2 min. čítanie

Založil eshop s kozmetikou. Teraz je jednotkou v celom Thajsku

Spoločnosť Konvy založili pred 10 rokmi a v súčasnosti je najlepšou ecommerce platformou s kozmetikou v Thajsku. Nedávno získala investíciu v hodnote 10 miliónov dolárov. Vďaka týmto prostriedkom môže urýchliť svoje omnichannel a medzinárodne ciele.

Založil eshop s kozmetikou. Teraz je jednotkou v celom Thajsku

Začal medzi prvými, dnes je v Thajsku najväčší  

Spoločnosť Konvy založil v roku 2012 čínsky podnikateľ QingGui Huang, ktorý predtým riadil módne platformy v Číne. Konvy v súčasnosti spolupracuje s viac ako 1 000 značkami. Do jej portfólia patria značky ako L’Oréal, Shiseido, Sulwhasoo, Eucerin alebo La Roche-Posay.

„Obrovskou výhodou spoločnosti Konvy bolo, že začínala v čase, keď v Thajsku ešte neexistovali veľké mená v oblasti elektronického obchodu. Využili sme túto výhodu, začali medzi prvými a stali sme sa popredným hráčom na elektronickom trhu s kozmetikou,“ zhodnotil Huang pre TechCrunch.

Stratégia predaja

Konvy vo svojej predajnej stratégií využíva dva hlavné trendy. Oblasť zdravia a krásy je pre thajských spotrebiteľov mimoriadne dôležitá a tomu zodpovedajú výdavky v tejto kategórii. Zakladateľ Huang si svoje predpoklady o výdavkoch potvrdil u renomovaných značiek a to ho viedlo k založeniu spoločnosti Konvy.

„Skutočnosť, že zdravie a krása sú pre thajských spotrebiteľov prioritou, je výsledkom dopytu aj ponuky,“ povedal. „Pokiaľ ide o ponuku, Thajsko je už viac ako 40 rokov centrom výroby pre mnohé medzinárodné značky. Vďaka tomu vznikol prosperujúci priemysel. Na strane dopytu vidíme, že thajskí spotrebitelia skutočne hľadajú najlepšie výrobky a sú ochotní utrácať za najnovšie trendy.“

Druhým trendom je nástup sociálnych sietí – mladá thajská generácia tam strávi v priemere 3 hodiny denne. Konvy do veľkej miery využíva sociálne siete nielen kvôli marketingu, ale taktiež na priamy predaj. Keďže spotrebitelia generácie Z nakupovali produkty, ktoré videli na TikToku, Konvy začala investovať do tohto predajného kanála a vytvorila silnú komunitu zákazníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako automatizácia od AN systems zmenila expedíciu a riadenie zásob v outdoorovom retaile
3 min. čítanie

Ako automatizácia od AN systems zmenila expedíciu a riadenie zásob v outdoorovom retaile

Najväčší outdoorový špecialista v českej republike HUDYsport sa pred desiatimi rokmi rozhodol pre modernizáciu svojich procesov.  V spolupráci so spoločnosťou AN systems nasadil v roku 2015 komplexný ERP systém, ktorý prepojil veľkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodárstvo do jedného funkčného celku. Výsledkom je efektívnejšia rýchlejšia expedícia, lepšie riadenie zásob a vyššia spokojnosť zákazníkov.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Ako môže AI zmeniť spoluprácu s malými a strednými tvorcami
3 min. čítanie

Ako môže AI zmeniť spoluprácu s malými a strednými tvorcami

Väčšina značiek si pod spoluprácou s influencerom stále predstaví klasický barter alebo platený post. Pravdepodobne na jeho vytvorenie nejakú dobu čakali, pripomienkovali ho a v pozadí bolo očakávanie, že bol vytvorený manuálne. Lenže tvorcovská scéna sa mení. Umelá inteligencia už neformuje len algoritmy platforiem, ale aj samotný obsah. A hoci na Slovensku a v Česku […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+