2 min. čítanie

Zara expanduje so svojím secondhandovým trhoviskom

Maloobchodný predajca s módou Zara plánuje v druhej polovici tohto roka rozšíriť svoje trhovisko s použitým oblečením Zara Pre-Owned na európske trhy. Jedným z vybraných trhov je Holandsko. Platforma je v súčasnosti dostupná v Spojenom kráľovstve.

Zara expanduje so svojím secondhandovým trhoviskom

Módny reťazec Zara spustil v októbri minulého roka v Spojenom kráľovstve marketplace s použitým oblečením pod názvom Zara Pre-Owned. Marketplace s použitým oblečením spustili aj ďalší veľkí hráči, ako napríklad Zalando. Zákazníci môžu na online platforme predávať svoje použité oblečenie alebo nepotrebné kúsky darovať Červenému krížu.

Európska expanzia

Predajca minulý týždeň oznámil, že trhovisko bude spustené aj v ďalších krajinách. Nie je zatiaľ jasné koľko trhov má značka vo svojom hľadáčiku, ale Holandsko je jedným z nich. 

Podľa viacerých výskumov sa v súčasnosti vracia do obehu len 8,6 % surovín. Prechod na udržateľnejšie modely by mohol do roku 2030 priniesť 4,5 bilióna eur dodatočnej hospodárskej produkcie, uviedlo Svetové ekonomické fórum. 

Partnerstvo so spoločnosťou Stripe

S cieľom zefektívniť expanziu spolupracuje spoločnosť Zara s platformou Stripe. Všetky platby na trhovisku bude spracovávať írska platobná brána. “Udržateľnosti v maloobchode sa konečne venuje pozornosť, ktorú si zaslúži, aby pomohla chrániť našu krehkú planétu. Sme nadšení, že si spoločnosť Zara vybrala spoločnosť Stripe, pretože je lídrom v tejto oblasti,” uviedla Eileen O’Mara, vedúca globálneho predaja spoločnosti Stripe.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah
3 min. čítanie

Prekvapivý trend na TikToku: Minútové videá získavajú takmer o polovicu väčší dosah

Snažili ste sa strihať videá do 15 sekúnd? Máme pre vás nové dáta z TikToku, ktoré môžu zmeniť váš prístup. Platforma minulý týždeň zverejnila prekvapivé štatistiky z analýzy za prvý kvartál. Ukázalo sa, že videá dlhšie ako 60 sekúnd majú výrazne lepšie výsledky než krátke klipy. Áno, aj nás to prekvapilo. Je to úplne proti […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta oficiálne nahrádza fact-checking systémom Community Notes
3 min. čítanie

Meta oficiálne nahrádza fact-checking systémom Community Notes

Nastal deň, kedy Meta zásadne zmení spôsob overovania informácií na Facebooku, Instagrame a Threads. Namiesto spolupráce s nezávislými overovateľmi zavádza Community Notes, mechanizmus založený na crowdsourcingu. Táto zmena vzbudzuje kontroverzie, no Meta ju prezentuje ako spôsob znižovania zaujatosti. Pre značky to znamená novú realitu – obsah síce nestratí dosah, ale môže byť verejne doplnený o […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+