1 min. čítanie

Zara stavia v Zaragoze centrálny sklad na vrátenie tovaru

Inditex, módny gigant, ktorý stojí za značkami ako Zara, Pull&Bear a Massimo Dutti, sa podľa denníka Heraldo de Aragón chystá centralizovať vrátenie tovaru značky Zara vo svojom novom centre v Zaragoze. Toto rozhodnutie je súčasťou úsilia spoločnosti o zvýšenie efektívnosti a zníženie nákladov.

Zara stavia v Zaragoze centrálny sklad na vrátenie tovaru

Inditex, módny gigant, ktorý stojí za značkami ako Zara, Pull&Bear a Massimo Dutti, sa podľa denníka Heraldo de Aragón chystá centralizovať vrátenie tovaru značky Zara vo svojom novom centre v Zaragoze. Toto rozhodnutie je súčasťou úsilia spoločnosti o zvýšenie efektívnosti a zníženie nákladov.

Najväčšie logistické centrum spoločnosti

Nové logistické centrum spoločnosti Inditex v Zaragoze bude mať rozlohu viac ako 240 000 metrov štvorcových a jeho prvá fáza by mala byť dokončená koncom tohto mesiaca. Do prevádzky bude uvedené až začiatkom roka 2024. Jedná sa o celosvetovo najväčšie logistické centrum spoločnosti. Cenovka výstavby sa pohybuje na úrovni 80 miliónov eur a centrum vytvorí takmer 3000 pracovných miest. 

Centralizácia umožní spoločnosti Inditex ušetriť aj náklady na dopravu a skladovanie, keďže vrátené produkty sa budú spracovávať a skladovať na jednom mieste. Jedným z argumentov spoločnosti je pozitívny vplyv na životné prostredie a znižovanie emisií uhlíka. 

Práce vykonáva stavebná spoločnosť Volpi 4 a výstavba má dve etapy. Prvá etapa s rozlohou 60 000 metrov štvorcových bude hotových do konca tohto mesiaca, ak nenastanú nepredvídané okolnosti.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť on-line predaja šperkov: Personalizácia, technológie a nové trendy
3 min. čítanie

Budúcnosť on-line predaja šperkov: Personalizácia, technológie a nové trendy

On-line nakupovanie šperkov sa za posledné roky výrazne premenilo. Zákazníci už nehľadajú len krásne doplnky, ale chcú aj pohodlný a intuitívny nákupný zážitok. Očakávajú personalizované odporúčania a možnosť si šperk virtuálne prezrieť ešte predtým, ako sa ho rozhodnú kúpiť. E-commerce v oblasti šperkov sa preto stále viac prispôsobuje moderným technológiám a novým trendom. Ako vyzerá […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Najlepší svetoví e-commerce predajcovia dosiahnu v roku 2025 obrat 6,56 bilióna dolárov
3 min. čítanie

Najlepší svetoví e-commerce predajcovia dosiahnu v roku 2025 obrat 6,56 bilióna dolárov

Najnovšia správa Retail Week prináša nové trhové poznatky o významných e-commerce spoločnostiach. Neustále hľadanie nákladovo efektívnych nákupných možností zo strany spotrebiteľov viedlo popredných maloobchodníkov k vytvoreniu digitálnych stratégií, ktoré úspešne prilákajú zákazníkov späť k ich virtuálnym nákupným košíkom. E-commerce sektor sa naďalej rýchlo rozširuje, pričom analytici predpovedajú, že v roku 2025 dosiahne objem 6,56 bilióna […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
PR v ére AI: Redakčný obsah je stále najcennejší zdroj dôvery
4 min. čítanie

PR v ére AI: Redakčný obsah je stále najcennejší zdroj dôvery

S nástupom umelej inteligencie a explóziou automaticky generovaného obsahu sa zásadne mení aj spôsob, akým si značky budujú dôveru a viditeľnosť. Pre e-commerce firmy to nie je len otázka trendu – ide o to, ako ich produkty, hodnoty a reputácia budú prezentované vo vyhľadávaniach, ktoré už dnes často sprostredkúva AI. Nová štúdia od Hard Numbers […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+