1 min. čítanie

Ako SME.sk získalo 60 tisíc digitálnych predplatiteľov? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu sa platí a pomaly sa tento úzus dostáva aj do digitálneho prostredia. Veď nie nadarmo sa považujú veci zadarmo za menej kvalitné. Pri novinároch to platí dvojnásobne, pretože pokiaľ nemá vydavateľstvo za sebou externé zdroje, musí si na seba zarobiť samo, aby mohlo vykonávať kvalitnú prácu. Ako to s predplatným v SME-čku funguje, nakoľko riešia A/B testing a či sa im oplatí investovať aj do offline podpory nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Peter Nagy, Head of Marketing, Petit Press.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:59 Kde sa datujú slovenské začiatku predplatiteľského biznisu?
  • 04:35 Aký je v médiách pomer platených odoberateľov a reklamy?
  • 06:38 Je nejaká nevýhoda predplatného?
  • 09:38 Fungujú testovania na pomer zobrazeného textu pred platbou?
  • 13:17 Ako sa SMEčku vyvíjali predplatitelia v čase?
  • 18:01 Čakajú aj súčasní predplatitelia na akcie a zľavy?
  • 19:53 Prebiehajú v spoločnosti nejaké A/B testy?
  • 26:33 Pomáhajú k predplatnému aj podcasty?
  • 28:22 Funguje aj nejaká offline podpora predplatného?
  • 32:10 Ako si vyhodnocujú LTV pri zákazníkoch?
  • 33:29 Plány na dosiahnutie 100 000 odberateľov?
Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)
1 min. čítanie

Ako vyzerá expanzia na nové trhy v praxi – hĺbkový prehľad a tipy (Ondrej Lipták, Dexfinity)

Buď sa môžete riadiť intuíciou, alebo využijete profesionálne nástroje a dáta. A to dokonca vo väčšine prípadov zadarmo! Tak či onak, expanzia je odpoveďou na množstvo problémov, ktoré s e-shopom riešite. Pozrite sa do hĺbky, aké kroky riešiť po vstupe na nový trh, koľko rozpočtu na krajinu alokovať a či vám budú fungovať rovnaké komunikačné […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+