Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
1 min. čítanie

Zaostrené na voľby: reklamy na platformách Mety musia označovať použitie AI

Generatívna AI dokáže vytvárať realistické obrazy, čo nahráva dezinformáciám. Platformy sa preto snažia zaviesť nové pravidlá a obmedziť zavádzanie cez použitie digitálne vytvorených alebo upravených správ.

Zaostrené na voľby: reklamy na platformách Mety musia označovať použitie AI
Zdroj: Depositphotos

Meta upravuje podmienky pri reklamách s označením sociálne témy, voľby a politika. Inzerenti musia uviesť, keď ich reklama “obsahuje fotorealistický obrázok, video alebo realisticky znejúci zvuk, ktorý bol digitálne vytvorený alebo upravený pomocou umelej inteligencie alebo iných metód”. V priebehu minulého roka podobné opatrenia zaviedol YouTube aj TikTok

Meta sa chce vyhnúť špekuláciám najmä v nadchádzajúcich prezidentských voľbách v USA, určite to však oceníme aj na našom území. S príchodom umelej inteligencie je čoraz jednoduchšie vytvárať falošné informácie, deepfakes a poškodiť konkurentov. 

Nastavenie reklám pri vybraných kategóriách bude ošetrené takýmto upozornením.

 

Uverejnil/-a @mattnavarra
Zobraziť v Threads

 

Poučenie z minulosti

Účty, ktoré nebudú nariadenie rešpektovať, dostanú ban. Po skúsenostiach pri predchádzajúcich voľbách Meta týždeň pred americkými prezidentskými voľbami politické reklamy vypne. Chce tým vytvoriť moratórium, aby sa v posledné dni nešírili neoverené informácie.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu
3 min. čítanie

Expandeco kupuje Poštu bez hranic. Plánuje vybudovať celoeurópsku platformu na expanziu

Spoločnosť Expandeco, popredný poskytovateľ služieb pre expanziu e-shopov, s radosťou oznamuje akvizíciu 100% podielu českej logistickej spoločnosti Pošta bez hranic. Tento strategický krok, ktorý prichádza v čase 10. výročia založenia Expandeco, posilňuje jej postavenie na európskom trhu a umožňuje ponúknuť nielen e-shopom širšie a komplexnejšie služby pre jednoduchšiu expanziu do celej Európy.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+