2 min. čítanie

Zara expanduje so svojím secondhandovým trhoviskom

Maloobchodný predajca s módou Zara plánuje v druhej polovici tohto roka rozšíriť svoje trhovisko s použitým oblečením Zara Pre-Owned na európske trhy. Jedným z vybraných trhov je Holandsko. Platforma je v súčasnosti dostupná v Spojenom kráľovstve.

Zara expanduje so svojím secondhandovým trhoviskom

Módny reťazec Zara spustil v októbri minulého roka v Spojenom kráľovstve marketplace s použitým oblečením pod názvom Zara Pre-Owned. Marketplace s použitým oblečením spustili aj ďalší veľkí hráči, ako napríklad Zalando. Zákazníci môžu na online platforme predávať svoje použité oblečenie alebo nepotrebné kúsky darovať Červenému krížu.

Európska expanzia

Predajca minulý týždeň oznámil, že trhovisko bude spustené aj v ďalších krajinách. Nie je zatiaľ jasné koľko trhov má značka vo svojom hľadáčiku, ale Holandsko je jedným z nich. 

Podľa viacerých výskumov sa v súčasnosti vracia do obehu len 8,6 % surovín. Prechod na udržateľnejšie modely by mohol do roku 2030 priniesť 4,5 bilióna eur dodatočnej hospodárskej produkcie, uviedlo Svetové ekonomické fórum. 

Partnerstvo so spoločnosťou Stripe

S cieľom zefektívniť expanziu spolupracuje spoločnosť Zara s platformou Stripe. Všetky platby na trhovisku bude spracovávať írska platobná brána. “Udržateľnosti v maloobchode sa konečne venuje pozornosť, ktorú si zaslúži, aby pomohla chrániť našu krehkú planétu. Sme nadšení, že si spoločnosť Zara vybrala spoločnosť Stripe, pretože je lídrom v tejto oblasti,” uviedla Eileen O’Mara, vedúca globálneho predaja spoločnosti Stripe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+