2 min. čítanie

Zľavy už nie sú cool. Ochota spotrebiteľov míňať peniaze začína klesať

Amazon v utorok spustil dvojdňové výpredaje s názvom Prime Big Deal Days. Walmart a Target sa mu snažia konkurovať vlastnými akciami.

Zľavy už nie sú cool. Ochota spotrebiteľov míňať peniaze začína klesať

Spotrebiteľov trápi vyššia inflácia a úrokové sadzby

Zdá sa, že výhodné ponuky strácajú v očiach spotrebiteľov svoje čaro. Tri najväčšie americké maloobchody Amazon, Walmart a Target spustili kľúčový týždeň zliav, no bývalý generálny riaditeľ Walmartu v Spojených štátoch Bill Simon varuje, že ochota spotrebiteľov míňať peniaze začína klesať.

Spotrebiteľov podľa neho trápi vyššia inflácia a úrokové sadzby, hádky Kongresu o federálny rozpočet, polarizovanie politiky, obnovenie splácania študentských pôžičiek a po novom aj násilie v Izraeli. „Po dlhom čase existuje dôvod, aby si spotrebiteľ na chvíľu oddýchol,“ dodal B. Simon v rozhovore pre portál CNBC.

Amazon v utorok spustil dvojdňové výpredaje s názvom Prime Big Deal Days. Walmart a Target sa mu snažia konkurovať vlastnými akciami, aby si pred blížiacimi sa sviatkami získali náskok. B. Simon si ale všimol, že všetky tri maloobchody majú niečo spoločné – ich zľavy nie sú také výhodné.

„Zvyčajne povedia, že televízor s 50-palcovou uhlopriečkou stojí 199 dolárov alebo také niečo. Teraz hovoria, že je naň 40-percentná zľava. Percentá sa používajú vtedy, keď nie ste veľmi hrdý na svoju výslednú cenu. Myslím si, že inflácia tlačí relatívne cenové body nahor,“ vysvetlil B. Simon.

Ceny akcií Amazonu, Walmartu a Targetu sú posledné dva mesiace pod zvýšeným tlakom. Target je z nich na tom najhoršie – jeho akcie klesli o 19 percent.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+