2 min. čítanie

Značka H&M testuje nový marketplace

Spoločnosť H&M začala testovať svoj nový marketplace v Nemecku a Švédsku. Spotrebitelia teraz môžu nájsť tovar od značiek tretích strán v časti webovej stránky nazvanej "H&M s priateľmi". Ak bude model úspešný, rozšíri sa na ďalšie trhy.

Značka H&M testuje nový marketplace

Pred mesiacom spoločnosť H&M zverejnila svoje ročné čísla, podľa ktorých dosiahla zisk pred zdanením vo výške 1,36 miliardy eur. V roku 2021 zaznamenala online pobočka 30-percentný nárast. Spoločnosť oznámila, že bude pokračovať v integrácii online a offline predajných kanálov. V súčasnosti rozširuje svoj online kanál.

Testovacia fáza marketplace

Skupina H&M Group začala testovať službu “H&M with Friends”, ktorá na webovú stránku pridala 13 značiek dámskeho oblečenia od tretích strán a 15 značiek pánskeho oblečenia. Sú medzi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platforme sú k dispozícii aj výrobky od iných značiek, ktoré sú súčasťou skupiny H&M (napríklad Monki, & Other Stories, Arket a Weekday).

Švédsko aj Nemecko majú dlhú tradíciu v nakupovaní prostredníctvom katalógov.

Nový marketplace je v súčasnosti aktívny vo Švédsku a v Nemecku. “Švédsko aj Nemecko majú dlhú tradíciu v nakupovaní prostredníctvom katalógov. Vo Švédsku sme spustili online obchod v roku 1998, zatiaľ čo v Nemecku funguje online predaj už 15 rokov. Testovaciu fázu sme začali práve preto na týchto dvoch trhoch a postupne budeme pridávať ďalšie trhy,” uviedol hovorca spoločnosti H&M. Kedy sa marketplace platforma rozšíri do ďalších krajín, zatiaľ nie je jasné.

E-shop H&M funguje v 54 krajinách a od začiatku roka 2022 bol spustený aj v Bielorusku, Kolumbii, Kazachstane, Peru a na Ukrajine. Do konca roka sa chce presadiť v Ekvádore, Kosove a Severnom Macedónsku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+