Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Zalando pridáva do svojej ponuky produkty Apple a Beats. Chce sa stať lifestylovou jednotkou

Módny gigant Zalando začne predávať produkty od spoločností Apple a Beats. Súčasťou stratégie spoločnosti je vybudovať nový imidž. Snaží sa vymedziť voči pozícií predajcu módy a stať sa lifestylovou značkou. Predaj týchto značiek spustia v niekoľkých európskych krajinách.

Zalando pridáva do svojej ponuky produkty Apple a Beats. Chce sa stať lifestylovou jednotkou

V Zalando veria v prepojenie módy a technologických trendov

Produkty sa budú predávať v Rakúsku, Nemecku, Francúzsku, Taliansku a Švajčiarsku. V ponuke však nečakajte telefóny, tablety ani laptopy. Toto sklamanie spoločnosť zmierňuje  ponukou hodiniek Apple Watch alebo slúchadiel AirPods. Uvedenie produktov Beats je sprevádzané exkluzívnou marketingovou kampaňou “Sound in Style” od Zalando Marketing Services. Uvedenie na trh je však súčasťou posunu spoločnosti smerom k produktom životného štýlu.

zdroj: Beats

“V Zalande veríme v úzke prepojenie módy a technológií,” hovorí viceprezident Andreas Roedl o novej kategórii produktov. “Technologické doplnky, ako sú slúchadlá, smart hodinky, alebo kryty na telefóny, sa stali módnymi hitmi a dopĺňajú životný štýl našich zákazníkov. Mať v ponuke najžiadanejšie nositeľné technológie nás posúva o krok bližšie k realizácii našej vízie byť pre našich zákazníkov východiskovým bodom pre módu a životný štýl.”

Uvedenie produktov Beats sprevádza exkluzívna marketingová kampaň “Sound in Style” od Zalando Marketing Services.

V súčasnosti Zalando ponúka najmä módu vrátane oblečenia, obuvi, doplnkov a kozmetických výrobkov. Pritom kategória kozmetiky bola spustená pomerne nedávno, od roku 2018 v Nemecku, Poľsku a Austrálii. O rok neskôr sa segment krásy presunul do ďalších siedmich európskych krajín. 

Podľa spoločnosti Zalando až 60 % zákazníkov pridávalo do svojho košíka okrem kozmetiky aj módu. Uvidíme, či tieto technologické trendy budú ďalšou populárnou kategóriou na tejto svetovej platforme.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+