V Zalando veria v prepojenie módy a technologických trendov
Produkty sa budú predávať v Rakúsku, Nemecku, Francúzsku, Taliansku a Švajčiarsku. V ponuke však nečakajte telefóny, tablety ani laptopy. Toto sklamanie spoločnosť zmierňuje ponukou hodiniek Apple Watch alebo slúchadiel AirPods. Uvedenie produktov Beats je sprevádzané exkluzívnou marketingovou kampaňou “Sound in Style” od Zalando Marketing Services. Uvedenie na trh je však súčasťou posunu spoločnosti smerom k produktom životného štýlu.
“V Zalande veríme v úzke prepojenie módy a technológií,” hovorí viceprezident Andreas Roedl o novej kategórii produktov. “Technologické doplnky, ako sú slúchadlá, smart hodinky, alebo kryty na telefóny, sa stali módnymi hitmi a dopĺňajú životný štýl našich zákazníkov. Mať v ponuke najžiadanejšie nositeľné technológie nás posúva o krok bližšie k realizácii našej vízie byť pre našich zákazníkov východiskovým bodom pre módu a životný štýl.”
Uvedenie produktov Beats sprevádza exkluzívna marketingová kampaň “Sound in Style” od Zalando Marketing Services.
V súčasnosti Zalando ponúka najmä módu vrátane oblečenia, obuvi, doplnkov a kozmetických výrobkov. Pritom kategória kozmetiky bola spustená pomerne nedávno, od roku 2018 v Nemecku, Poľsku a Austrálii. O rok neskôr sa segment krásy presunul do ďalších siedmich európskych krajín.
Podľa spoločnosti Zalando až 60 % zákazníkov pridávalo do svojho košíka okrem kozmetiky aj módu. Uvidíme, či tieto technologické trendy budú ďalšou populárnou kategóriou na tejto svetovej platforme.