2 min. čítanie

Zásadný krok pre ecommerce logistiku. Služba Amazon Shipping prichádza do Indie

Amazon niekoľko mesiacov v tichosti testoval novú službu pre externých predajcov v Indii. Službu Amazon Shipping teraz sprístupnili obchodníkom tretích strán priamo pre ich zákazníkov. Spoločnosť sa na svojom kľúčovom zahraničnom trhu snaží zopakovať model, ktorý funguje v USA už niekoľko mesiacov.

Zásadný krok pre ecommerce logistiku. Služba Amazon Shipping prichádza do Indie

Čo to znamená pre ecommerce?

Verejnosť pozná Amazon ako najväčšieho globálneho ecommerce hráča. Mnoho firiem a obchodníkov predáva svoje produkty pomocou online trhovísk Amazonu. Spoločnosť tiež prevádzkuje obrovské fulfillment centrá a posledné roky vo veľkom investuje do logistiky.

Začiatkom tohto roka otvorila spoločnosť svoju logistickú sieť pre externých obchodníkov v USA. Urobila tak  prostredníctvom služby Buy with Prime. Analytici tvrdia, že Amazon môže týmto krokom predstavovať obrovskú výzvu pre konkurenciu, pretože si vybudoval takmer „nedobytný priekop v oblasti logistiky“.

Logistika spoločnosti Amazon je dnes masívna a plne integrovaná od fulfillment centier až po prah domu spotrebiteľov, hoci slúži len spoločnosti Amazon; ďalším krokom je jej otvorenie pre predajcov mimo Amazonu a presne to sa deje,“ napísal začiatkom tohto roka Ben Thompson zo Stratechery.

Služba Amazon Shipping

Indické noviny Economic Times ako prvé informovali o službe Amazon Shipping a dodali, že služba sa vzťahuje na všetky druhy výrobkov okrem nebezpečného tovaru.

Amazon, ktorý za posledných sedem rokov investoval v Indii viac ako 6,5 miliardy dolárov, tvrdí, že ponúka dopravu za „konkurencieschopné ceny“. Rozšírenie prepravnej služby Amazonu však môže znamenať problém pre domáce firmy Delhivery, Ecom Express a dokonca aj pre staršie logistické giganty vrátane Blue Dart a India Post. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+