Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Značka H&M testuje nový marketplace

Spoločnosť H&M začala testovať svoj nový marketplace v Nemecku a Švédsku. Spotrebitelia teraz môžu nájsť tovar od značiek tretích strán v časti webovej stránky nazvanej "H&M s priateľmi". Ak bude model úspešný, rozšíri sa na ďalšie trhy.

Značka H&M testuje nový marketplace

Pred mesiacom spoločnosť H&M zverejnila svoje ročné čísla, podľa ktorých dosiahla zisk pred zdanením vo výške 1,36 miliardy eur. V roku 2021 zaznamenala online pobočka 30-percentný nárast. Spoločnosť oznámila, že bude pokračovať v integrácii online a offline predajných kanálov. V súčasnosti rozširuje svoj online kanál.

Testovacia fáza marketplace

Skupina H&M Group začala testovať službu “H&M with Friends”, ktorá na webovú stránku pridala 13 značiek dámskeho oblečenia od tretích strán a 15 značiek pánskeho oblečenia. Sú medzi nimi značky Lee, Wrangler, Fila a Crocs. Na platforme sú k dispozícii aj výrobky od iných značiek, ktoré sú súčasťou skupiny H&M (napríklad Monki, & Other Stories, Arket a Weekday).

Švédsko aj Nemecko majú dlhú tradíciu v nakupovaní prostredníctvom katalógov.

Nový marketplace je v súčasnosti aktívny vo Švédsku a v Nemecku. “Švédsko aj Nemecko majú dlhú tradíciu v nakupovaní prostredníctvom katalógov. Vo Švédsku sme spustili online obchod v roku 1998, zatiaľ čo v Nemecku funguje online predaj už 15 rokov. Testovaciu fázu sme začali práve preto na týchto dvoch trhoch a postupne budeme pridávať ďalšie trhy,” uviedol hovorca spoločnosti H&M. Kedy sa marketplace platforma rozšíri do ďalších krajín, zatiaľ nie je jasné.

E-shop H&M funguje v 54 krajinách a od začiatku roka 2022 bol spustený aj v Bielorusku, Kolumbii, Kazachstane, Peru a na Ukrajine. Do konca roka sa chce presadiť v Ekvádore, Kosove a Severnom Macedónsku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?
3 min. čítanie

Ako ovplyvnia e-commerce nové technológie?

Rozšírená realita, virtuálna realita a živé vysielanie môžu značkám pomôcť zvýšiť príťažlivosť a zlepšiť online nakupovanie. Pre budúcnosť e-commerce bude dôležité sledovať a využívať nové technológie, aby sa zlepšila zákaznícka skúsenosť a prilákali noví zákazníci.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+