Technológia konverzačnej umelej inteligencie a automatizácie spoločnosti Solvvy bude integrovaná do novej platformy kontaktného centra spoločnosti Zoom.
Využitie technológie strojového učenia a konverzačnej AI
Spoločnosť Zoom uzavrela definitívnu dohodu o prevzatí spoločnosti Solvvy, automatizačnej platformy pre zákaznícku podporu.Technológia Solvvy bude integrovaná do novej platformy kontaktného centra spoločnosti Zoom s cieľom poskytovať škálovateľnú samoobsluhu a konverzačnú AI. Tento doplnok ponúkne zákazníkom automatizované integrované kontaktné centrum, ktoré pomôže rýchlejšie odpovedať na otázky koncových zákazníkov a riešiť problémy.
Prezident spoločnosti Zoom pre produkty a inžinierstvo Velchamy Sankarlingam vo svojom vyhlásení zdôraznil zásadnú transformáciu v oblasti zákazníckej skúsenosti.
“Solvvy rozumie tejto zmene a je ideálnou platformou na rozšírenie našej ponuky kontaktného centra Zoom,” povedal. “Diferencovaná technológia umelej inteligencie a strojového učenia, veľmi talentovaný tím a ľahko aplikovateľné riešenie pomôžu urýchliť náš plán pre zákaznícku skúsenosť na celom svete.”
Nedávno spustené kontaktné centrum Zoom poskytuje multikanálovú platformu optimalizovanú pre video, ktorá obsahuje súbor kanálov ako je video, hlas, textové správy a webový chat. Platforma, ktorá vznikla v cloude, bola vytvorená s ohľadom na škálovanie, aby podporovala podniky všetkých typov a veľkostí.
Súčasné vedenie Solvvy ostáva v Zoome
Spoločnosť Zoom uviedla, že CEO spoločnosti Solvvy Mahesh Ram a technický riaditeľ Justin Betteridge budú pomáhať riadiť víziu a inovačnú stratégiu kombinovaných produktov pokročilej konverzačnej umelej inteligencie a automatizácie.
Očakáva sa, že transakcia so spoločnosťou Solvvy bude uzavretá v 2. štvrťroku 2023, finančné podmienky transakcie neboli zverejnené.