2 min. čítanie

Zalando pridáva do svojej ponuky produkty Apple a Beats. Chce sa stať lifestylovou jednotkou

Módny gigant Zalando začne predávať produkty od spoločností Apple a Beats. Súčasťou stratégie spoločnosti je vybudovať nový imidž. Snaží sa vymedziť voči pozícií predajcu módy a stať sa lifestylovou značkou. Predaj týchto značiek spustia v niekoľkých európskych krajinách.

Zalando pridáva do svojej ponuky produkty Apple a Beats. Chce sa stať lifestylovou jednotkou

V Zalando veria v prepojenie módy a technologických trendov

Produkty sa budú predávať v Rakúsku, Nemecku, Francúzsku, Taliansku a Švajčiarsku. V ponuke však nečakajte telefóny, tablety ani laptopy. Toto sklamanie spoločnosť zmierňuje  ponukou hodiniek Apple Watch alebo slúchadiel AirPods. Uvedenie produktov Beats je sprevádzané exkluzívnou marketingovou kampaňou “Sound in Style” od Zalando Marketing Services. Uvedenie na trh je však súčasťou posunu spoločnosti smerom k produktom životného štýlu.

zdroj: Beats

“V Zalande veríme v úzke prepojenie módy a technológií,” hovorí viceprezident Andreas Roedl o novej kategórii produktov. “Technologické doplnky, ako sú slúchadlá, smart hodinky, alebo kryty na telefóny, sa stali módnymi hitmi a dopĺňajú životný štýl našich zákazníkov. Mať v ponuke najžiadanejšie nositeľné technológie nás posúva o krok bližšie k realizácii našej vízie byť pre našich zákazníkov východiskovým bodom pre módu a životný štýl.”

Uvedenie produktov Beats sprevádza exkluzívna marketingová kampaň “Sound in Style” od Zalando Marketing Services.

V súčasnosti Zalando ponúka najmä módu vrátane oblečenia, obuvi, doplnkov a kozmetických výrobkov. Pritom kategória kozmetiky bola spustená pomerne nedávno, od roku 2018 v Nemecku, Poľsku a Austrálii. O rok neskôr sa segment krásy presunul do ďalších siedmich európskych krajín. 

Podľa spoločnosti Zalando až 60 % zákazníkov pridávalo do svojho košíka okrem kozmetiky aj módu. Uvidíme, či tieto technologické trendy budú ďalšou populárnou kategóriou na tejto svetovej platforme.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+