2 min. čítanie

Značka Yoox pridáva kategóriu secondhandovej módy

Módny predajca Yoox pridáva na svoje trhovisko kategóriu secondhand. Novú kategóriu sprístupnil v takmer 30 európskych krajinách. 

Značka Yoox pridáva kategóriu secondhandovej módy

Módna skupina vlastnená spoločnosťou Richement sa nedávno zlúčila s konkurenčnou spoločnosťou Farfetch po rokoch odpisovania strát. Začiatkom tohto roka jej taliansky protimonopolný úrad tiež udelil pokutu vo výške viac ako 5 miliónov eur.

Luxusné second hand produkty

Taliansky módny gigant Yoox, ktorý patrí do skupiny Yoox Net-a-Porter, prevádzkuje od januára 2022 online trhovisko vo viacerých európskych krajinách. V septembri spoločnosť rozšírila sortiment o novú kategóriu “Home Décor + Art”, v rámci ktorej ponúka bytové doplnky a nábytok. Teraz táto platforma pridáva kategóriu pre módu z druhej ruky. Pod označením “Yoox pre-owned” je v súčasnosti k dispozícii takmer 2 000 luxusných položiek. Novú kategóriu sprevádza veľká marketingová kampaň pod heslom “Nekonečná láska”.

Prístup k udržateľnosti čoraz viac ovplyvňuje nákupné správanie zákazníkov.

“Vieme, že udržateľnosť je čoraz rozhodujúcejším prvkom, ktorý ovplyvňuje nákupné správanie našich zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o to, ako ich nákupy ovplyvňujú svet okolo nich,” hovorí Valentina Visconti Prasca, výkonná riaditeľka spoločnosti Yoox. “Yoox pre-owned je pre zákazníkov nielen príležitosťou kúpiť si špeciálne limitované edície a vintage kúsky od svojich obľúbených dizajnérov, ale zároveň im umožňuje dať použitým výrobkom druhý život.”

Marketplace Yoox má približne 300 predajcov, ktorí tvoria približne 12 percent všetkých produktov Yoox, píše Internet World. Platforma sa tento rok chystá expandovať na Blízky východ do Spojených štátov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+