Eyerim dostal zastaralý segment optiky do roku 2025? (Martin Zahuranec, Eyerim)
4 min. čítanie

Ako Eyerim dostal zastaralý segment optiky do roku 2025? (Martin Zahuranec, Eyerim)

Budovanie online biznisu v segmente, ktorý všetci vnímajú ako silno offlinový, je beh na dlhú trať. Ale Eyerim to nevzdal a od predajcu dizajnových slnečných okuliarov sa pomaly stáva silným hráčom aj na poli optických služieb. Ba čo viac, dokáže touto službou spojiť online s offlinom! Ako sú na tom ostatné trhy oproti Slovensku a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+