2 min. čítanie

Značka Yoox pridáva kategóriu secondhandovej módy

Módny predajca Yoox pridáva na svoje trhovisko kategóriu secondhand. Novú kategóriu sprístupnil v takmer 30 európskych krajinách. 

Značka Yoox pridáva kategóriu secondhandovej módy

Módna skupina vlastnená spoločnosťou Richement sa nedávno zlúčila s konkurenčnou spoločnosťou Farfetch po rokoch odpisovania strát. Začiatkom tohto roka jej taliansky protimonopolný úrad tiež udelil pokutu vo výške viac ako 5 miliónov eur.

Luxusné second hand produkty

Taliansky módny gigant Yoox, ktorý patrí do skupiny Yoox Net-a-Porter, prevádzkuje od januára 2022 online trhovisko vo viacerých európskych krajinách. V septembri spoločnosť rozšírila sortiment o novú kategóriu „Home Décor + Art“, v rámci ktorej ponúka bytové doplnky a nábytok. Teraz táto platforma pridáva kategóriu pre módu z druhej ruky. Pod označením „Yoox pre-owned“ je v súčasnosti k dispozícii takmer 2 000 luxusných položiek. Novú kategóriu sprevádza veľká marketingová kampaň pod heslom „Nekonečná láska“.

Prístup k udržateľnosti čoraz viac ovplyvňuje nákupné správanie zákazníkov.

„Vieme, že udržateľnosť je čoraz rozhodujúcejším prvkom, ktorý ovplyvňuje nákupné správanie našich zákazníkov, ktorí sa zaujímajú o to, ako ich nákupy ovplyvňujú svet okolo nich,“ hovorí Valentina Visconti Prasca, výkonná riaditeľka spoločnosti Yoox. „Yoox pre-owned je pre zákazníkov nielen príležitosťou kúpiť si špeciálne limitované edície a vintage kúsky od svojich obľúbených dizajnérov, ale zároveň im umožňuje dať použitým výrobkom druhý život.“

Marketplace Yoox má približne 300 predajcov, ktorí tvoria približne 12 percent všetkých produktov Yoox, píše Internet World. Platforma sa tento rok chystá expandovať na Blízky východ do Spojených štátov.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+