2 min. čítanie

Zemetrasenie v poľskom ecommerce? Marketplace Wszystko.pl štartuje 29. júna

Platforma Wszystko.pl sa chystá na štart, ktorý avizuje 29. júna. Hneď od začiatku sa môže pochváliť miliónmi ponúk. Portál sľubuje svojim používateľom jedinečný zážitok: jednoduchý a transparentný proces nákupu a žiadny pocit zahltenia nadmernou reklamou alebo správami.

Zemetrasenie v poľskom ecommerce? Marketplace Wszystko.pl štartuje 29. júna

Uvedenie nového významného hráča na trh by mohlo vážne otriasť poľským elektronickým obchodom.

Oficiálne spustenie novej predajnej platformy Wszystko.pl sa rýchlo blíži. Intenzívne testovanie, ktoré prebiehalo niekoľko mesiacov, sa pomaly končí a portál sa otvorí všetkým predajcom a kupujúcim. Skupina Comarch Capital Group, ktorá za trhoviskom stojí, oznámila spustenie 29. júna. 

“Testy boli veľmi úspešné. Poskytli nám cennú databázu informácií o tom, čo sa používateľom páči, čo ešte potrebujú a ktorým prvkom venujú osobitnú pozornosť. Spätná väzba, ktorú sme denne zbierali, nám umožnila reagovať na očakávania predajcov a kupujúcich a implementovať potrebné funkcie,” potvrdil Mariol Barzyk-Libur, riaditeľ spoločnosti Wszystko.pl.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber

Testovania sa zúčastnili aj predajcovia

Treba pripomenúť, že od marca sa testovania zúčastňovali aj predajcovia, ktorí sa na platforme zaregistrovali a úspešne overili svoj účet. 

Všetko.pl sa spúšťa s tisíckami registrovaných predajcov a miliónmi pripravených ponúk

V prvom rade treba spomenúť zázemie pre predajcov. Nie nadarmo sa na stránke Wszystko.pl zaregistrovalo už 11 000 spoločností. Predajcov na Wszystko.pl určite lákajú atraktívne podmienky. Patrí medzi ne 0 % provízia z predaja a žiadne poplatky za zaradenie do zoznamu a vedenie účtu.

Viceprezident spoločnosti Comarch Zbigniew Rymarczyk priznal, že jeho spoločnosť má v úmysle konkurovať menám ako Allegro, Amazon a Alibaba. Platforma Wszystko.pl má niekoľko silných stránok, ktoré by mohli vážne zamiešať kartami poľského elektronického obchodu

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?
3 min. čítanie

Nemecký zákazník premýšľa, americký koná. Ako sa to odráža na predajoch v segmente módy?

Nakupovanie módy v e-commerce sa vyvíja rôznymi smermi, čo odhaľujú aj údaje z platformy ECDB. Zatiaľ čo americkí spotrebitelia bez váhania pridávajú položky do svojich digitálnych košíkov, nemeckí a britskí kupujúci sú pri výbere opatrnejší. Napriek tomu všetky regióny dosahujú podobné miery konverzie, čo poukazuje na rozdielne nákupné návyky v globálnom meradle.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+