2 min. čítanie

Zásadný krok pre ecommerce logistiku. Služba Amazon Shipping prichádza do Indie

Amazon niekoľko mesiacov v tichosti testoval novú službu pre externých predajcov v Indii. Službu Amazon Shipping teraz sprístupnili obchodníkom tretích strán priamo pre ich zákazníkov. Spoločnosť sa na svojom kľúčovom zahraničnom trhu snaží zopakovať model, ktorý funguje v USA už niekoľko mesiacov.

Zásadný krok pre ecommerce logistiku. Služba Amazon Shipping prichádza do Indie

Čo to znamená pre ecommerce?

Verejnosť pozná Amazon ako najväčšieho globálneho ecommerce hráča. Mnoho firiem a obchodníkov predáva svoje produkty pomocou online trhovísk Amazonu. Spoločnosť tiež prevádzkuje obrovské fulfillment centrá a posledné roky vo veľkom investuje do logistiky.

Začiatkom tohto roka otvorila spoločnosť svoju logistickú sieť pre externých obchodníkov v USA. Urobila tak  prostredníctvom služby Buy with Prime. Analytici tvrdia, že Amazon môže týmto krokom predstavovať obrovskú výzvu pre konkurenciu, pretože si vybudoval takmer “nedobytný priekop v oblasti logistiky”.

“Logistika spoločnosti Amazon je dnes masívna a plne integrovaná od fulfillment centier až po prah domu spotrebiteľov, hoci slúži len spoločnosti Amazon; ďalším krokom je jej otvorenie pre predajcov mimo Amazonu a presne to sa deje,” napísal začiatkom tohto roka Ben Thompson zo Stratechery.

Služba Amazon Shipping

Indické noviny Economic Times ako prvé informovali o službe Amazon Shipping a dodali, že služba sa vzťahuje na všetky druhy výrobkov okrem nebezpečného tovaru.

Amazon, ktorý za posledných sedem rokov investoval v Indii viac ako 6,5 miliardy dolárov, tvrdí, že ponúka dopravu za “konkurencieschopné ceny”. Rozšírenie prepravnej služby Amazonu však môže znamenať problém pre domáce firmy Delhivery, Ecom Express a dokonca aj pre staršie logistické giganty vrátane Blue Dart a India Post. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+