Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Zľavy už nie sú cool. Ochota spotrebiteľov míňať peniaze začína klesať

Amazon v utorok spustil dvojdňové výpredaje s názvom Prime Big Deal Days. Walmart a Target sa mu snažia konkurovať vlastnými akciami.

Zľavy už nie sú cool. Ochota spotrebiteľov míňať peniaze začína klesať

Spotrebiteľov trápi vyššia inflácia a úrokové sadzby

Zdá sa, že výhodné ponuky strácajú v očiach spotrebiteľov svoje čaro. Tri najväčšie americké maloobchody Amazon, Walmart a Target spustili kľúčový týždeň zliav, no bývalý generálny riaditeľ Walmartu v Spojených štátoch Bill Simon varuje, že ochota spotrebiteľov míňať peniaze začína klesať.

Spotrebiteľov podľa neho trápi vyššia inflácia a úrokové sadzby, hádky Kongresu o federálny rozpočet, polarizovanie politiky, obnovenie splácania študentských pôžičiek a po novom aj násilie v Izraeli. „Po dlhom čase existuje dôvod, aby si spotrebiteľ na chvíľu oddýchol,“ dodal B. Simon v rozhovore pre portál CNBC.

Amazon v utorok spustil dvojdňové výpredaje s názvom Prime Big Deal Days. Walmart a Target sa mu snažia konkurovať vlastnými akciami, aby si pred blížiacimi sa sviatkami získali náskok. B. Simon si ale všimol, že všetky tri maloobchody majú niečo spoločné – ich zľavy nie sú také výhodné.

„Zvyčajne povedia, že televízor s 50-palcovou uhlopriečkou stojí 199 dolárov alebo také niečo. Teraz hovoria, že je naň 40-percentná zľava. Percentá sa používajú vtedy, keď nie ste veľmi hrdý na svoju výslednú cenu. Myslím si, že inflácia tlačí relatívne cenové body nahor,“ vysvetlil B. Simon.

Ceny akcií Amazonu, Walmartu a Targetu sú posledné dva mesiace pod zvýšeným tlakom. Target je z nich na tom najhoršie – jeho akcie klesli o 19 percent.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+