2 min. čítanie

Založil eshop s kozmetikou. Teraz je jednotkou v celom Thajsku

Spoločnosť Konvy založili pred 10 rokmi a v súčasnosti je najlepšou ecommerce platformou s kozmetikou v Thajsku. Nedávno získala investíciu v hodnote 10 miliónov dolárov. Vďaka týmto prostriedkom môže urýchliť svoje omnichannel a medzinárodne ciele.

Založil eshop s kozmetikou. Teraz je jednotkou v celom Thajsku

Začal medzi prvými, dnes je v Thajsku najväčší  

Spoločnosť Konvy založil v roku 2012 čínsky podnikateľ QingGui Huang, ktorý predtým riadil módne platformy v Číne. Konvy v súčasnosti spolupracuje s viac ako 1 000 značkami. Do jej portfólia patria značky ako L’Oréal, Shiseido, Sulwhasoo, Eucerin alebo La Roche-Posay.

“Obrovskou výhodou spoločnosti Konvy bolo, že začínala v čase, keď v Thajsku ešte neexistovali veľké mená v oblasti elektronického obchodu. Využili sme túto výhodu, začali medzi prvými a stali sme sa popredným hráčom na elektronickom trhu s kozmetikou,” zhodnotil Huang pre TechCrunch.

Stratégia predaja

Konvy vo svojej predajnej stratégií využíva dva hlavné trendy. Oblasť zdravia a krásy je pre thajských spotrebiteľov mimoriadne dôležitá a tomu zodpovedajú výdavky v tejto kategórii. Zakladateľ Huang si svoje predpoklady o výdavkoch potvrdil u renomovaných značiek a to ho viedlo k založeniu spoločnosti Konvy.

“Skutočnosť, že zdravie a krása sú pre thajských spotrebiteľov prioritou, je výsledkom dopytu aj ponuky,” povedal. “Pokiaľ ide o ponuku, Thajsko je už viac ako 40 rokov centrom výroby pre mnohé medzinárodné značky. Vďaka tomu vznikol prosperujúci priemysel. Na strane dopytu vidíme, že thajskí spotrebitelia skutočne hľadajú najlepšie výrobky a sú ochotní utrácať za najnovšie trendy.”

Druhým trendom je nástup sociálnych sietí – mladá thajská generácia tam strávi v priemere 3 hodiny denne. Konvy do veľkej miery využíva sociálne siete nielen kvôli marketingu, ale taktiež na priamy predaj. Keďže spotrebitelia generácie Z nakupovali produkty, ktoré videli na TikToku, Konvy začala investovať do tohto predajného kanála a vytvorila silnú komunitu zákazníkov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+