Zaujíma ma
15. novembra 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
15. novembra 2022

S rovnosťou pohlaví zarobí firma viac. Ako správne pristúpiť k otázke žien v marketingu (Blažena A. Sedrovičová, PS:Digital)

2 min čítanie

Blažena Ambróz Sedrovičová je Managing Directorkou vo fullservisovej marketingovej agentúre PS:Digital. Ako žena na významnej pozícii v marketingu nám v tomto rozhovore porozprávala o dôležitosti a význame žien v celej e-commerce sfére aj o tom, prečo rovnosť medzi mužmi a ženami v zamestnaní prinesie osoh celej spoločnosti.

   

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:03 Ako sa postaviť k ženám v marketingu v rámci firmy?
  • 03:15 Čo je historickým základom nerovností pohlaví v marketingu?
  • 04:46 Existuje spoločenský dlh voči rovnocennosti pohlaví?
  • 05:41 Aké benefity môžu mať marketingové agentúry zo zapojenia žien do riadenia?
  • 08:23 Vyplývajú aj finančné benefity zo zapojenia žien do riadenia firiem?
  • 10:22 Prečo sa v istom veku rozdiely medzi ženami a mužmi u nás prehĺbujú?
  • 12:43 Je návrat ženy po materskej dovolenke do agentúry ľahký?
  • 13:57 Je potrebné zo strany zamestnávateľa zasiahnuť do úprav pracovného procesu kvôli ženám – matkám?
  • 17:21 Aký vplyv má dobre nastavený worklife balance na spokojnosť a fungovanie zamestnanca všeobecne?
  • 23:56 Ako sa vie zamestnávateľ pripraviť na odchod ženy na materskú dovolenku?
  • 28:56 Prečo je zásadné definitívne zmeniť pohľad na ženy v e-commerce?
  • 31:59 Dôležité posolstvo na záver.

Získaj novinky ako prvý

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projekt Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Posledné
Obľúbené