2 min. čítanie

Zoom získava platformu zákazníckej podpory Solvvy

Technológia konverzačnej umelej inteligencie a automatizácie spoločnosti Solvvy bude integrovaná do novej platformy kontaktného centra spoločnosti Zoom. Využitie technológie strojového učenia a konverzačnej AI Spoločnosť Zoom uzavrela definitívnu dohodu o prevzatí spoločnosti Solvvy, automatizačnej platformy pre zákaznícku podporu.

Zoom získava platformu zákazníckej podpory Solvvy

Technológia konverzačnej umelej inteligencie a automatizácie spoločnosti Solvvy bude integrovaná do novej platformy kontaktného centra spoločnosti Zoom.

Využitie technológie strojového učenia a konverzačnej AI

Spoločnosť Zoom uzavrela definitívnu dohodu o prevzatí spoločnosti Solvvy, automatizačnej platformy pre zákaznícku podporu.Technológia Solvvy bude integrovaná do novej platformy kontaktného centra spoločnosti Zoom s cieľom poskytovať škálovateľnú samoobsluhu a konverzačnú AI. Tento doplnok ponúkne zákazníkom automatizované integrované kontaktné centrum, ktoré pomôže rýchlejšie odpovedať na otázky koncových zákazníkov a riešiť problémy.

Prezident spoločnosti Zoom pre produkty a inžinierstvo Velchamy Sankarlingam vo svojom vyhlásení zdôraznil zásadnú transformáciu v oblasti zákazníckej skúsenosti.

“Solvvy rozumie tejto zmene a je ideálnou platformou na rozšírenie našej ponuky kontaktného centra Zoom,” povedal. “Diferencovaná technológia umelej inteligencie a strojového učenia, veľmi talentovaný tím a ľahko aplikovateľné riešenie pomôžu urýchliť náš plán pre zákaznícku skúsenosť na celom svete.”

Nedávno spustené kontaktné centrum Zoom poskytuje multikanálovú platformu optimalizovanú pre video, ktorá obsahuje súbor kanálov ako je video, hlas, textové správy a webový chat. Platforma, ktorá vznikla v cloude, bola vytvorená s ohľadom na škálovanie, aby podporovala podniky všetkých typov a veľkostí. 

Súčasné vedenie Solvvy ostáva v Zoome

Spoločnosť Zoom uviedla, že CEO spoločnosti Solvvy Mahesh Ram a technický riaditeľ Justin Betteridge budú pomáhať riadiť víziu a inovačnú stratégiu kombinovaných produktov pokročilej konverzačnej umelej inteligencie a automatizácie.

Očakáva sa, že transakcia so spoločnosťou Solvvy bude uzavretá v 2. štvrťroku 2023, finančné podmienky transakcie neboli zverejnené.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge
3 min. čítanie

Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Printový časopis Ecommerce Bridge vychádza každé tri mesiace. Najnovšie číslo prináša unikátne rozhovory s odborníkmi. Tentokrát sme sa bavili s Petrom Bírom o sile domén a Andrej Kajan hovoril o význame expanzie. Pozrieme sa na marketplaces, vplyv AI na SEO a dávame tipy na čítanie pre rozvoj v e-commerce. Časopis si môžete zadarmo objednať priamo […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou
3 min. čítanie

Temu predbehlo eBay a stalo sa druhou najnavštevovanejšou e-commerce platformou

Pred dvoma rokmi sa spustila čínska e-commerce platforma Temu. Za ten čas sa jej darí plniť mediálny priestor, mútiť hlavy ostatným e-commerce hráčom a predčiť eBay v návštevnosti. S druhou najnavštevovanejšou e-commerce stránkou na svete môžeme Temu považovať za významného globálneho hráča. Tento pozoruhodný nárast prináša niekoľko dôležitých poznatkov o dynamike online obchodu.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb
2 min. čítanie

Česi v lete na internete míňali doteraz najviac z celého roku 2024, rekordné boli predovšetkým nákupy služieb

Skoro každý tretí Čech, ktorý je užívateľom internetu, si počas letných mesiacov objednal niektorú zo služieb on-line. V júli to pritom bolo v priemere za viac ako osemtisíc korún, čo je tohtoročný jednoznačný rekord. Ako ďalej vyplýva z prieskumu Asociácie pre elektronickú komerciu (APEK), spotrebitelia v lete míňali nadštandardne aj v e-shopoch.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+