Uvedenie nového významného hráča na trh by mohlo vážne otriasť poľským elektronickým obchodom.
Oficiálne spustenie novej predajnej platformy Wszystko.pl sa rýchlo blíži. Intenzívne testovanie, ktoré prebiehalo niekoľko mesiacov, sa pomaly končí a portál sa otvorí všetkým predajcom a kupujúcim. Skupina Comarch Capital Group, ktorá za trhoviskom stojí, oznámila spustenie 29. júna.
“Testy boli veľmi úspešné. Poskytli nám cennú databázu informácií o tom, čo sa používateľom páči, čo ešte potrebujú a ktorým prvkom venujú osobitnú pozornosť. Spätná väzba, ktorú sme denne zbierali, nám umožnila reagovať na očakávania predajcov a kupujúcich a implementovať potrebné funkcie,” potvrdil Mariol Barzyk-Libur, riaditeľ spoločnosti Wszystko.pl.
Testovania sa zúčastnili aj predajcovia
Treba pripomenúť, že od marca sa testovania zúčastňovali aj predajcovia, ktorí sa na platforme zaregistrovali a úspešne overili svoj účet.
Všetko.pl sa spúšťa s tisíckami registrovaných predajcov a miliónmi pripravených ponúk
V prvom rade treba spomenúť zázemie pre predajcov. Nie nadarmo sa na stránke Wszystko.pl zaregistrovalo už 11 000 spoločností. Predajcov na Wszystko.pl určite lákajú atraktívne podmienky. Patrí medzi ne 0 % provízia z predaja a žiadne poplatky za zaradenie do zoznamu a vedenie účtu.
Viceprezident spoločnosti Comarch Zbigniew Rymarczyk priznal, že jeho spoločnosť má v úmysle konkurovať menám ako Allegro, Amazon a Alibaba. Platforma Wszystko.pl má niekoľko silných stránok, ktoré by mohli vážne zamiešať kartami poľského elektronického obchodu