Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Zomrel Ken Block, kráľ virálneho marketingu

Ken Block bol jedným z kráľov brandového obsahu. Jeho séria videí Gymkhana má viac ako pol miliardy pozretí. Spolu s ním odchádza nielen veľká osobnosť rally športu, ale aj virálneho marketingu.

Zomrel Ken Block, kráľ virálneho marketingu

Nehoda na snežnom skútri

Ken Block, manažér športového marketingu, ktorý si sám sadol za volant a stal sa uznávaným profesionálnym jazdcom rallye a kaskadérom na YouTube, zomrel v pondelok pri nehode na snežnom skútri. Mal 55 rokov.

Jeho smrť potvrdila spoločnosť Hoonigan, ktorú spoluzakladal a úrad šerifa v okrese Wasatch v štáte Utah.

Vo vyhlásení šerifa sa uvádza: “Pán Block, ktorý žil v Park City v štáte Utah, sa v pondelok okolo 14.00 h viezol na snežnom skútri po strmom svahu, keď sa skúter prevrátil a privalil ho.” Na mieste ho vyhlásili za mŕtveho. Príčinu smrti určí štátny úrad súdneho lekára.

Úspešný podnikateľ, športovec a influencer

Máloktorý majiteľ firmy dokáže presvedčiť stovky miliónov ľudí, aby sledovali videá jeho značky len preto, že ich to baví. Presne to však dokázal spoluzakladateľ spoločnosti DC Shoes Ken Block. 

“Ken bol vizionár, priekopník a ikona. A predovšetkým otec a manžel. Bude nám nesmierne chýbať,” uviedol tím v príspevku so smutnou správou. Bol to vizionár, pretože dokázal skutočne predať svoje schopnosti jazdca rallye a spojiť ich s ostatnými podnikateľskými aktivitami.

V roku 1989 založil so svojím spolužiakom z vysokej školy Damonom Wayom značku DC shoes, ktorá sa špecializuje na skate topánky. V roku 2004 ju Block a Way predali spoločnosti Quicksilver, ale Block naďalej pôsobil ako riaditeľ značky, takže naďalej ovplyvňoval smerovanie a filozofiu značky, ale zároveň mu to umožnilo venovať sa iným podnikom. To zahŕňalo nielen rallye, ale aj skateboarding, snowboarding a motokros.

Týždenný podcast UPdate

Zatiaľ čo v rallye bol najúspešnejší a dosiahol mnoho popredných umiestnení na podujatiach organizovaných v rámci X Games, v seriáli majstrovstiev sveta v rallye (WRC) sa objavil na 25 podujatiach na najvyššej úrovni rallye športu, ale nedosahoval stabilne najvyššie priečky. Napriek tomu je pre masové publikum jedným z najznámejších jazdcov rallye vôbec.

Vďačí za to najmä svojej sérii Gymkhana. Videá zobrazujúce Blockove vodičské schopnosti v netradičných prostrediach dosiahli spolu viac ako pol miliardy pozretí; tieto virály slúžili aj ako obsah propagujúci značky súvisiace s Blockom. Nielen DC Shoes, ale aj energetické nápoje Monster, automobilky Subaru a nakoniec Ford a v neposlednom rade Hoonigan Racing, ktorá predáva aj vybavenie pre pretekárske autá.

Zdĺhavé opisy sú v tomto prípade zbytočné, treba to jednoducho vidieť. 

|

 

 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára
1 min. čítanie

Aukcie unikátnych .sk domén pokračujú od 15. januára

Dňa 15. januára spúšťa spoločnosť SK-NIC druhé kolo aukcií 1- a 2-znakových .sk domén! Domény ako a.sk, 1.sk alebo bb.sk už majú majiteľa po prvom kole. 0.sk, x.sk, at.sk a ďalšie však ešte zostávajú v hre do ďalších aukcií. Pozrite si zoznam domén, z ktorých budeme vyberať v najbližšom kole.  Nezmeškajte príležitosť byť majiteľom unikátnej […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce konečne v zelených číslach. Rok 2024 narástol o 6 %

Internetové nákupy na Slovensku po dvoch rokoch korekcie znovu narástli, a to o výrazných +6 %. Kľúčový posledný kvartál dosiahol dokonca rast až +7 %, čo potvrdilo predvianočné dohady, že Slováci nebudú na Vianociach šetriť. Prekvapivým skokanom roka sú solárne zostavy, ktoré medziročne narástli o neuveriteľných +1137 %. Kam sa uberal slovenský e-commerce  v roku […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+