2 min. čítanie

Zara expanduje so svojím secondhandovým trhoviskom

Maloobchodný predajca s módou Zara plánuje v druhej polovici tohto roka rozšíriť svoje trhovisko s použitým oblečením Zara Pre-Owned na európske trhy. Jedným z vybraných trhov je Holandsko. Platforma je v súčasnosti dostupná v Spojenom kráľovstve.

Zara expanduje so svojím secondhandovým trhoviskom

Módny reťazec Zara spustil v októbri minulého roka v Spojenom kráľovstve marketplace s použitým oblečením pod názvom Zara Pre-Owned. Marketplace s použitým oblečením spustili aj ďalší veľkí hráči, ako napríklad Zalando. Zákazníci môžu na online platforme predávať svoje použité oblečenie alebo nepotrebné kúsky darovať Červenému krížu.

Európska expanzia

Predajca minulý týždeň oznámil, že trhovisko bude spustené aj v ďalších krajinách. Nie je zatiaľ jasné koľko trhov má značka vo svojom hľadáčiku, ale Holandsko je jedným z nich. 

Podľa viacerých výskumov sa v súčasnosti vracia do obehu len 8,6 % surovín. Prechod na udržateľnejšie modely by mohol do roku 2030 priniesť 4,5 bilióna eur dodatočnej hospodárskej produkcie, uviedlo Svetové ekonomické fórum. 

Partnerstvo so spoločnosťou Stripe

S cieľom zefektívniť expanziu spolupracuje spoločnosť Zara s platformou Stripe. Všetky platby na trhovisku bude spracovávať írska platobná brána. „Udržateľnosti v maloobchode sa konečne venuje pozornosť, ktorú si zaslúži, aby pomohla chrániť našu krehkú planétu. Sme nadšení, že si spoločnosť Zara vybrala spoločnosť Stripe, pretože je lídrom v tejto oblasti,“ uviedla Eileen O’Mara, vedúca globálneho predaja spoločnosti Stripe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+