1 min. čítanie

S rovnosťou pohlaví zarobí firma viac. Ako správne pristúpiť k otázke žien v marketingu (Blažena A. Sedrovičová, PS:Digital)

Blažena Ambróz Sedrovičová je Managing Directorkou vo fullservisovej marketingovej agentúre PS:Digital. Ako žena na významnej pozícii v marketingu nám v tomto rozhovore porozprávala o dôležitosti a význame žien v celej e-commerce sfére aj o tom, prečo rovnosť medzi mužmi a ženami v zamestnaní prinesie osoh celej spoločnosti.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:03 Ako sa postaviť k ženám v marketingu v rámci firmy?
  • 03:15 Čo je historickým základom nerovností pohlaví v marketingu?
  • 04:46 Existuje spoločenský dlh voči rovnocennosti pohlaví?
  • 05:41 Aké benefity môžu mať marketingové agentúry zo zapojenia žien do riadenia?
  • 08:23 Vyplývajú aj finančné benefity zo zapojenia žien do riadenia firiem?
  • 10:22 Prečo sa v istom veku rozdiely medzi ženami a mužmi u nás prehĺbujú?
  • 12:43 Je návrat ženy po materskej dovolenke do agentúry ľahký?
  • 13:57 Je potrebné zo strany zamestnávateľa zasiahnuť do úprav pracovného procesu kvôli ženám – matkám?
  • 17:21 Aký vplyv má dobre nastavený worklife balance na spokojnosť a fungovanie zamestnanca všeobecne?
  • 23:56 Ako sa vie zamestnávateľ pripraviť na odchod ženy na materskú dovolenku?
  • 28:56 Prečo je zásadné definitívne zmeniť pohľad na ženy v e-commerce?
  • 31:59 Dôležité posolstvo na záver.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo prinesie európska platforma pre expanziu? Expandeco kúpilo Poštu bez hraníc (Tomáš Vrtík, Expandeco)
5 min. čítanie

Čo prinesie európska platforma pre expanziu? Expandeco kúpilo Poštu bez hraníc (Tomáš Vrtík, Expandeco)

Akvizícia spoločnosti, ktorá rozšíri váš biznis, nie je v dnešnom svete ničím netradičným. Ale aby menšia spoločnosť kupovala väčšiu? To sa už tak často nevidí! Expandeco sa napriek tomu do takejto výzvy pustilo. Prečo si vybrali práve Poštu bez hraníc, ako našli spoločné synergie a či sa dá byť aj takto stále najlepší vo svojej […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Zvyšuje dobre zvládnutá platobná brána konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)
5 min. čítanie

Zvyšuje dobre zvládnutá platobná brána konverzný pomer e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)

Platobná brána môže byť jedným z najväčších faktorov, ktoré ovplyvňujú konverzný pomer e-shopu. Ako správne nastaviť platobný proces, aby zákazníci dokončili nákup a neodchádzali v poslednom kroku? Aké platobné metódy sú dnes najefektívnejšie a prečo Apple Pay dosahuje takmer 99 % úspešnosť? V rozhovore sa dozviete, ako optimalizovať checkout, minimalizovať bariéry v platbe a využívať […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+